Betaalbare bodyprotector geschikt voor dressuurzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Betaalbare bodyprotector geschikt voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-23 12:17

Dag allemaal,

Ik ben opzoek naar een bodyprotector/airjacket geschikt voor een dressuurzadel en het liefste onder de 200 euro. De meeste bodyprotectors die goed zijn lopen vaak een heel stuk door met als gevolg dat ze tegen de lepel van een dressuurzadel kunnen komen. Hebben jullie misschien ervaring met kwalitatieve goed bodyprotector of airjacket voor een budgetvriendelijke prijs?

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-23 13:12

Ik heb die van horka de flex plus en geen probleem mee dat ie tegen de lepel van me dressuurzadel aan komt
Afbeelding

Inmiddels een custom zadel en ook daar geen problemen mee (die heeft een diepere zit dan t zadel op de foto)

_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-23 14:25

JenniferU schreef:
Ik heb die van horka de flex plus en geen probleem mee dat ie tegen de lepel van me dressuurzadel aan komt
[ [url=m/b3rn8o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Inmiddels een custom zadel en ook daar geen problemen mee (die heeft een diepere zit dan t zadel op de foto)

Dankjewel voor je reactie. De Horka flex plus is niet duur. Kun je er goed in bewegen?

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 15:02

_Lobke_ schreef:
JenniferU schreef:
Ik heb die van horka de flex plus en geen probleem mee dat ie tegen de lepel van me dressuurzadel aan komt
[ [url=m/b3rn8o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Inmiddels een custom zadel en ook daar geen problemen mee (die heeft een diepere zit dan t zadel op de foto)

Dankjewel voor je reactie. De Horka flex plus is niet duur. Kun je er goed in bewegen?


Ja ik heb er ook een ptv training mee gereden en vind ze vrij flexibel (waarschijnlijk heet ie daarom ook flex haha

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 16:06

Sir Lancelot. Vallen erg groot dus zou minimaal 1 maat kleiner nemen. Ik heb een maat S terwijl ik van kleding een M/L draag.

Ik gebruik hem wel enkel voor het crossen maar ik vind een lange bodyprotector ook helemaal niks (ik ben ook helemaal niet zo lang) en wil er niet teveel door belemerd worden. Tot nu toe erg tevreden over
Afbeelding

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-23 16:08

FleurSandro schreef:
Sir Lancelot. Vallen erg groot dus zou minimaal 1 maat kleiner nemen. Ik heb een maat S terwijl ik van kleding een M/L draag.

Ik gebruik hem wel enkel voor het crossen maar ik vind een lange bodyprotector ook helemaal niks (ik ben ook helemaal niet zo lang) en wil er niet teveel door belemerd worden. Tot nu toe erg tevreden over
[ [url=m/DfGZbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier dacht ik ook meteen aan! Zelf gedragen op een menwagen.

_Lobke_

Berichten: 1200
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-23 18:38

Dankjewel voor jullie reacties ik ga de Sir Lancelot bestellen. :D