Ontwikkelingen in bodyprotectorland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hoplala_50
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-02-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 07:19

SilvanoN schreef:
Weet iemand of een airvest dat voor motorrijden wordt verkocht ook bruikbaar is op het paard? De motor airvesten zijn een stuk goedkoper dan die voor de paardensport.... Het gaat niet om wedstrijdrijden, maar gewoon voor thuis.

zie bijvoorbeeld deze: Bering C-Protect Air Airbag vest


Hoi SilvanoN, dit topic is al even geleden maar ik vind het toch nuttig om nog even te reageren aangezien ik naar dezelfde info op zoek was als jij. De Bering C-Protect Air Airbag zier er voor 99% hetzelfde uit als de Segura Equitation Airbag C-protect Air (agradi), alleen 100,— euro goedkoper vanwege een aanbieding. Dus ik heb net het Bering vest besteld. Nu maar hopen dat het zijn werk doet als het nodig is (eerst nog binnenkrijgen).

Junior2019
Berichten: 2272
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-23 18:36

Hoplala_50 schreef:
SilvanoN schreef:
Weet iemand of een airvest dat voor motorrijden wordt verkocht ook bruikbaar is op het paard? De motor airvesten zijn een stuk goedkoper dan die voor de paardensport.... Het gaat niet om wedstrijdrijden, maar gewoon voor thuis.

zie bijvoorbeeld deze: Bering C-Protect Air Airbag vest


Hoi SilvanoN, dit topic is al even geleden maar ik vind het toch nuttig om nog even te reageren aangezien ik naar dezelfde info op zoek was als jij. De Bering C-Protect Air Airbag zier er voor 99% hetzelfde uit als de Segura Equitation Airbag C-protect Air (agradi), alleen

100,— euro goedkoper vanwege een aanbieding. Dus ik heb net het Bering vest besteld. Nu maar hopen dat het zijn werk doet als het nodig is (eerst nog binnenkrijgen).


Heb je er een link van
Ik had die gedachte dus ook
Als er paard opstaat is het altijd duurder