Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
QueJira

Berichten: 1049
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Zeeland

Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 18:10

Ok normaal gezien doe ik dit nooit en ik hoop dat de Mods mijn bericht laten staan.Maar kan iemand me wat vertellen over www.tackshop.nl ??

Ik heb namelijk eind Februari daar een Pikeur wedstrijdblouse besteld en vooruit betaald en nog steeds niets binnen! Het is iedere keer wat al 3 keer een andere smoes...Ze reageren de laatste 2 weken ook niet meer op mijn mail en telefoon wordt niet opgenomen.

Dit is toch geen manier van zaken doen of ben ik nou gek! Ik heb het helemaal gehad met die lui! Ik hbe daar wel vaker wat besteld en nooit echt problemen gehad,ik vond service niet super maar ach...Maar dit vind ik werkelijkwaar onbeschoft,zeker omdat ze wel al geruime tijd het gled binnen hebben

Tips,iemand?!

Sananneke
Berichten: 62
Geregistreerd: 19-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:10

Misschien een keertje langs gaan?

xCarlyx

Berichten: 2359
Geregistreerd: 24-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:12

ik heb er hele goede ervaringen mee. Laats nog een bontpad besteld en netjes binnegekomen. Heb er al verschillende dingen besteld en allemaal gewoon gekregen. en idd misschien een keer langsgaan.

ikke

Berichten: 37629
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:27

Ik ken haar wel. Heb er ooit eens een speciaal bitje gekocht. Ze had een te kleine versie; was geen probleem, ze zou een grotere maat bestellen. Nou, dat heeft ze geweten, het duurde ruim een maand voordat ie er was!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:44

Kwam net dit topic tegen:
viewtopic.php?f=13&t=537367&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Gaat over ervaringen met hen.

Ik heb een hele slechte!!
Zo laks, gemakkelijk, klant-onvriendelijk...wat een air!

Ik had op hun site een jack gezien. Dacht, leuk voor mn vader.
Ik mail.. ja, hebben ze nog. Na wat heen en weer gemail, zeg ik dat ik het jack kom halen.
Ik zit bijna 3 kwartier in de auto.. kom binnen op afgesproken dag enz.
Wordt niet geholpen.. wel de vertegenwoordiger, die werd met koffie op een stoel gezet enz.
Uiteindelijk, opgemerkt. Ik vertellen. Jack zoeken, ligt niet achter. Hmmmm had toch gemaild..
Ja, het jack was er niet. Nou, dan zou Ingrid wel naar het magazijn rijden pfff.
Na poosje komt ze terug. Geen jack. Ja, kan het niet vinden, Op de doos waar ie in moest zitten, zat wat anders in.
Mja, mijn probleem?
Ik wat pissig.. ja? Kom ik hier helemaal voor niks! Afgesproken en al.
Draait ze de rollen om: Kan ik toch niks aan doen!
Jahaaaa.. en ook mij niet tegemoet komen, vanwege klantvriendelijkheid? Ongelooflijk.
Die 'verdient' ze kennelijk TE gemakkelijk!!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:46

ohjee... weer iets met haar... ook ik heb er geen beste ervaringen mee. Gewoon bellen!! Dan draaien sommige mensen zo bij, serieus!!

Succes!

Ik heb toendertijd met een bokker een oproep geplaatst op kopersbelangen.nl... die zoeken het een en ander voor je uit.

QueJira

Berichten: 1049
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 21:25

tja gewoon bellen....dan moeten ze wel opnemen Heb ze aantal dagen achter elkaar proberen te bellen,maar ze waren gewoon niet te bereiken en ook op mijn mailtjes kreeg ik 2 weken lang geen reactie!!

MAAR!! een goede up-date: ik heb ze vandaag aan de telefoon gehad en ze zegt dat het donderdag bij hun binnenkomt.Is wel de zoveelste keer dat ik dat hoor samen met andere smoesjes,maar goed ik heb ze in ieder geval ff gesproken dus ben wel een beetje opgelucht, want ik dacht dat ze met geld en al met de noorder-zon vertrokken waren ofzo

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 00:34

Ik had er een cap en een rijbroek besteld. Cap was snel binnen, broek werd nageleverd. Oke, daar heb ik geen problemen mee. Bijna 2 maanden later nog geen broek en ik werd ook niet op de hoogte gehouden, dat vond ik vervelend. Ondertussen had ik een andere broek gekocht omdat ik um wel direct nodig had. Bestelling geannuleerd en kreeg ik als reactie dat de broek nog gemaakt moest worden in de fabriek?
Naja, kan gebeuren. Vond het wel fijn dat ik um kon annuleren.

Mooi dat je haar even hebt gesproken, dat scheelt wel.

Nouvel

Berichten: 28566
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:09

Ik heb er een jaar geleden een keer een dekjes met beenbeschermers besteld, dat ging super!
Werd gelijk opgestuurd en hoefde pas na ontvangst betaald te worden als ik me goed herinner...

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:23

Ik heb er wel goede ervaringen mee.
Ik had een halster + touw besteld, en netjes en snel binnengekregen.
En we hoefden pas na ontvangst te betalen.

Eilandje

Berichten: 2826
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:28


robincera
Berichten: 3041
Geregistreerd: 16-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:29

ik had een jas besteld. gelijk geld overgemaakt etc.
krijg ik een week later een mailtje dat de jas niet op voorraad was en of ik niet een andere kleur wilde ...
nou mooi niet dus
ik heb er dus niet zo goede ervaringen mee omdat ze ok niet op die site dat even hadden vermeld ...

QueJira

Berichten: 1049
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 19:09

UP-DATE

Na bijna 2 maanden heb ik eindelijk mijn bestelling binnen!!
Het is dus uiteindelijk goed gekomen,maar dit is niet voor herhaling vatbaar.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:28

Goh, ik ken de winkel en Ingrid redelijk goed. Ik koop niet via internet bij hun, maar wel gewoon in de winkel. Ze hebben vaak veel en zijn niet zo heel duur. Maar als je iets besteld dan duurt het wel heel lang voordat ze het binnen hebben. Daar staan ze ook wel bekend om hier in de buurt. Ik ken Ingrid niet als iemand die je zou willen oplichten. Maar ik ken haar natuurlijk alleen van in de winkel.

Shirley15
Berichten: 489
Geregistreerd: 14-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 18:32

Ik heb daar een keer een jas besteld en dat is wel normaal gegaan!

MarRic

Berichten: 241
Geregistreerd: 05-04-06
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 14:00

Hey, ik ben nu ook al een paar weken aan het wachten op mijn bestelling (kleine bestelling).
Ik heb vandaag pas een mailtje gekregen dat het verzonden is.

Groetjes Petrarca

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:48

Ik heb dus 31 mei wat besteld en mijn geduld begint ok aardig op te raken, twee weken terug heb ik ze maar eens gemailt want in de bevestiging stond dat alles op voorraad was. Kreeg ik een mailtje terug dat mijn artikeln niet op voorraad was en dat het die week erna binnen zou komen en direct verzonden zou worden. Dus vorige week zou het verzonden worden kijk ik in mijn accoutn is het nog neit verzonden. Krijg er dus ook een beetje een sikkepit van heb ze vanmiddag al weer gemaild, maar erg slordig zo ze hadden op zn minst even kunnen mailen of bellen als iets niet op voorraad is. Denk niet dat ik er nog vaker ga bestellen.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:16

ik ken de winkel best goed en haar zelf ook.
ik kwam er altijd als klant maar voelde me meer thuis bij ruyters voor ruiters in nuenen een betere en persoonlijke service.
ik heb verder wel goede ervarigen met de winkel en ze is absoluut niet iemand die mensen wil oplichten, bij mij duurde een bestelling ook wel eens lang.

ik werk nu in middels al weer bijna 3 jaar bij ruyters voor ruiters, ze is nu zeg maar de concurent, maar ik heb ontdekt dat ze een hele andere doelgroep heeft als bij ons.

wat betreft bestellingen, dat kan ooit lang duren, weinig aan te doen, als ze het bij de fabrikant niet op voorraad hebben duurt het inderdaad wel eens lang, ik vind het persoonlijk erg belangrijk om de klanten van zoiets op de hoogte te stellen. maar ik vind ook dat klanten begrip moeten tonen voor zo'n situatie, een detailist kan er gewoon weg niets aan doen als er iets niet op voorraad is, we zitten als het ware tussen de klant en de fabriek in.

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:26

Ik heb daar alle begrip voor, is wel eens vaker gebeurd dat iets door het verzenden beschadigd aankwam of dat een bestelling verlaat was. Mij hoor je er neit over zeuren, maar in dit geval word ik dus niet op de hoogte gebracht en verwacht ik dus volgens de bevestiging binnen vier dagen mn pakketje als ik dan bijna drie weken niks hoor, en ik meot er zelf ook nog achteraan ja dan word ik ondertussen wel een beetje boos natuurlijk

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 07:25

Ik heb er een keertje schoenen besteld.
Op de foto zag het er erg leuk uit. Lekkere dikke zolen etc. Maar toen ik de bestelling binnenkreeg waren het toch echt hele andere schoenen. Vond erg jammer! Maar had de schoenen snel nodig dus heb het maar niet teruggestuurd.
Heb ik ook als review op de site achtergelaten.
Ik koop er niet snel meer iets omdat ik het wel een beetje vreemd vond dat die foto dus niet klopt.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:38

Ik heb tot nu toe goede ervaringen met deze winkel. Gelukkig maar Haha!

xafir

Berichten: 798
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: renesse

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:41

ik heb daar een vest besteld van anky op de site en rekening stond een prijs maar op het vest zelf stond een hele andere prijs 15 euro goedkoper heb gemaild gebeld maar nooit wat gehoord of reactie gehad.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:34

Ik heb er vorige week een leren halster besteld. Ik kreeg vrijwel direkt een mail van haar dat het halster besteld was omdat de kleur die ik wilde niet meer op voorraad was. Vond het netjes dat ik zo snel reactie kreeg.

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:38

Hm fijn dat het allemaal goed is gekomen QueJira!
Kan natuurlijk gebeuren dat het moeilijk gaat met bestellingen enzo. Maar het is zeker niet opzettelijk. Ik koop de laatste jaren eigenlijk al mijn paardenspullen bij Ingrid van Berlo in de winkel.

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re: Ingrid v Berlo(tackshop.nl) Wie o wie?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 10:42

Ik hoor er zeer verschillende verhalen over, meeste negatief. Niet persoonlijk, maar ik heb niet zo'n zin om mijn vingers te branden dus ik bestel daar maar niets.