Ervaringen Amiko & friends en Pomme

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Ervaringen Amiko & friends en Pomme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-23 07:42

Hi,

Heeft iemand ervaring met de website Amiko&friends?
Ze bieden een soort abonnement waarmee je korting krijgt op de producten van Pomme, Amiko, back on track, etc.
Ik vind vooral de prijs die bij de rijbroeken staat als je member bent aantrekkelijk, want het lijken me hele fijne rijbroeken.
Maar om eerst 120 af te tikken voor een membership en dan een rijbroek voor 38,- is een leuk bedacht businessmodel natuurlijk om extra winst te maken.

Ervaringen met de rijkleding van Pomme hoor ik ook graag.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 10:23

Geen ervaring, maar ik kwam de site tegen en was op zoek naar ervaringen puur met de site en de broeken. Een menbership lijkt me dan weer wat duur voor het kopen van een broek.
Ik ben zelf vooral benieuwd hoe zo'n broek zit https://www.amikoandfriends.com/product ... mless-rib/ ik heb zoiets als gewone sportbroek en dat materiaal vind ik wel erg fijn, maar of het ook stevig genoeg is?


Edit... niet goed gekeken. Je kunt blijkbaar alleen met een lidmaatschap bij deze site kopen.

nontie
Berichten: 1468
Geregistreerd: 10-12-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-23 21:33

Annetje schreef:
Geen ervaring, maar ik kwam de site tegen en was op zoek naar ervaringen puur met de site en de broeken. Een menbership lijkt me dan weer wat duur voor het kopen van een broek.
Ik ben zelf vooral benieuwd hoe zo'n broek zit https://www.amikoandfriends.com/product ... mless-rib/ ik heb zoiets als gewone sportbroek en dat materiaal vind ik wel erg fijn, maar of het ook stevig genoeg is?


Edit... niet goed gekeken. Je kunt blijkbaar alleen met een lidmaatschap bij deze site kopen.


Ja klopt een membership nodig. De broeken van Pomme zijn wel via eigen website van Pomme te koop maar dan dus tegen de volledige prijs.

Capriootje

Berichten: 6752
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 18:54

Zijn er inmiddels al mensen lid en ervaringen om te delen?

Nienekenien
Berichten: 47
Geregistreerd: 02-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 13:23

ik ben ook benieuwd omdat ik een cognac kleurig hoofdstel zoek en deze hebben ze hier maar idd kan pas kopen als lid