Onderzoek! Wat denk jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odyne

Berichten: 458
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Veenendaal

Onderzoek! Wat denk jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 16:24

Voor de studie Equine, Leisure and Sports ben ik bezig met het ontwikkelen van een nieuw soort product om de veiligheid voor kinderen tijdens het rijden of tijdens de omgang van paarden te verbeteren zodat er minder ongelukken gebeuren.

Nu heb ik een vraag aan twee verschillende groepen

a) Kinderen tussen de 8-14 jaar: Waaraan moet een nieuw product volgens jullie voldoen? Moet het mooi zijn, populair, duur of maakt het niet uit, moeten beroemde ruiters het eerst kopen voordat je erin geloofd? Of aan andere dingen?

b) Ouders van kinderen tussen de 8-14 jaar. Natuurlijk wilt u ongelukken voorkomen. Waaraan zou volgens u een product moeten voldoen, wat zijn uw verwachtingen, zou het duur of goedkoop moeten zijn, mooi, sociaal geaccepteerd? Wat zou u overtuigen dat iets goed is, kwaliteitsgarantie? Prijs? Of een gerenomeerde ruiter die iets aanprijst?

We horen graag je mening!
Later zetten we op deze topic wat we ontwikkeld hebben!

Chntl_Zrro

Berichten: 272
Geregistreerd: 07-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:38

mooi ,, en maakt op zich niet uit..

Janna_

Berichten: 4219
Geregistreerd: 27-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:41

a) Ik vind dat het product wel mooi moet zijn, niet te duur in prijs, in leuke kleuren verkrijgbaar (als mogelijk)
En vooral ook: dat het effectief is

sylv_n_

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-12-05

Re: Onderzoek! Wat denk jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:21

a) het moet er een beetje speciaal uitzien niet heel standaard ik houd namelijk nogal van appart. Ik zou het wel leuk vindne als bekende ruiters het dragen maar dan is meestal de prijs niet zo leuk meer.
verder maakt het me niet echt uit of het duur of goedkoop is licht helemaal aan het geen wat ik wil kopen.
heel verhaal

papiertjuh
Berichten: 225
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: Sassem

Re: Onderzoek! Wat denk jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 21:05

a) het hoeft van mij zeker niet populair te zijn. Het moet voor mij makkelijk en effectief zijn. Verder is het altijd leuk als je het in bijv. verschillende kleuren kan krijgen zodat je alles op elkaar af kunt stemmen

Marijkjuh

Berichten: 8300
Geregistreerd: 24-09-04

Re: Onderzoek! Wat denk jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:12

a) Het moet ten eerste goed passen op m'n pony's, en ik hou ook wel van mooie spulletjes. Maar als het kan wel prijsgunstig. En voor mezelf: moet het lekker zitten, goed passen en ik heb toch wat met mooie spullen

Michelle_R
Berichten: 115
Geregistreerd: 12-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 21:10

a) Het hoeft niet populair te zijn, als het mooi zou zijn is dat mooi meegenomen. Het is ook altijd leuk als iets dat ervoor zorgt dat er minder ongelukken gebeuren ook nog mooi is.. want wij zijn diegenen die het moeten dragen, en het product zou misschien zo zichzelf meer verkopen. Het moet wel praktisch en effectief zijn. Moet lekker zitten. Beroemde ruiters hoeven het voor mij niet te dragen zodat ik het ga kopen.. als het een goed product is, dat werkelijk wat doet, dan zou ik het hoe dan ook kopen.
b) Het moet betaalbaar blijven voor iedereen (niet al te duur dus). Kwaliteitsgarantie zou mij kunnen overtuigen of iets goed of niet goed is van kwaliteit.

mer_bren
Berichten: 73
Geregistreerd: 23-02-06

Re: Onderzoek! Wat denk jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 10:23

Odyne schreef:
Voor de studie Equine, Leisure and Sports ben ik bezig met het ontwikkelen van een nieuw soort product om de veiligheid voor kinderen tijdens het rijden of tijdens de omgang van paarden te verbeteren zodat er minder ongelukken gebeuren.

Nu heb ik een vraag aan twee verschillende groepen

a) Kinderen tussen de 8-14 jaar: Waaraan moet een nieuw product volgens jullie voldoen? Moet het mooi zijn, populair, duur of maakt het niet uit, moeten beroemde ruiters het eerst kopen voordat je erin geloofd? Of aan andere dingen?

b) Ouders van kinderen tussen de 8-14 jaar. Natuurlijk wilt u ongelukken voorkomen. Waaraan zou volgens u een product moeten voldoen, wat zijn uw verwachtingen, zou het duur of goedkoop moeten zijn, mooi, sociaal geaccepteerd? Wat zou u overtuigen dat iets goed is, kwaliteitsgarantie? Prijs? Of een gerenomeerde ruiter die iets aanprijst?

We horen graag je mening!
Later zetten we op deze topic wat we ontwikkeld hebben!

Roossje

Berichten: 1094
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Hier.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 10:27

a) moet wel betaalbaar zijn natuurlijk maar ik heb best wat voor mijn veiligheid over, kleurtjes zijn leuk, maar als dat niet kan is het ook niet erg. liefst wel dat je er nog een beetje normaal uitziet

Nielojram

Berichten: 7805
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Onderzoek! Wat denk jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 12:23

Odyne schreef:
a) Kinderen tussen de 8-14 jaar: Waaraan moet een nieuw product volgens jullie voldoen? Moet het mooi zijn, populair, duur of maakt het niet uit, moeten beroemde ruiters het eerst kopen voordat je erin geloofd? Of aan andere dingen?


Kleurtjes, werkt altijd heel goed bij kinderen, maar niet dat het elke dag gewassen dient te worden.
Makkelijk te dragen, bij kleding dus. Dus geen moeilijke rits-knoop-houdje-touwtje gebeuren
Slijtvast, makkelijk te wassen.
Prijs is equivalent aan het product, als het product goed is, mag de prijs daar ook naar zijn.
Kinderen groeien snel ergens uit, dus hou de prijs in het redelijke.




Odyne schreef:
b) Ouders van kinderen tussen de 8-14 jaar. Natuurlijk wilt u ongelukken voorkomen. Waaraan zou volgens u een product moeten voldoen, wat zijn uw verwachtingen, zou het duur of goedkoop moeten zijn, mooi, sociaal geaccepteerd? Wat zou u overtuigen dat iets goed is, kwaliteitsgarantie? Prijs? Of een gerenomeerde ruiter die iets aanprijst?


Heb zelf geen kinderen, dus moeilijk in te schatten, maar doe een gooi.

Zoals ik hierboven al aangaf, geldt ook voor de ouders. Wasbaar, slijtvast etc.

Zorg ervoor dat de eventuele onderdelen die mogelijk kapot kunnen gaan, ook makkelijk nabesteld kunnen worden. Meestal hechten kids zich behoorlijk aan iets, als het hun bevalt, en als het dan stuk is, is tranen met tuiten.
Ik denk dat het product, wat uitgebracht wordt door een bekend figuur, niet enorm aanslaat bij die doelgroep, en de ouders weten er vaak helemaal niets van. Tevens snappen de meeste ouders wel, dat als het door een bekend figuur wordt aangeprezen, dat die ook met een deel van de winst heeft te doen. En dat wordt wel door de koper betaald.

Ik zou zo zeggen, hou het simpel.

Quatrohorses

Berichten: 251
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Nederland, een klein boeren gat

Re: Onderzoek! Wat denk jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:27

Odyne schreef:
Voor de studie Equine, Leisure and Sports ben ik bezig met het ontwikkelen van een nieuw soort product om de veiligheid voor kinderen tijdens het rijden of tijdens de omgang van paarden te verbeteren zodat er minder ongelukken gebeuren.

Nu heb ik een vraag aan twee verschillende groepen

a) Kinderen tussen de 8-14 jaar: Waaraan moet een nieuw product volgens jullie voldoen? Moet het mooi zijn, populair, duur of maakt het niet uit, moeten beroemde ruiters het eerst kopen voordat je erin geloofd? Of aan andere dingen?





Het moet mooi zijn en populair, liever niet te duur, zoals de raspberry van HH die is niet duur, populair en mooi.