We are pomme ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:02

Capriootje schreef:
xx_Irisje schreef:
Gelukje dat ik een M heb ;)
Oke ik ga mn geduld aanspreken… heb ook vrijdag besteld.


Krijg net een mailtje dat het morgen bezorgd zal worden. Hopelijk jouwe ook :D


en? hoe zit de broek :D

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:04

Hij is helaas te klein |o Wel hele mooie stof maar krijg hem echt niet over m’n brede heupen/billen heen. Twijfel nog voor gewoon retour of ruilen voor maat groter.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:50

Het zijn echt fijne broeken, band is voor mij iets te los maar is op te lossen met een riem.

Iedereen zei dat ze klein vielen dus een maat groter besteld maar misschien had de S toch gepast…

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:18

Capriootje schreef:
Hij is helaas te klein |o Wel hele mooie stof maar krijg hem echt niet over m’n brede heupen/billen heen. Twijfel nog voor gewoon retour of ruilen voor maat groter.


ooh wat onwijs jammer.. is het verder wel een mooie broek?

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 12:32

Ja het model (hoge/brede band) en de stof zijn heel mooi. Iets stugger als wat ik gewend ben maar dat zijn ook meer dikkere leggings dus logisch. Een stalgenootje heeft hem gepast, moet nog even horen of ze hem overneemt.

De maat M staat dus als 40 in de maattabel, dan vind ik ze dus klein vallen inderdaad.
Van sommige merken draag ik 38, en bijv. gisteren nog een Lemieux broek in 40 gekocht die perfect past. Maya de Lorez heb ik in S.

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 13:00

Wat jammer...

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 14:30

Een stalgenootje wilde mijne passen maar kreeg hem nog niet terug (was voor haar te ruim) en nu ben ik te laat met retouren. Dus mocht iemand een grijze in M willen proberen mag je een PB sturen O:)

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 08:47

Capriootje schreef:
Een stalgenootje wilde mijne passen maar kreeg hem nog niet terug (was voor haar te ruim) en nu ben ik te laat met retouren. Dus mocht iemand een grijze in M willen proberen mag je een PB sturen O:)


jeetje wat balen -O- je hebt 30 dagen retourtijd he!

Mila336
Berichten: 18
Geregistreerd: 08-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 22:50

Ik heb 2 Nellie rijbroeken, helemaal blij mee! Ik heb altijd maat S en had de zwarte ook in een S besteld, zat perfect en de broek is ook mega elastisch. Daarna ook de bruine besteld in dezelfde maat, maar deze zit een stuk strakker. Na een paar keer dragen is de bruine ook elastischer geworden. Ik denk dat de pasvorm dus per kleur verschilt!

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:25

Ik twijfel ook, Maya Delorez maat S is ruim, verder Montar wel 38. Zit ik dan tussen S en M in en kan ik beter het niet gokken??

IndianSu

Berichten: 219
Geregistreerd: 23-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 19:47

Ik heb in Maya delorez maat S en in deze broeken ook. Ik zou gewoon S nemen! In het begin zitten ze erg strak, maar als je ze een poosje aan hebt vormen ze zich naar je lichaam. Dit staat er op de site ook bij bij de maattabel :) ik vind het hele fijne broeken.

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 21:50

IndianSu schreef:
Ik heb in Maya delorez maat S en in deze broeken ook. Ik zou gewoon S nemen! In het begin zitten ze erg strak, maar als je ze een poosje aan hebt vormen ze zich naar je lichaam. Dit staat er op de site ook bij bij de maattabel :) ik vind het hele fijne broeken.


Van Maya pas ik de S wel, zit wat strakker maar vind ik fijn. De M van pomme krijg ik echt niet over m’n heupen heen :=

De kleur die ik wil is helaas in geen enkele uitvoering leverbaar in L dus mocht iemand hier die nog over hebben houd ik me aanbevolen :D

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 22:52

Heeft iemand foto’s van deze broeken in gebruik? :D ik vind het mooie broeken, maar de foto’s op de site echt niet flatterend. Daar zitten ze in het kruis allemaal vreemd :=

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 08:41

Ik heb toch nog even de broek gepast nadat iemand hier zei dat ze mee rekken en je soms even in het begin moeite moet doen. En ben wel bezig met afvallen dus dat helpt vast ook maar hij past dus nu wel *\o/*

Eerste keer kreeg ik hem echt niet over m’n heupen/billen heen dus maar nu met beetje moeite wel en als die eenmaal zit is het heerlijk. Ga er meteen even mee rijden om te testen. Wil best wat foto’s maken!

IndianSu

Berichten: 219
Geregistreerd: 23-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 17:38

Dat is fijn! Ze gaan idd echt steeds fijner zitten.

Mijn nieuwe Nellie zit helaas na maar 2 keer dragen al een gat in :( Heb de klantenservice gemaild, hopelijk willen ze een nieuwe sturen of geld terug doen…

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 22:33

IndianSu schreef:
Dat is fijn! Ze gaan idd echt steeds fijner zitten.

Mijn nieuwe Nellie zit helaas na maar 2 keer dragen al een gat in :( Heb de klantenservice gemaild, hopelijk willen ze een nieuwe sturen of geld terug doen…

Ik heb dit ook… hoe was hun reactie?

IndianSu

Berichten: 219
Geregistreerd: 23-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 10:55

Ik heb ze gemaild en ik heb direct mijn geld terug gekregen :)

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 16:40

Ik heb zojuist mijn eerste rijbroek binnen gekregen. Al langere tijd wilde ik wat bestellen maar was ik wat huiverig, vooral omwille evt omruilen. Maaaarrr de broek is binnen gekomen en ik ben fan!! Wat zit die broek lekker en de maatvoering klopt echt perfect. Kan niet wachten ermee te gaan rijden *\o/*
Jullie na langere periode van gebruik ook nog net zo enthousiast?

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 21:01

Mijn schoonzus en ik hadden beide pech met de kwaliteit. Bij mij op de eerste dag een knoop eraf en bij haar al naden open/gescheurd maar beide heel netjes opgelost en nieuwe gekregen dus hopelijk blijven die beter.

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 10:29

agh wat balen! hopelijk blijven deze beter.

ik heb er ook eentje aangeschaf, helaas is de M te klein en de L wat te groot bij mij middel. maar dat heb ik opgelost met een leuke riem :D broek zit verder heerlijk!

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 14:24

Zo ondertussen de broek goed gebruikt alleen laat de siliconen letters al wat los (wat ik ansich niet heel erg vind) maar zakt het kruis ook wat af… jullie ook last van of betekent dit dat ik de broek toch maatje kleiner nodig ben? Of een hempje eronder zodat de broekrand niet weg glijd zo gezegd ?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 17:15

Nu ik een maat kleiner heb, zakt het kruis ook niet meer af, die had ik wel bij de maar groter.

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:06

He gats was er al wel wat bang voor. Qua maattabel verwacht toch ietsje meer de L nodig te zijn dan de M, maargoed de volgende maar een maatje kleiner kopen dus.

Iemand hier die een blauwe maat M heeft en wil ruilen tegen mijn blauwe L? :') :')

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:07

Oke ik wil toch graag bestellen. Er zijn een paar leuke kleurtjes in de aanbieding, maar ik twijfel echt mega over de maat. Ik heb gewoon maat 38. 40 is eigenlijk altijd te ruim. Van Maya Delorez graag ik S, van leggings eigenlijk altijd, en gewone broeken maat 38. Bestel ik dan M of S := Zijn daar al wat meer ervaringen in?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:07

Nee, nog wel een beige M en een groene…

Ik heb dus S gekocht. Ondanks dat ik door de site dacht dat ik een M moest..