Broeken van HKM

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuzyE

Berichten: 995
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Dongen

Broeken van HKM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 12:52

Ik zag op www.horsemopolitan.com deze broeken van HKM staan. En ik wilde eens informeren of er mensen met ervaring (pasvorm, kwaliteit, vallen ze groot/klein) met deze broeken op bokt zitten. Het gaat om de volgende broeken:

HKM - Jodhpur-Rijbroek Pocket 89.90EUR
De twee opgezette zakken met drukknopen aan de achterzijde maken dit model zo bijzonder. Een broek met een uitstekende pasvorm door het bi-elastieke materiaal. De zitvlak van softline-imitatiesuéde, garandeert u een stabiele zit. Aan de voorzijde een zak met rits. Wasmachine bestendig tot 30 graden.

Afbeelding

&

HKM - Rijbroek Premium (5951) 47.90EUR
Deze rijbroek is vervaardigd uit 60% polyester, 35% katoen en 5% elastan. Softline-imitatiesuéde alleen in de berijk van de knie. Door de uitzonderlijke slanke vorm is een optimale pasvorm gegarandeerd. Normale tailleband met riemlussen. Aan de voorzijde een zak met rits. Wasmachine bestendig tot 30 graden.

Afbeelding

IceEva

Berichten: 5849
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Oud Gastel

Re: Broeken van HKM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 09:18

Ik heb zelf een dekje en bandages van dat merk, en bevalt me echt super super!
Heb een catalogus van HKM, staan mooie dingen in.

krumel
Berichten: 1663
Geregistreerd: 12-09-05

Re: Broeken van HKM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 13:52

ik heb 3 rijbroeken van HKM. De katoene rijbroek vind ik niet fijn (kruis zakt af, kom met moeite in het zadel) maar die van ribfluweel vind ik heerlijk.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Re: Broeken van HKM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:56

Ik heb de bovenste!
Ik vind de broek erg grappig,en ideaal voor het werk rond om en in de stal!
En je kunt er ook nog fijn meerijden! Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Re: Broeken van HKM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:28

Ik heb de bovenste, maar dan in 2 kleuren blauw; een ideale broek OK dan! ! Pasvorm is prima, evenals de kwaliteit. Ze vallen "normaal" uit. (als je altijd mt. 40 hebt, kan je deze ook rustig in mt. 40 bestellen)
Ze zijn bij ons volgens mij wel goedkoper, want ik meen dat ik er iets van 60 € voor heb betaald.