iemand ervaringen met Blauwe Lederen rijlaarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 10:31

Hmmm, niet naast de deur......... Ik heb nl maatwerk nodig, dus kan niet zomaar een standaardmaat bestellen. Heeft iemand ervaring met zelf maten opnemen en vervolgens laarzen bestellen?

Exodus

Berichten: 2327
Geregistreerd: 13-09-04
Woonplaats: Bergeijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 09:07

Ik heb al eens eerder laarzen laten aanmeten. Is bij mij echt goed gegaan. Maar dat is inmiddels lang geleden en die laarzen zijn opgebruikt. Je kunt bij heel veel zaken op maat gemaakte laarzen krijgen. Zelfs van de bekende merken.

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:46

Ja, dat begrijp ik. De zwarte Petries die ik nu heb zijn ook op maat gemaakt. Ik wil echter graag een paar blauwe laarzen voor "de leuk". Daar wil ik dus niet van die hele dure laarzen voor. Een goedkope laars is die van Van Huet, maar die is dus niet in de buurt te krijgen. Daar helemaal heen rijden lijkt mij ook geen goed plan, dus vandaar mijn vraag of ik zelf ook de maten zou kunnen opnemen en of iemand daar ervaring mee heeft.

Exodus

Berichten: 2327
Geregistreerd: 13-09-04
Woonplaats: Bergeijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 12:48

ok. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik woon ook niet in de buurt van Huet. En heb ook zitten twijfelen om ze zelf op te nemen. Maar weet niet of ik het durf. Dan vind ik 150 euro net iets teveel geld om uit te proberen.

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:47

Ik denk ook niet dat je gewoon naar van Huet kunt bellen om je maten door te geven en de laarzen te laten maken. Zeker blauwe niet, omdat hij die natuurlijk ook moeilijker weg kan zetten als je ze niet komt halen of als ze niet goed zijn oid.

Maar voor de leuk (mits ze goed passen zijn ze zeker de moeite waard! En kleurverschil met je jasje... tja, ik heb ook kleurverschil met mijn cap en jasje, en met zwarte laarzen en een blauw jasje heb je het ook....

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:24

Coby10 schreef:
Ik denk ook niet dat je gewoon naar van Huet kunt bellen om je maten door te geven en de laarzen te laten maken. Zeker blauwe niet, omdat hij die natuurlijk ook moeilijker weg kan zetten als je ze niet komt halen of als ze niet goed zijn oid.


Mensen kunnen ze ook niet komen halen terwijl ze ze daar hebben laten opmeten. Dat lijkt me dus geen reden om ze niet telefonisch te kunnen bestellen.

Het probleem zit 'm denk ik voornamelijk in het risico dat ze misschien niet passen. Ik begrijp dat dat risico voor mezelf is wanneer ik zelf de maten doorgeef. Vandaar mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft.

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:28

[/quote]

Mensen kunnen ze ook niet komen halen terwijl ze ze daar hebben laten opmeten. Dat lijkt me dus geen reden om ze niet telefonisch te kunnen bestellen.

[/quote]

Daarom moet je ook een aanbetaling doen

Maar inderdaad, vertrouwen is goed, controle is beter, dus als hij de maten zelf heeft gecontroleerd, dan is het wat zekerder. Hij wilde ook niet gewoon de maten van mijn Petrie's die perfect passen overnemen. Je moet alleen wel even kijken want de centimeters lijken daar wel net iets groter dan bij bijv Petrie. Ik heb van Petrie kuitmaat 39 en van mijn blauwe laarzen kuitmaat 38, maar toch zitten mijn blauwe laarzen wijder dan mijn bruine. Rara hoe kan dat