Ik kan niet bestellen bij Horze

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haley
Berichten: 41
Geregistreerd: 15-12-22

Ik kan niet bestellen bij Horze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-22 12:38

Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen bij Horze. Als ik op "Bevestigen en betalen" klik loopt de website vast. Dit is zowel via mijn laptop als mijn telefoon al een paar dagen zo. Ik heb het geprobeerd via Safari en Google Chrome. Lukt het bij anderen ook niet of doe ik toch iets verkeerd?

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Ik kan niet bestellen bij Horze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 22:14

Het antwoord op je vraag heb ik niet, ik heb ook niks nodig bij Horze vandaan. Als het mij zou overkomen dan zou ik denk ik contact opnemen met Horze zelf, misschien dat zij weten wat de mogelijke oorzaak is (je zal neem ik aan niet de enige zijn die er last van heeft) en dat zij je meteen verder kunnen helpen :)

Haley
Berichten: 41
Geregistreerd: 15-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-22 22:43

Telpeva schreef:
Het antwoord op je vraag heb ik niet, ik heb ook niks nodig bij Horze vandaan. Als het mij zou overkomen dan zou ik denk ik contact opnemen met Horze zelf, misschien dat zij weten wat de mogelijke oorzaak is (je zal neem ik aan niet de enige zijn die er last van heeft) en dat zij je meteen verder kunnen helpen :)

Ik ga het maandag weer proberen. Er was nog maar één artikel beschikbaar van de maat die ik nodig heb, vandaar dat ik het hier vroeg. Hopelijk is het er dan nog en wordt het probleem verholpen.