Samenwerking ruitersportzaak en manege/vereniging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bubbleee

Berichten: 870
Geregistreerd: 23-04-11

Samenwerking ruitersportzaak en manege/vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-23 09:25

Hoi!

2 jaar terug is de winkel waar ik werk gestart met een ruitersportafdeling.
Erg leuk, en een mooie aanvulling op het assortiment (diervoeders etc).

Nu zijn we aan het oriënteren of het een mogelijkheid is om een samenwerking aan te gaan met manege's en verenigingen in de regio.
Denk hierbij aan een bambipakket voor startende manegeruiters of een standaard korting voor verenigingsleden.

We gaan graag beslagen ten ijs, en daarom ben ik benieuwd wat Bokt graag zou zien bij een dergelijke samenwerking.

Ideeën voor leuke acties of op en aanmerkingen zijn welkom! Brand los! :D

rien10
Berichten: 14680
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Samenwerking ruitersportzaak en manege/vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 09:26

10% korting op aankopen bij een aantoonbaar lidmaatschap van de betreffende manege.

Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Samenwerking ruitersportzaak en manege/vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 09:32

Als het het bereik iets groter wil, bovenstaande kortingsbonnen laten vast nieten aan protocollen op wedstrijden in de buurt.
Zelf doe ik visitekaartjes samen met 2 paardensnoepjes in een klein gripzakje zodat die uitgedeeld kunnen worden.

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 09:47

Bij onze rijvereniging hebben we wel een samenwerking met een ruitersportzaak, maar zij hebben een reclamebord in onze hal en daarvoor sponsoren ze prijzen bij onze wedstrijden etc.

ingvdh

Berichten: 6373
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Samenwerking ruitersportzaak en manege/vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 22:39

Wij geven kadobonnen van de plaatselijke ruitersportwinkel weg als prijs bij wedstrijden. Hierbij betalen we deze pas zodra ze ingeleverd worden, zo help je elkaar.

Waar je ook aan kan denken is sponsor de club, waarbij je een bepaald percentage voor de club spaart bij elke aankoop.

Twototango
Berichten: 25
Geregistreerd: 18-06-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-23 03:25

Ik zou kijken waar de manege baat bij heeft. Waar hebben de ruiters behoefte aan? Korting is indd een leuke. Maar bijv een shopping avond om als eerste de nieuwe collectie te shoppen

Voor de kleintjes een zakje snoep bij aankoop x bedrag. Korting op je startersset.