wie heeft dit ook gedaan???(trainingsweek academy bartels)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snoeppig

Berichten: 1034
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: papendrecht

Re: wie heeft dit ook gedaan???(trainingsweek academy bartels)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 16:48

nou k ben al weer paar daagjes trug en heb een paar foto's dus k zal ff een verslagje geven:

de eerste dag hadden we eerst een gesprek met imke, je moes vertellen wie je was en over je paard enzo en natuurlijk wat je wilde leren in deze week.
we hebben die dag gelijk al onze 1e les gehad. nou imke kan zeker goed lesgeven, k zal niet heel me les onschrijven maar ik heb iig in 1 uur les al heel veel bijgeleerd. s avonds hebben we samen met tineke,imke en de rest van de familie en alle mensen van de trainingsweek gegeten.
de volgendedag heb ik ook weer les gehad van imke en leerde ik de rest van de mensen in de groep ook wat beter kennen. het leuke was dat de hele groep een beetje dezelfde leeftijd had. de oudste was 21 iemand van 17,16 2 van 15 en 1 van 12 dus dat was natuulijk extra leuk. de groep werd uiteindelijk supper gezellig. de rest van de week verliepen de lessen goed en we zijn ook een keer bij het dekken van OO7 en voice wezen kijken. iedere avond gingen we met zijn alleen op 1 van de kamers film kijken en het was echt supper gezellig.
op donderdag en vrijdag had imke een oefenwedstrijd in schaijk dus toen hebben we les gehad van tineke. tineke kan zeker heel goed les geven maar wel op een andere manier dan imke, maar ik vind ze allebij even goed les geven.
donderdag zijn wij ook wezen kijken bij de wedstrijd van imke op melvin. jammer genoeg ging het niet zo goed:S anky had gewonnen met salinero.
een vrijdag avond heeft tineke gevraagt of we nog een keer kwamen eten dus toen hebben ze chinees gehaald.
op zaterdag hebben we geen les meer gehad maar alleen een evaluatie gesprek met imke over wat je heb geleerd en hoe je verder gaat.
het was echt supper gezellig en ik had volgend jaar zeker weer, en we gaan proberen of we met dezelfde groep kunnen gaan.

ik heb nog een aantal foto's van de trainingsweek. jammergenoeg was het binnen te donker voor foto's van het rijden:(

even poseren voor we naar binnen gaan
Afbeelding

dit waren de 2 meiden waar ik mee in de les reed
en ja links natuurlijk ik met me knollie
Afbeelding

dit was de hele groep met tineke in het midden ( beetje verscholen haha )
Afbeelding

we hadden voor tineke en imke een doosje bonbons gekocht om hun te bedanken voor de toffe week. zo te zien was imke er blij mee
Afbeelding
nou dat was het!!!! groetjesss