Ervaring gevraagd: Jodhpurs Dublin Evolution Lace?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Ervaring gevraagd: Jodhpurs Dublin Evolution Lace?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 08:46

Goedemorgen Bokkers,

graag hoor ik jullie ervaringen over de jodhpurs van het merk Dublin Evolution Lace. Ik heb nieuwe jodhpurs voor mezelf nodig omdat mijn jodhpurs kapot zijn, deze keer wil ik weer terug naar leren jodhpurs en niet naar kunstleer. Ik woon vlakbij de EJ en heb daar al natuurlijk gekeken naar goede leren jodhpurs en zag zo het merk Dublin. Van dit merk heb je nog een aantal meer modellen van goedkope betaalbare tot duur aankoop. Nu wil ik wel iets duurdere jodhpurs dan de goedkope van deze lijn. Een paar jaar gelden had ik ook wel eens een paar (2ehands) jodhpurs van dit merk gekregen van vrienden die ik een tijdje nog kon gebruiken maar helaas de jodhpurs gingen al snel stuk. ( waren jodhpurs die niet heel veel kosten en weet het model ook niet meer)

Wat voor mij belangrijk is dat de jodhpurs goede steun geven aan mijn voeten en enkels en je er lang mee op kan lopen, dat de jodhpurs ook fijn zitten en goed aansluiten om je voet en enkel.

Ik hoor jullie graag !

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Ervaring gevraagd: Jodhpurs Dublin Evolution Lace?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 10:20

De ej in Hengelo zeiden mij dat de Dublins er langzaamaan uitgaan; kwamen teveel jophurs, te snel terug met klachten.
Indien je een goed voetbed nodig bent; ariat!

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 14:22

Ellen_ov schreef:
De ej in Hengelo zeiden mij dat de Dublins er langzaamaan uitgaan; kwamen teveel jophurs, te snel terug met klachten.
Indien je een goed voetbed nodig bent; ariat!


Hoi Ellen, dank je wel voor je bericht. Oh dat is niet goed dat er teveel met klachten terug komen in de winkel. Ik zal eens na vragen bij EJ.

Ik weet dat Ariat super goede schoenen zijn, maar alleen is het voor mij echt te duur. Ik weet niet of de goedkopere Ariat ook fijn en goed zijn.

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 15:33

Wat is je budget precies? Ik heb jodhpurs van Horka en ben er super tevreden over. Waren volgens mij €59,99. Zijn stevig, de rits blijft goed en heb ze niet hoeven inlopen. Enige wat bij 1 schoen van mij gebeurt is dat het knopje bij de rits af en toe los schiet, maar daar heb ik verder geen hinder van.

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Ervaring gevraagd: Jodhpurs Dublin Evolution Lace?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 16:28

Hopelijk met de black friday deals dat je wat kan vinden? Ik vind het ook prijzig en ben erg benieuwd hoelang ze goed blijven.

Avalanche

Berichten: 15988
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-22 18:51

nevica schreef:
Wat is je budget precies? Ik heb jodhpurs van Horka en ben er super tevreden over. Waren volgens mij €59,99. Zijn stevig, de rits blijft goed en heb ze niet hoeven inlopen. Enige wat bij 1 schoen van mij gebeurt is dat het knopje bij de rits af en toe los schiet, maar daar heb ik verder geen hinder van.

Ik heb ook die van Horka, super tevreden van. Mooie kwaliteit.

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Ervaring gevraagd: Jodhpurs Dublin Evolution Lace?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-22 21:54

Mijn budget is max 75 euro. Horka heb ik nog nooit gehad , wel van de Decathlon maar die waren al snel kapot bij de hak. EJ heeft zelf ook veel modellen en ook hele mooie er tussen zitten. Er is keuze genoeg.

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-22 08:57

Ik heb nieuwe jodhpurs gekocht. Het zijn toch niet de Dublin Evolution Lace geworden,wel had ik nog gevraagd of het goede jodhpurs zijn dat waren ze volgens een mevrouw die bij EJ werkt en zij was niet op de hoogte over de klachten. In de winkel van EJ vlakbij mij hadden ze maar een model staan van Dublin die er wel mooi uit zagen en een mooie kleur bruin, wel niet in mijn maat maar toch gepast en ik vond ze niet eens fijn zitten. Ik had wel pech want de meeste jodhpurs die ik mooi vond hadden ze nu net niet meer in mijn maat, dus kon ze ook niet passen. Toen toch maar bij de EJ jodhpurs gaan kijken en daar zag ik wel een leuke paar jodhpurs (winter) in een hele mooie kleur bruin, na lang twijfelen heb ik die niet gekocht omdat ik geen bijpassende chaps bij kon kopen. Uiteindelijk geslaagd met jodhpurs die ik al eerder had gekocht in oktober omdat deze jodhpurs mij wel goed zitten. Helaas bij mijn andere paar was de rits niet meer goed kreeg geen garantie erop maar wel 15 euro extra korting. Mooi meegenomen natuurlijk.