Nieuwe rijlaars van Mountain Horse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Nieuwe rijlaars van Mountain Horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 14:19

Ik wil al een hele tijd andere rijlaarzen. Ik heb nu Petries (vraag me niet welk type) en de maat is gewoon niet perfect. Ooit gekocht toen ik studeerde en geen geld had voor op maat gemaakte. Ze zien er keurig uit, blijven goed, maar ze zitten gewoon niet fijn. Met rijden zakken ze af zodat mijn hak te hoog komt, mijn spoortje daardoor op een botje in mijn voet drukt. Omdat ik een iets hogere wreef heb, heb ik destijds gekozen voor een grotere maat omdat ik er anders echt niet in kwam. Neem daarbij dat ik ze in mijn 'dikkere periode' heb laten oprekken en je snapt dat ze ook nog te wijd zijn.

Goed, om een lang verhaal kort te maken. Ik was/ben van plan de Moutain Horse Sportive Rider aan te schaffen (geen zin om af te zien met inrijden van andere laarzen, geen zin om een godsvermogen neer te tellen voor laarzen die soepel zijn, maar snel slijten). En wat zie ik nu net op de site van Piaffe? Dit lijken mij fijne laarzen, de gewone MH Sportive Rider heb ik inmiddels gepast en die vond ik erg lekker zitten. Bij deze kun je dus ook nog de veter verstellen en ze zien er eleganter uit. Maar wat vinden jullie, ervaringen, meningen? Brand los!

Van Mountain Horse.
Sensationele details in één revolutionair systeem.
SCS3 laarzen met een beproefd speciaal patroon in de zool geven onovertroffen grip en een perfecte positie in de stijgbeugel.
De laars is voorzien van een rits in de achterzijde welke het in en uitstappen beduidend vergemakkelijkt.
Om de laars optimaal passend aan de voet te krijgen is er een mogelijkheid om de laars dmv de veter aan de voorzijde strakker of losser te maken.