bon voor het tweede paard in ijmuiden - bestaat niet meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

bon voor het tweede paard in ijmuiden - bestaat niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 18:20

ik heb vorig jaar 2 cadeaubonnen gewonnen met wedstrijd en wou die dus deze week uitgeven. omdat de ruitersport niet bij mij in de buurt is en ik er daarom zo laat achter kwam dat ik de bonnen nog had. dacht ik
, ik bel eerst even naar de ruitersport met de vraag of ze morgen open zijn (ivm goede vrijdag) nu bestaat hun nummer niet en de email die ik eerder deze week naar ze had gestuurd kwam ook terug met de melding dat het email adres niet meer bestond. nu is mijn vraag, kan ik iets regelen met de gene van wie ik deze bonnen heb gehad of doen ze dat niet en moet ik het er maar gewoon bij laten zitten?
ik weet niet of ik de naam mag zeggen van de ruitersport maar anders zeg je het maar misschien dat er toevalling mensen in de buurt wonen en die meer weten.

groetjes
Laatst bijgewerkt door Lielle op 13-04-06 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt en verplaatst naar RUI

loesje688

Berichten: 4041
Geregistreerd: 06-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:40

Geen idee eigenlijk. Kan je niet aan de oude eigenaar vragen of je geld terug kan krijgen? Ik denk niet dat je het zo terug krijgt maar je kan het altijd proberen. Welke ruiterzaak is het dan? Misschien dat een andere bokker wel een telefoonnummer of e-mail heeft dat nog wel in gebruik is.

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:44

normaal gesproken is een tegoedbon tot een jaar na uitgifte geldig, dus als het langer dan een jaar geleden is (staat er meestal ook op) dan kun je hem zowiezo weggooien. Anders ff uitzoeken of ze ergens een nieuwe zaak hebben, maar ik denk dat je kan fluiten naar je geld...

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 22:37

nee hij is dus nog een week geldig. het is de ruitersportzaak het tweede paard in ijmuiden.
misschien dat iemand iets weet....

misschien dat de titel even verandert kan worden met de naam van de ruitersport erin.. als dat mag. dan reageren er misschien mensen die er iets van weten

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 09:26

niemand die er iets van weet?

raswantje
Berichten: 43
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: ijmuiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:32

deze winkel bestaat sinds kort niet meer....
ik woon er vlak bij in de buurt en vind het ook erg jammer dat ie weg is. ze is nog nergens anders een winkeltje begonnen.

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:36

kun je niet even bij de KVK gegevens van de eigenaresse opzoeken en haar op een een of andere manier proberen te benaderen?

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:39

Dit heb ik voor je gevonden bij KVK, voor meer info moet je betalen (a 2.50.-)

Naam: Het Tweede Paard
Vestigingsadres: Kennemerlaan 56
Vestigingsplaats: 1972EP IJmuiden
KvK-nummer: 34145368 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

raswantje
Berichten: 43
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: ijmuiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:56

ja dat klot maar op de kennermerlaan zit het tweede paard niet meer. maar ik weet niet zeker of ze ergens anders zit volgens mij niet. ik hoop voor je dat je nog wat aan je bonnen heb!!!

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 10:07

knor. bedankt dat je het voor me hebt opgezocht, maar het is voor mij niet helemaal duidelijk wat ik met dat kvk nummer kan doen. echt jammer dat het weg is... sinds wanneer zijn ze weg?

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:11

Je kunt betalen voor informatie bij de KVK, dan krijg je een uitreksel van de NAW gegevens van de eigenaresse zelf.

raswantje
Berichten: 43
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: ijmuiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:18

ze is sinds janauri dicht en het is mogelijk dat ze in den helder ook een winkeltje heeft (dat hoor ik net maar wist ik zelf niet). nog veel succes

Nielojram

Berichten: 7849
Geregistreerd: 14-02-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:16

Wat raswantje zegt, is idd zo. Ik heb ook vernomen dat degene een andere zaak ergens zou beginnen.

Nu is er een nieuwe zaak in Ijmuiden geopend, misschien zou je daar navraag kunnen doen, de paardenwereld is klein, ws kent zij die vrouw wel.
Ik ken haar ook wel, maar heb geen flauw idee waar haar paarden staan. Zal ff navraag doen op stal, misschien weten ze daar wat.

En die gegeven bij de kvk, t'is leuk hoor, maar totaal niet up to date, dus eigenlijk zonde om daar geld aan uit te geven.

Oja, die nieuwe zaak heet Oxer en zit op de Meeuwenlaan.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:52

misschien handig om die zaak even te bellen en anders moet je naar de mensen toe van wie je ze ontvangen heb, dat je het met hun regelt.

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 15:56

bedankt allemaal. ik weet nog of het nog wel zin heeft om er zo veel moeite voor te doen. de bonnen zijn nog maar een week geldig en ik denk niet dat als ik het wedstijdscecretariaat opbel van wie ik ze heb gehad, dat hun dan iets voor me regelen of doen ze dat wel?

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:58

nikiet schreef:
bedankt allemaal. ik weet nog of het nog wel zin heeft om er zo veel moeite voor te doen. de bonnen zijn nog maar een week geldig en ik denk niet dat als ik het wedstijdscecretariaat opbel van wie ik ze heb gehad, dat hun dan iets voor me regelen of doen ze dat wel?

niet geschoten is altijd mis!
je kan het toch proberen?
ik zou het doen

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 16:00

ja en hoe moet ik dat vragen dan. klinkt misschien een beetje dom, maar ik vind het stom om te zeggen dat ik de bonnen het hele jaar heb laten liggen en nu ik ze wil uitgeven, de winkel weg is, dus met de vraag of hun iets kunnen regelen, vind het zo raar staan...

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 17:49

ik zou het toch proberen! waarom niet? als zij iets anders voor je kunnen regelen is het toch mooi meegenomen? zo niet, heb je het toch geprobeert.

Nielojram

Berichten: 7849
Geregistreerd: 14-02-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:22

Om hoeveel gaat het dan? Ik spreek morgen ws iemand die weet waar hun paarden staan, dus miss weet ik dan meer.

gomir

Berichten: 25551
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:57

De vestiging van het tweede paard in den Helder bestaat iig ook niet meer
Verder weet ik er ook niets van.

Ik weet niet of het om veel geld gaat, maar anders zou ik het er lekker bij laten zitten.

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 16:27

het gaat om 14 euro.. het is niet veel maar wel jammer om weg te gooien..

Bitch.. als je iets voor me kan regelen... graag dat zou wel fijn zijn. ik hoor het wel van je je kan me ook pben...