Mountain horse protective rider

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sinneke
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: messelbroek

Mountain horse protective rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 13:26

Hallo,

Wie heeft er de 'Mountain Horse Protective Rider'?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zitten ze gemakkelijk om met te wandelen én paard te rijden?
Ik ben op zoek naar een stal + rijschoen, die water(en urine Tong uitsteken )dicht is en die een stalen neus heeft (heb al 2x blauwe nagel gehad Clown ).
Weten jullie misschien nog andere schoenen die aan deze eisen voldoen?

alvast bedankt

groetjes, sinneke

Myrtje_

Berichten: 4158
Geregistreerd: 02-09-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mountain horse protective rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:17

Een stalen neus zou ik niet doen, las laatst ergens dat er een paard op die neus is gaan staan, staal in ingedeukt, de hele teen van dat meisje was verbrijzeld..

sinneke
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: messelbroek

Re: Mountain horse protective rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 21:29

Bloos! oei, nja, ik zat met dat idee omdat ik nu voor de tweede keer rondloop met een volledig blauwe nagel Clown
mmm dit doet me wel nadenken natuurlijk ... ... Verward

Nielojram

Berichten: 7837
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Mountain horse protective rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 13:04

Myrtje_ schreef:
Een stalen neus zou ik niet doen, las laatst ergens dat er een paard op die neus is gaan staan, staal in ingedeukt, de hele teen van dat meisje was verbrijzeld..




Dan was dat geen ECHTE stalen neus, zal wel aluminium zijn geweest.

Ik heb al jaren de MHstalschoen, prima schoen, kan er uren op lopen, is waterdicht en rijdt ook prima, ik kan hem iedereen aanraden.
Volgens mij is het oude model ook nog in de aanbieding bij Divoza, € 99,95, althans dat heb ik laatst betaald.

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Mountain horse protective rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:39

nee stalen neuzen doen dat Ja klopt hoor! aluminium kan ik me niet voorstellen dat is echt te zwak voor zoiets.

Tegenwoordig worden er in schoenen met "stalen neuzen" in het bedrijfsleven een soort kunsttof gebruikt dat indeukt en terugschiet en eventueel verkruimeld ipv versplinterd of de voet verbrijzeld. Je kunt de voet namelijk ook niet goed bevrijden als staal echt eroverheen gebogen zit.

Ontopic: fijne schoenen hoor! ken degene zonder stalen neus en die vind ik er voor een vrouw eleganter uitzien maar verder rijden ze heerlijk en kun je er jaren mee doen. MH is echt een topmerk :J

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Mountain horse protective rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:05

*Zucht* krijgen we die wilde verhalen weer over stalen neuzen die indeuken Rolleyes
Schoenen met stalen neuzen moeten ook aan bepaalde eisen voldoen! Als ze niet aan die eisen voldoen krijgen ze ze geen keurmerk Knipoog

Edit: Ik heb ook de mountain horse schoenen, met idd stalen neuzen. Lopen goed ze bevallen me prima!

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Re: Mountain horse protective rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 13:13

heb ze ook, fijne schoenen hoor. heb ze met werk (dierenfysiotherapeut) vaak aan. al diverse paarden op m'n tenen gehad, maar ze deuken bij mij niet in, hoor! daar zijn ze toch ook op getest??
kan er zelf hele dag op lopen zonder zere voeten te krijgen. en ze zijn makkelijk in onderhoud Knipoog