[GEVR] ervaring met verzekering en kliniek Moerbeke

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

[GEVR] ervaring met verzekering en kliniek Moerbeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 16:41

Hoi,

Ik moet morgen met mijn paard naar de kliniek in Moerbeke voor een bronchoscopie.
Ik ben verzekerd bij Interpolis en ik heb vanaf de eerste kuch gemeld bij de verzekering dat de VA was geweest en dat er medicijnen gegeven zijn.
Nu werd het hoesten niet beter van mijn paard en heb ik afgelopen vrijdag met mijn VA besloten om een bronchoscopie te laten maken voor duidelijkheid te krijgen WAT er precies is, in plaats van allerlei "bucht" van antibiotica naar binnen te doen.
Kortom: duidelijkheid!!

Ik heb dit gemeld afgelopen vrijdag na kantooruren bij iemand van interpolis, maar deze persoon wist niet hoe het met vergoeding zit.
Nu zit ik mezelf er eigenlijk al het gehele weekend een beetje druk om te maken, want stel als ze "dat reisje" naar Moerbeke niet vergoeden, wat dan?
Die geldboom staat niet in de tuin helaas... Ik zou het zelf dan wel bekostigen, hoe dan ook.. maar de verzekering is toch wel zo makkelijk!

Nu mijn vraag: wie heeft er ervaring met verzekering Interpolis en kliniek Moerbeke. Het gaat hierbij om recente ervaringen, van zeg maar... maximaal een jaar geleden. Aangezien de verzekering veranderd is 2,5 jaar terug.

Ik hoop op reactie, via dit topic of via pb.

Ik zou graag willen weten wat je terugkreeg en hoe het geregeld is?

Uiteraard bel ik morgen naar Interpolis voor opheldering tijdens kantooruren.. maar zou graag wat ervaringen willen horen.

Bedankt alvast

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:43

Welke verzekering heb je? Mijn 'geintje' werd niet vergoed namelijk. Maar ik heb dan ook maar een basis verzekering van Interpolis.