Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
gonniee schreef:In december heb ik een nieuwe rijbroek gekocht. Geen cheap ass ding, maar een serieuze broek. Ik heb er inmiddels welgeteld twee keer mee gereden. Na het rijden had ik veel haaltjes uit de stof op mijn bovenbeen. Ik kan me voorstellen dat mijn zweepje hier een paar keer langs is gekomen. Ik rijd met een gewone dressuurzweep, en deze komt dus af en toe langs mijn been.
Ik heb foto's gemaakt en opgestuurd naar de klantenservice. Zij geven aan alleen garantie te geven op fabrieksfouten. En ik heb de broek niet juist gebruikt, want mijn zweepje mag niet langs mijn been gaan. Dan is het wrijving en heb ik dus zelf de schade aan de broek aangebracht.
Dit lijkt me niet de juiste uitleg van normaal gebruik van de rijbroek. Of zie ik dat verkeerd? Heeft iemand van jullie wel een zo snel slijtage aan een rijbroek gehad? Of ervaring met een klantenservice die op deze manier regeert?
[ [url=m/8rHaIl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enzo_Ollie schreef:Wij hebben vanuit leveranciersklant afgelopen paar weken ook een aantal klanten in onze mail gehad dat ze door Agradi niet geholpen werden terwijl het wel een klacht was (en die gaf het dus ook niet aan ons door), dus ik zou Back on Track even een mailtje doen!
Fabrieksfout valt juist onder garantie (bij ons iig), je kan de klant daar moeilijk de schuld van geven.. Dan kan Back on Track iig voor zichzelf bepalen wat ze willen