Mondoni rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hedwigb

Berichten: 234
Geregistreerd: 09-07-05

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:19

Opzich zitten ze wel lekker, maar die van mij verkleurde héél erg! En het kunstleer blijft ook niet lang mooi nee..

__inge__

Berichten: 2211
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Zuidlaren

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 12:51

Ik heb er nu 2 keer mee gereden, in het begin vond ik hem wel wat 'stijf' zitten, maar na een tijdje werd het wel beter, en vanochtend zat ie ook weer lekker Lachen Ben er tot nu toe dus nog errug blij mee Knipoog

Mloesje

Berichten: 1673
Geregistreerd: 22-03-06
Woonplaats: Deventer

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 23:32

ik heb ze ook.. ik ben er ook erg blij mee.. je moet alleen als je hem koopt goed de naden in de gaten houden, bij mij was er 1 niet goed gestikt dus de naad liet helemaal los..

__inge__

Berichten: 2211
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Zuidlaren

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 14:39

kheb hem nu de hele week aan,
en al een keer gewassen,
en hij ziet er nog als nieuw uit,
en hij zit heerlijk!! *LOL*

Anoniem

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:58

Ik heb altijd de mondoni tunis (geloof ik, zonder leer met steekzakken iig) Ik wil niet ander meer! Ze zitten perfect en zijn niet door, misschien dat een duurdere wat langer meegaat, maar ik doe er nog ruim 1 jaar meer!

_Marleen
Berichten: 449
Geregistreerd: 10-02-06

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:11

Ik vind de mondoni durban 1 ramp. De stof verkleurt echt erg. en dan hoeft ie nog niet eens vaak voor in de was zijn geweest. Ook vind ik het leer van slechte kwaliteit. voor mij geen Mondoni meer met kunstleer

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:05

Ik heb er drie van.
Ze zitten lekker, maar ze verkleuren en na een tijdje gaan ze 'lebberen'..

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 19:31

Ik ga dit nog even volgen. Aangezien sommige mensen er erg tevreden over zijn, en andere totaaaaal niet. Nagelbijten / Gniffelen

__inge__

Berichten: 2211
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Zuidlaren

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 14:27

Eva_ schreef:
Ik ga dit nog even volgen. Aangezien sommige mensen er erg tevreden over zijn, en andere totaaaaal niet. Nagelbijten / Gniffelen

Ja idd.. ik ben nogsteeds te vreden hoor Knipoog
Heb hem nu al paar keer gewassen en al vaak mee gereden en ziet er nog als nieuw uit, ik was hem wel binnenstebuiten en op 30 graden.

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 14:44

Binnenstebuiten wassen gaat vaal worden en verkleuren idd al voor een heel groot deel tegen. Maar dat geldt voor alle donkergekleurde katoen, ook van de duurdere merken.

Iepke

Berichten: 1804
Geregistreerd: 26-05-04

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:55

Dan hier nog 1 die niet tevreden is Haha!
Ik heb er nu 2 gehad, zonder kunstleer.
De 1e heeft het nog geen half jaar volgehouden... De stof van deze rijbroeken is erg slap en als er eenmaal een klein gaatje in zit (was van paard gedonderd op de houtsnippers), helpt naaien ook niet meer: Er blijven gaten in komen.. Die bleef dus scheuren.
De andere zitten nu ook erg snel al slijtageplekken in (Ook weer kleine gaatjes) maar voor veel gebruik vind ik het niks, ik rijd vrij veel.
Ook krijg ik van deze schuurplekken bij m'n knieen. En ja, ook deze verkleurden snel Knipoog
Haha, niet echt positief, behalve dat ze, als je niet op paard zit, best lekker zitten Vork

Piroska

Berichten: 826
Geregistreerd: 19-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:09

Hier nog een gebruiker die zweeeert bij de mondoni.
Al mijn rijbroeken zijn van mondoni. Met runstleren zitvlak en steekzakken. ik vind ze heerlijk! ik wil niet anders meer! Ze gaan misschien niet langer mee dan eenzelfde rijbroek van 200 euro, maar dan kun je na een jaartje ook weer een nieuw kleurtje kopen! Lachen

Ninus
Berichten: 1743
Geregistreerd: 10-07-04

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:24

Ongeveer een jaar geleden heb ik er eentje in de uitverkoop gekocht, met kunstleer. De broek blijft mooi, alleen ben ik niet zo tevreden over de pasvorm

c_alsemgeest

Berichten: 20732
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:30

Ik vindt ze erg lekker zitten, alleen wordt de stof (donkere kleuren) sneller vaal... Mijn Mondoni (antraciet) heb ik nu een aantal maanden en hij kan niet tippen aan de donkere Cavallo van ruim drie jaar oud Knipoog en ik was ze binnenstebuiten zonder wasverzachter. Maar ik vindt dat je niet kan zeuren bij die broeken... prijs kwaliteit verhouding is echt top Lachen Want voor de cavallo koop ruim 4 mondoni's Haha!

En de pasvorm vind ik ook goed. Ze zitten lekker iig Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:24

Ik heb alleen mondoni's zonder kunstleer en die zitten op zich best goed. Alleen groot nadeel vind ik dat ze vrij kort zijn en daardoor al snel omhoog kruipen.
Verkleuren doen ze inderdaad ook vrij snel, maar binnenste buiten wassen scheelt wel wat.

Wat betreft dat kunstleer: moet je daar geen speciaal wasmiddel voor gebruiken? Of is dat alleen bij echt leer?

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:02

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding wel redelijk hoor.
Ik bedoel E50 voor een rijbroek met steekzakken en een leren zit? Is echt weinig.
Ik heb hem een tijdje terug ook gekocht, die Mondoni Durban,zandkleurtje, en ik vind het een heel mooie broek. Heb m alleen te groot gekocht, dus heb m niet meer zoveel aan.

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 23:57

Citaat:
Ik heb altijd de mondoni tunis (geloof ik, zonder leer met steekzakken iig) Ik wil niet ander meer! Ze zitten perfect en zijn niet door, misschien dat een duurdere wat langer meegaat, maar ik doe er nog ruim 1 jaar meer!


ik heb ook 4 mondoni tunis rijbroeken, ze gaan jaren mee, de stof is lekker, en steekzakken...
voor mij geen rijbroek meer zonder steekzakken, ik vind het heerlijk om met mijn handen in de zakken te lopen/staan.
kleur wordt iets lichter, maar dat komt niet door het wassen alleen, wat dacht je van de zon???
ik rijd bijna dagelijks dus prijs/kwaliteitsverhouding is goed! Knipoog

marjolein80
Berichten: 283
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: tilburg

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:50

Heeft iemand van jullie misschien een foto van de rijbroek Mondoni Durban ik wil er nl via Internet 1 bestellen maar ik weet niet hoe de kleuren in het echt zijn...

Alvast heel erg bedankt!

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:00

heb verschillende broeken van mondoni gehad, vind zelf vooral de tunis erg lekker zitten. Broeken blijven bij mij ook lang mooi, hooguit worden ze na een tijdje iets valer van kleur.

Ikkuh_Rolien
Berichten: 282
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:04

Ik heb de mondoni dakar die zit erg lekker.
Ik ben er erg tevreden mee.

Roosje_

Berichten: 6245
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: Donkerbroek

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:50

Ik heb ook de Mondoni dakar, bevalt super Lachen

Murkje
Berichten: 812
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Burdaard, Frieslân

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:57

ik ben dus niet tevreden met het merk mondoni
ik had een mondoni sahara, na 2 maanden ging alles al loszitten en nu zit er een gat in Boos!
ook een vriendin van mij had een rijbroek van mondoni ook na een tijdje gingen alle naadjes los Boos!
dus ik ben er dus niet tevreden mee

Kaitlyn

Berichten: 9741
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:03

haha, die wil ik voor me verjaardag hebben Tong uitsteken kvind het een supermooie broek en hij is nu ook nog in de aanbieding Tong uitsteken

Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:20

Ik heb hem gekocht, hij was er neit in de kleur die ik wou. Zouden ze hem opsturen, wij al betaald. Ik wacht nu al 3 weken... fijne serivice. Iemand ervaring?

Famke1985
Berichten: 85
Geregistreerd: 07-02-06

Re: Mondoni rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:27

Ik heb nu alleen nog maar Mondoni Tunis rijbroeken aan, zitten heerlijk.
Nadelen: Slijten wel aardig snel en verkleuren, vooral als je veel zweet en ze vaak wast.
Voordelen: Ze zitten heerlijk, goedkoop en zijn wel mooi.
Alleen zijn ze niet in zoveel kleuren.
Ik zou graag nog een keer een hele donkerbruine willen, die is er wel maar dan met kunstlederen zitvlak en dat vind ik niet lekker zitten.