We are pomme ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:08

prugelpiet schreef:
Oke ik wil toch graag bestellen. Er zijn een paar leuke kleurtjes in de aanbieding, maar ik twijfel echt mega over de maat. Ik heb gewoon maat 38. 40 is eigenlijk altijd te ruim. Van Maya Delorez graag ik S, van leggings eigenlijk altijd, en gewone broeken maat 38. Bestel ik dan M of S := Zijn daar al wat meer ervaringen in?

Ik denk ik voor een S zou gaan. Op basis van mn eigen ervaring.

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:11

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan flubberende broeken, dus dan bestel ik een maat S. In het ergste geval pas ik ze niet en geef ik ze weg _O-

Jammer dat ze geen tussenmaat hebben. Er zit echt een flink verschil tussen de S en de M. Dankje voor je snelle reactie *\o/*

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 21:58

Hmm ben bang dat er tussen m en L ook echt een stuk verschil zit. Kan mij niet voorstellen dat ik momenteel een maat 40 heb :') :')

Verder super fijne broek dus red mij er wel mee. ‘Even’ weggeven vind ik ook zonde, toch weer rond de 90€ …

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-22 21:53

Mijne is binnen. Ik zal niet liegen, het is even sjorren met aantrekken :') Maar eenmaal aan voelt die heel fijn en niet te strak.

Equestrian97
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 14:41

Iemand ook ervaringen met “we are Pomme” truien? Er staat net als bij alles geen maattabel bij.

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-22 17:24

Ik heb die van mij nu een poosje, in gewerkt op stal en mee gereden, en ik vind de kwaliteit van de siliconen echt tegenvallen. Het is er nu al voor een deel af of laat los.

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 21:50

Nou uiteindelijk zat in m’n broek maat L een gat onder de rits en bleef ik dat ding om de drie meter maar op hijsen. Ivm het gat contact opgenomen met de klantenservice welke mij een nieuwe in maat M hebben toegestuurd.
Die zat dan weer goed strak maar het kruis bleef afzakken en na twee x rijden zat er op dezelfde plek onder de rits een gat en lieten verscheidene naden al los. Ik was er helemaal klaar mee en heb m’n geld teruggekregen.

De klantenservice is heel snel en vriendelijk (en zeker hele goede service). De stof van de broek is echt wel fijn maar sjonge zeg, dat silliconen viel er direct af en die naden zijn echt ernstig snel los/kapot gegaan.

Bentuh

Berichten: 3434
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 08:27

Ellen_ov schreef:
Nou uiteindelijk zat in m’n broek maat L een gat onder de rits en bleef ik dat ding om de drie meter maar op hijsen. Ivm het gat contact opgenomen met de klantenservice welke mij een nieuwe in maat M hebben toegestuurd.
Die zat dan weer goed strak maar het kruis bleef afzakken en na twee x rijden zat er op dezelfde plek onder de rits een gat en lieten verscheidene naden al los. Ik was er helemaal klaar mee en heb m’n geld teruggekregen.

De klantenservice is heel snel en vriendelijk (en zeker hele goede service). De stof van de broek is echt wel fijn maar sjonge zeg, dat silliconen viel er direct af en die naden zijn echt ernstig snel los/kapot gegaan.


agh wat zonde, dus twee keer toe ene mindere ervaring ermee.. ik ben tot op heden nog blij met mijn broek. moet hem wel dragen met een riem anders idd te groot in maat L.

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:09

prugelpiet schreef:
Ik heb die van mij nu een poosje, in gewerkt op stal en mee gereden, en ik vind de kwaliteit van de siliconen echt tegenvallen. Het is er nu al voor een deel af of laat los.


Bijzonder. Totaal geen last van. Hoe was en droog jij je rijbroeken?

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:36

Twiggy2008 schreef:
prugelpiet schreef:
Ik heb die van mij nu een poosje, in gewerkt op stal en mee gereden, en ik vind de kwaliteit van de siliconen echt tegenvallen. Het is er nu al voor een deel af of laat los.


Bijzonder. Totaal geen last van. Hoe was en droog jij je rijbroeken?

Ik ook niet. Ben wel blij dat ze niet enorm plakken.
Wel dat de naden in het kruis vrij slecht waren. Even naar de kleermaker gebracht en gefixt. En netjes opgelost met de klantenservice. Ik vind het echt de fijnste broeken die ik in jaren gehad heb. Jammer dat er geen winter broeken van zijn..

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:55

De stof is inderdaad echt top, mooie broek ook dus baalde flink. Ik was mijn broeken binnenstebuiten op 30 graden, zacht programma (niet te hard laten centrifugeren).

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:34

Hier ook binnenstebuiten, fijn was programma met alleen wasmiddel. Ze drogen aan de waslijn.

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 11:49

Ik heb onlangs een rijbroek besteld bij Pomme. Die kwam vervolgens compleet gesloopt bij mij thuis aan...gat onder de rits, riemlus was los en de siliconengrip lag eraf. Dus ik mailen en kreeg vrij snel reactie dat ik mijn geld terug kon krijgen of een nieuwe broek. Ik koos voor een nieuwe broek.

Ondertussen krijg ik dus geen reactie meer op mijn mails...is mij al 3x een nieuwe broek beloofd en versturen ze helemaal niks! Bij wie gaat dit nog meer zo?! Ben er op dit moment echt klaar mee....wat een slechte service.

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:45

Oh dat is erg slordig! Ik ben juist heel tevreden over de klantenservice en kreeg zo een nieuwe broek gestuurd/geld terug.

Ik kreeg ook snel reactie, hopelijk jij ook.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 13:07

Ellen_ov schreef:
Oh dat is erg slordig! Ik ben juist heel tevreden over de klantenservice en kreeg zo een nieuwe broek gestuurd/geld terug.

Ik kreeg ook snel reactie, hopelijk jij ook.

Hetzelfde hier ja!

JackiePlug
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-07-15

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 13:34

Ohh hmmm dat maakt dit alles nog frustrerender! Ik snap er ook niks van...hopelijk reageren ze snel. Op deze manier zal ik niet snel nog een keertje iets bij hun bestellen

Emperor

Berichten: 196
Geregistreerd: 19-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 23:22

Heeft er misschien iemand ervaring met de witte broeken?

En de rijbroeken zonder grip?

Ik had vorig jaar met Black Friday een rijbroek gekocht met grip, maar nu een jaar later is alle grip er zowat af. Nu moet ik wel zeggen dat ik de broek vaak gebruik, ze zitten qua stof zo fijn. :D

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 16:51

Hier ook iemand die twijfelt tussen maat S en M.. Ik heb normaal maat 38 of M met normale broeken en heb er een hekel aan als een rijbroek kreukelt omdat hij te groot is, maar ik hou er ook niet van als hij net te strak zit :+ Ik neig naar M.. maar dit topic doet mij weer twijfelen, want misschien is de broek om mijn middel dan weer net te ruim. Die 10 euro retourkosten zijn niet mis :o

Petroush
Berichten: 32
Geregistreerd: 24-10-22

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 20:14

Ik zou voor de medium gaan als je er net tussen zit.

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 23:14

KirstenHorse schreef:
Hier ook iemand die twijfelt tussen maat S en M.. Ik heb normaal maat 38 of M met normale broeken en heb er een hekel aan als een rijbroek kreukelt omdat hij te groot is, maar ik hou er ook niet van als hij net te strak zit :+ Ik neig naar M.. maar dit topic doet mij weer twijfelen, want misschien is de broek om mijn middel dan weer net te ruim. Die 10 euro retourkosten zijn niet mis :o


Ik had dezelfde twijfel en heb maat S gekocht. Zit fijn. Ik moet hem wel even goed aandoen zegmaar, maar het is een hele fijne soepel stof dus ik vind het niet strak voelen.

Ik las over mensen die een hangend kruis hadden wat met een maat kleiner was opgelost, mede daardoor heb ik voor S gekozen.
Het is dat de siliconen zo slecht zijn, verder is het een van mijn favoriete broeken om de hele dag in te lopen.

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We are pomme ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 12:27

Ondanks dat de kwaliteit van de broek tegenviel ben ik wel heel benieuwd naar de rijleggings… en gezien de service top is wil ik het er toch op gokken.
Hoe vallen bij jullie de leggings? Twijfel tussen twee maten, bij de broek paste uiteindelijk de kleinere maat het best.