Mooie Ruitersport Merken voor Dikke Dames.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Mooie Ruitersport Merken voor Dikke Dames.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-23 01:56

Hallo allemaal!
Met mijn maat 46/48, cup F, 1.76 lang en ruim 100 kilo stap ik ECHT niet op een paard, natuurlijk! Ik doe alles naast mijn paarden en geniet daar intens van. Ik hoef niet zo nodig te rijden, ik mis het soms, maar naast het paard is er meer dan genoeg om van te genieten tot ik alle gestopt-met-roken-kilos weer ben kwijt geraakt. Voor nu ben ik hartstikke leuk en lief, maar wel veel te dik.

Maar.... Ik ben een groot liefhebber van leuke merken. Mijn paarden dragen vooral Eskadron en LeMieux, voor mensen vind ik merken als Mrs.Ros, LeMieux, Kingsland, ANKY, Pikeur, Horka, PS of Sweden en Equestrian Stockholm erg mooi. Daarbij vind ik het fijn mooie kleding te dragen naar de paarden, maar ik grijp steeds mis. Laatst bestelde ik een shirt van Horka in maat XXXL, en die was zoveel te strak dat het waarschijnlijk een maat 42/44 was. Mooie Ariat schoenen, een jas van LeMieux, een petje van Pikeur, een HV riem...zo ver komen we nog wel, maar ik wil gewoon graag een mooie rijbroek die past en goede, mooie bovenkleding. Helaas zijn de merken die ik mooi vind allemaal veel te klein.

Hebben jullie de gouden tip? Een mooi merk dat goed passende kleding verkoopt voor dit uit de kluiten gewassen Pennymeisje? :-D

Alvast veel dank!

Femke_Tweety

Berichten: 11985
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Mooie Ruitersport Merken voor Dikke Dames.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 04:08


MarjanB

Berichten: 16450
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Mooie Ruitersport Merken voor Dikke Dames.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 04:49

Van dressage pro zijn er shirts en broeken waarvan ze zeggen voor een maatje meer. Heb er echter zelf niet naar gekeken. Heb zelf met m’n dikke benen en billen een fijne broek van pk die gaan tot xxl. Verder heb ik zelf juist niks met merken

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Mooie Ruitersport Merken voor Dikke Dames.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 06:07

Donqui heeft rijleggings die tot maat 46/48 gaan! Zit echt super veel stretch in.

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 06:43


Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 16:47

Hermelijnhof schreef:
Hallo allemaal!
Met mijn maat 46/48, cup F, 1.76 lang en ruim 100 kilo stap ik ECHT niet op een paard, natuurlijk! Ik doe alles naast mijn paarden en geniet daar intens van. Ik hoef niet zo nodig te rijden, ik mis het soms, maar naast het paard is er meer dan genoeg om van te genieten tot ik alle gestopt-met-roken-kilos weer ben kwijt geraakt. Voor nu ben ik hartstikke leuk en lief, maar wel veel te dik.

Maar.... Ik ben een groot liefhebber van leuke merken. Mijn paarden dragen vooral Eskadron en LeMieux, voor mensen vind ik merken als Mrs.Ros, LeMieux, Kingsland, ANKY, Pikeur, Horka, PS of Sweden en Equestrian Stockholm erg mooi. Daarbij vind ik het fijn mooie kleding te dragen naar de paarden, maar ik grijp steeds mis. Laatst bestelde ik een shirt van Horka in maat XXXL, en die was zoveel te strak dat het waarschijnlijk een maat 42/44 was. Mooie Ariat schoenen, een jas van LeMieux, een petje van Pikeur, een HV riem...zo ver komen we nog wel, maar ik wil gewoon graag een mooie rijbroek die past en goede, mooie bovenkleding. Helaas zijn de merken die ik mooi vind allemaal veel te klein.

Hebben jullie de gouden tip? Een mooi merk dat goed passende kleding verkoopt voor dit uit de kluiten gewassen Pennymeisje? :-D

Alvast veel dank!


Heb je al is op AmazoneXl gekeken? En vraagje: ben je met dat t-shirt dat niet pastte teruggegaan naar de winkel? Kan best zijn dat het een foutje is... :)

Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 01:28

Enzo_Ollie schreef:
Heb je al is op AmazoneXl gekeken? En vraagje: ben je met dat t-shirt dat niet pastte teruggegaan naar de winkel? Kan best zijn dat het een foutje is... :)


Ja, dat merk ken ik, maar vind ik zo goedkoop en lelijk gemaakt. Ooit een broek besteld en was gewoon niet mijn ding. Dank voor het meedenken, wel!

Ja, ze zijn teruggestuurd naar Agradi, het waren meerdere shirts, zelfde merk, verschillende uitvoeringen en allemaal hetzelfde probleem, foutje ligt meer in mijn perceptie van wat XXXL is, denk ik.

Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 01:29

Simbaa schreef:
Had PS of Sweden niet een lijn voor een maatje meer?

Edit: ik zie de rijbroeken en bijpassende setjes inderdaad op de site staan. Zijn nog in de sale ook! https://www.psofsweden.com/en/jewel-breeches-black


Ik vermoed zomaar eens, dat je mijn redding bent, wat een mazzel! Dank je wel voor deze geweldige tip!

Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 01:29

minouesmee schreef:
Donqui heeft rijleggings die tot maat 46/48 gaan! Zit echt super veel stretch in.

Ken ik niet, ga ik opzoeken, dank voor de tip!

Hermelijnhof
Berichten: 219
Geregistreerd: 19-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 01:58

Simbaa schreef:
Had PS of Sweden niet een lijn voor een maatje meer?

Edit: ik zie de rijbroeken en bijpassende setjes inderdaad op de site staan. Zijn nog in de sale ook! https://www.psofsweden.com/en/jewel-breeches-black


Ik ben je zo dankbaar! Ik heb meteen ingeslagen! Helemaal geweldig, nu hopen dat het zo mooi is als dat het lijkt, al ben ik er zeker van dat ik dit op Marktplaats zo kwijt ben mocht het toch niet passen. Super bedankt!

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Mooie Ruitersport Merken voor Dikke Dames.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 16:01

Leuk!! Hopelijk is het wat je er van verwacht!! :D

theorietime
Berichten: 1
Geregistreerd: 21-06-23

Re: Mooie Ruitersport Merken voor Dikke Dames.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 16:55

dank voor de tip!

Tango1979

Berichten: 2527
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 17:04

Hermelijnhof schreef:
Simbaa schreef:
Had PS of Sweden niet een lijn voor een maatje meer?

Edit: ik zie de rijbroeken en bijpassende setjes inderdaad op de site staan. Zijn nog in de sale ook! https://www.psofsweden.com/en/jewel-breeches-black


Ik ben je zo dankbaar! Ik heb meteen ingeslagen! Helemaal geweldig, nu hopen dat het zo mooi is als dat het lijkt, al ben ik er zeker van dat ik dit op Marktplaats zo kwijt ben mocht het toch niet passen. Super bedankt!


Ik ben alles van PS qua kleding en een stalgenoot van mij heeft ook uit de maatje meer collectie besteld. Zij is er echt super tevreden over. Hoop jij ook!