MH Sportive High Rider

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silzi
Berichten: 112
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Den Haag

MH Sportive High Rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 21:40

Hallo, ik heb een vraagje, ik heb de laarzen van Mountain Horse op het oog, De sportive high rider. Ik heb alleen een paar vraagjes, ik rij voornamelijk recreatief zijn ze hier ook geschrikt voor? Gaat de rits snel kapot? Duurt het een tijd voor ze ingelopen zijn? Kortom, wat is jou ervaring met deze laarzen. Alvast bedankt!

Anoniem

Re: MH Sportive High Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:03

Het nieuwe model heeft een erg goede rits, een grove ipv een fijne en gaat een stuk langer mee
Inlopen hoeft eigenlijk niet, je trekt ze aan en loopt er mee weg, een heel verschil met bijv. Petrie.
Ik vind het ideale laarzen

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 23:57

Inderdaad aantrekken en wegrijden. Ik heb mijn laarzen nu ruim anderhalf jaar en die zien er nog bijna als nieuw uit. Rijd er altijd mee. Sinds ik ze heb, hangen mijn op maat gemaakt Cavallo dressuurlaarzen werkeloos in de garage... Dat zegt wel iets denk ik.

Ik vind het een ideale training reacteatie laars. Als ik ooit weer zou starten, haal ik wel mijn Cavallo's weer te voorschijn, tot die tijd rijd ik lekker met mijn MH laarzen.

Oh ja... geen problemen met de rits. Bij ons op stal rijden 6 mensen met MH laarzen en er heeft nog niemand last van de ritsen gehad

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:39

hoi, ik heb ze ook en mijn rits is wel stuk gegaan, niet de rits zelf maar het stof naast de rits en het leer. maar ik wil ze nooit meer kwijt!!!!

Silzi
Berichten: 112
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 19:56

Dankje wel voor jullie reactie, ik ga de laarzen binnenkort maar halen dan ! Zijn er nog meer mensen met ervaringen van deze laars?

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:32

Ik heb ze ook en ik vind ze super!

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:56

Ik heb ook de Sportive highrider, ik rijd voornamelijk recreatief en ik vind ze echt super! Inlopen hoeft idd niet.

krumel
Berichten: 1663
Geregistreerd: 12-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:32

ik heb ze ook, voornamelijk omdat ze goedkoper waren dan bijv. cavallo's of derby's en ik geen zin had om ze in te lopen. Het zijn ook echt fijne recreatielaarzen, als ik echt wedstrijden zou gaan rijden zou ik denk ik wel andere nemen. Mijn rits is nog niet kapot (heb ze nu 1,5 jaar) enige probleem vind ik wel dat waar het leer om je enkels gaat 'ínzakken' de rits ook een beetje inzakt, bij mij zit er dus een stukje rits net tegen mijn hak/enkel wat soms wel vervelend is.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:36

er zit een heerlijk voetenbed in,inlopen is echt niet nodig,ik ben fan!!!

Silzi
Berichten: 112
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 21:34

Dankje wel voor jullie reactiess! Meer ervaringen zijn altijd welkom.,;)

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Re: MH Sportive High Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 08:54

ik heb ook de sportive's gehad maar die vond ik veel te sjiek voor mijn recrea rijden, nu heb ik de gewone high riders en dat is me veel beter.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 11:23

Sportive riders \ijn goed geschikt voor recreatie. Ik heb ze ook gehad, maar dan wel het oude model waar de rits snel van kapot ging. Ik hoor nu dat er een nieuwer model is waarvan de rits beter is dus misschien gaat die niet zo snel kapot.
Inlopen hoeft niet, ze zitten meteen lekker.

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 18:45

ik heb dan wel niet de sportive's maar de normale uitvoering.
Ik zweer bij die laarzen!!
Mijn laarzen zijn nu 4 jaar oud en op een van de ritsen na die nu na 4! jaar is versleten zijn ze nog super!
Gaat een nieuwe rits in en rijden met die hap.
Ik heb toen ik ze kocht ze aan me voeten getrokken en ben er mee weggereden, ze zaten meteen perfect!(ze beginnen nu wel wat te ruim te worden ik weet alleen niet of dat komt omdat mijn kuiten slanker zijn geworden of omdat het elestiek meer aan het oprekken is)
Ik weet wel zeker dat als er weer een andere laars komt dat het weer Mountain Horse laarzen worden(naast mijn "gewoone" laarzen)

Silzi
Berichten: 112
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 21:55

Wat een positieve reactie's allemaal! Bedankt voor het reageren!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:13

Mexx2 schreef:
er zit een heerlijk voetenbed in,inlopen is echt niet nodig,ik ben fan!!!


Ik ook! Ben nu aan mijn 3e paar bezig, de eerste 2 hadden helaas steeds problemen met de rits.
De service van MH is wel érg goed trouwens, ik heb dus zonder problemen of bonnetje 3x nieuwe laarzen gehad, ookal waren ze 1,5 á 2 jaar oud!

Overigens baal ik nu wel een beetje, door afvallen zijn mijn laarzen te wijd bij de kuit geworden, ze zakken nu dus een beetje af..

Mexx

Berichten: 1063
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Grootegast

Re: MH Sportive High Rider

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 13:12

Ik wil ze ook héél graag hebben, maar ik ga er dan ook wedstrijden mee rijden denk ik. Ik heb namelijk geen andere leren laarzen voor wedstrijden. Ik rijd niet vaak wedstrijden, hooguit 1x per maand, vinden jullie dat kunnen of zijn ze echt te grof daarvoor? Ik rijd nu met mijn Aigle Equyer rubberen laarzen, die zien er ook nog prima uit.

Silzi
Berichten: 112
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 22:27

Thnx voor jullie reactie's!

@Mexx= Ik vind ze totaal niet te grof voor wedstrijden maar heel chique, maar dat is mijn mening!

abcde123
Berichten: 1762
Geregistreerd: 02-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:31

Ik heb ze ook, ze bevallen me erg goed moet ik zeggen! Rijd er ook wedstrijden mee, vond ze ook wel wat grof, maar dat maakt toch
helemaal niks uit? Ze zitten idd ook erg goed!

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:34

Ik heb nu wel het probleem dat bij mijn linkerlaars de rits na een tijdje rijden weer afzakt . Maar ze zijn ookal ontzettend oud want in die nieuwere heb je ook een stevigere rits zitten! Tijd voor nieuwe..

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:46

Ik draag ze ook gewoon op wedstrijd hoor, als het goed is staat er ook een oude foto op concours (naar beneden scrollen) van in mijn profiel.