Rijden met bodyprotector ja of nee?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valentijn5Jarig
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Rijden met bodyprotector ja of nee?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 14:28

Ik rij sinds 3 maanden met een bodyprotecor en zit toch heel lang te twijfelen wat ik moet doen. Ik rij 1 x in de week paard en ben de enige van de les die ermee rijdt. Ik heb hem aangeschaft sinds ik er vanaf ben gevallen en 6 weken moeilijk kon lopen omdat ik een spier heb verrekt in mijn lies. En ik heb voor die tijd altijd zonder bodyprotector gereden en ben nu dus best wel jaloers op de mederuiters dat zij zonder bodyprotector durven en kunnen rijden. Ik zit in beetje in dubieu en weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Ik heb het vorige week zonder geprobeerd en dan voel ik me toch een stuk minder veilig. Ik wil ook niet afhankelijk worden van de bodyprotector. Wat raden julie mij aan? Alvast bedankt.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:50

Ik rij meestal zonder, omdat ik nog nooit zo'n ding het gedragen

Maar je geeft zelf al aan dat je je niet meer veilig voelt zonder, dus als ik jou was zou ik lekker met blijven rijden, ookal ben je de enigste van de groep

gallupy

Berichten: 32
Geregistreerd: 05-06-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:54

Als je je er lekker in voelt, gewoon mee blijven rijden!
Veiligheid en lekker in je vel zitten is toch naar mijn idee het allerbelangrijkste.
SUC6

Merr
Berichten: 1844
Geregistreerd: 15-05-04

Re: Rijden met bodyprotector ja of nee?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:55

Ik rijd er altijd mee.

Ook als ik een manegeles rijdt.

Mij een zorg wat de anderen doen, veiligheid staat voorop!

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:03