Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 12:38

Reeltje echt zn gave kleur ik moet echt op mn handen zitten om niet te bestellen maar aangezien ik maar voor de leuk dressuur rij is 1 hele set wel genoeg
Weke shirt heb je erbij? Vind dat toch wel hele fijne shirts namelijk.

Ja de singel moet idd met de ronde deel naar de borst toe!

Mijn bestelling duurt nu heel lang is al 7 dagen onderweg helaas ... ik had een nieuwe maar bodywarmer besteld andere vest en een kleed voor achter in mijn auto aangezien de laatste aankoop nogal verhaart _O-

Afbeelding

Dais_

Berichten: 4047
Geregistreerd: 06-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 20:36

Reeltje_5 schreef:
Wauw ik vind het echt heel mooooi! Ik ben verkocht. Moet hem nog wel ohz uittesten haha.
Heb ook een singel alleen weet niet zo goed hoe hij moet := ik dacht eigenlijk met de boog naar voren maar is dat wel zo?


[ [url=m/nUSzr2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3HQuTX.jpg]Afbeelding[/url] ]



Welke kleur is dit? Supermooi :D

DreamGuide

Berichten: 2017
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 00:41

Mijn bestelling was gisteren binnen gekomen, echt een super fijne rijbroek.

Wordt echt blij van de prijs/kwaliteit verhouding bij Kramer haha.

Texas02

Berichten: 4727
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 01:15

Je kunt gewoon Duitsland in hoor.. Geen enkel probleem, de grenzen zijn gewoon open. Ik kom er regelmatig om te tanken en boodschappen te doen. We zitten er ook over te denken om een keer met een paar van stal naar de Kramer te gaan :) Alleen ik wil dan van te voren even een mailtje sturen om zeker te weten dat de winkel gewoon helemaal open is. Ik geloof het wel, maar even om zeker te zijn..

Ik heb mijn bestelling binnen, deze was nu in de aanbieding, dat kon ik niet laten (heb hem ook in een bordeaux kleur, net iets anders met de paardjes voor de borst ipv beneden maar verder zelfde trui, ze zijn zo heerlijk warm):


Afbeelding

En een Felix Bühler shirt, welke heel mooi matcht met mijn Equestrian Stockholm Merlot Crystal (kleuren zijn wel wat slecht geworden op mijn foto):


Afbeelding

Afbeelding

Ik heb er één keer een dekje weg gehad, dat was deze in de kleur Green Lake:

https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... ine-Bright

Ik vond hem wel mooi, maar wat een rotding zeg.. Paard werd er zo nat onder, en ik heb een paar keer gehad dat het dekje helemaal doorweekt was met wit schuim er boven op.. Het was ook een heel raar en glad materiaal, gleed ook makkelijk.. Dus die is in de afvalbak beland en zo één hoef ik nooit meer. Verder heb ik daar nog nooit dekjes weg gehad, ik denk wel dat andere dekjes goed zijn hoor.. Ik denk dat het meer van het soort materiaal komt.. Ik heb er wel halsters weg, die zijn super.

Ik had er ook een keer een westernhoofdstel weg, maar die is gesneuveld op buitenrit toen mijn paard met mij in de sloot sprong. Maar wat een service bij Kramer zeg! Ik had ze gemaild dat mijn hoofdstel kapot gegaan was doordat paardlief in de sloot gesprongen was. Of ze dat onderdeel toevallig nog hadden liggen zodat ik het hoofdstel weer kon gebruiken. Dat hadden ze helaas niet, maar omdat het binnen de garantieperiode viel, heb ik een waardebon gekregen van het complete aankoopbedrag. Ik had daar niet om gevraagd, niet eens aan gedacht omdat het hoofdstel op zo'n manier kapot gegaan was dat ik Kramer of wie dan ook daar onmogelijk de schuld van kon geven. Niet eens in me op gekomen om naar garantie te vragen. Maar echt een top service, om bij zoiets nog garantie te geven!

Kidde
Berichten: 3475
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 08:18

Natuurlijk zijn de grenzen niet dicht, maar dat wil niet zeggen dat het toegestaan is. Dit staat letterlijk in de link die ik deelde:

Reisregels algemeen:

Algemeen geven beide regeringen aan: Reis zo weinig mogelijk naar het buurland. Ga alleen voor noodzakelijke zaken over de grens. Boodschappen doen of tanken over de grens geldt niet als noodzakelijke reis. Noordrijn-Westfalen en Nedersaksen staan zogenoemd klein grensverkeer van minder dan 24 uur toe, maar volgens de Nederlandse regels moet u bij terugkeer in Nederland in quarantaine. 

Texas02

Berichten: 4727
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 08:49

Ach ja, ze zeggen zo veel.. Maar het is gewoon toegestaan, politie zegt er ook niets van hoor.. Ze rijden er regelmatig en het stikt er altijd van de Nederlanders.. Je hoeft niet in quarantaine na tijd.

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 08:56

Ik ben ook wel fan van Kramer. Vooral de kleine prullen die ze hebben vind ik handig, zoals het onderdeeltje dat de dekensingels in kruis bij elkaar houdt onder de buik, of de reserve bilkoorden. Heel handig allemaal haha.

Ze hebben ook enorm veel verzorgingsproducten, en ik blader ook altijd door de supplementen. Altijd een feest hier als de nieuwe cataloog door de brievenbus valt *\o/*

Ik zag eerder deze week héle mooie teugels...
Ze hebben ze ook met roze steentjes, in de cataloog toch. En laat ik nu een frontriem met roze steentjes hebben :+

Afbeelding

Texas02

Berichten: 4727
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 09:14

Die teugels zij echt mooi!! <3

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:39

Kreeg gister mijn pakketje binnen is de bodywarmer niet op voorraad |o kreeg het geld terug gestort zit zo te twijfelen om de grotere maat te houden want vind hem zoooo mooi. Maar zelfs met een trui is hij ruim en ben nu aan het werken aan flink af te vallen dus tis natuurlijk zonde ... ik heb nog een poging gewaagd want gister avond stond hij ineens wel op voorraad.

Zal straks even foto maken van de vesten.

tuija_r
Berichten: 66
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 10:53

Ik heb net mijn bestelling binnen.
- FB Marie fleecejas in de kleuren jade en frozen berry. Ik heb maat S genomen en het valt goed. Niet te groot, niet te strak. Lekker zacht fleece, alleen de rits voelt wat 'goedkoop'.
- FB Zipshirt Lola (korte mouwen) in de kleuren plum en jade. Op de website stond dat deze groot vallen, hierdoor XS genomen. Past perfect! Fijn stof ook.
- FB Zipshirt Sofie (lange mouwen) in de kleur plum. Ik wou graag ook de jade, maar die was helaas uitverkocht. Maat S genomen, past ook perfect.

Ik moet ze natuurlijk ook tijdens rijden gaan testen, maar ik ben tot nu toe tevreden. Naast de kleding, heb ik ook paar staartzakken van Stonedeek en westernlaarzen van Ranch-X. Heel tevreden met Krämer :j

Reeltje_5

Berichten: 2648
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 11:27

Ah toch zoals ik dacht waarschijnlijk dan :D

Candalisa, haha ik wil ook nog meer kleurtjes uiteindelijk denk ik, maar ik rijd alleen recreatief hahaha.
Het is dit shirt. https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .S...JA%3e

Dais, de kleur is jade <3

Texas, oei, daar twijfelde ik ook nog over, die zal ik niet bestellen dan :=

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 13:57

Duitsland is gewoon oranje en dat betekent 10 dagen thuis quarantaine na terugkomst. Sterker nog het kost me ook nog 10 vakantiedagen dan en terecht!

Daarnaast lijkt 't me niet zooo dringend allemaal dat het niet even kan wachten...... Gelukkig komt de postbode nog!

Celebi
Berichten: 3795
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:47

candalisa schreef:
Kreeg gister mijn pakketje binnen is de bodywarmer niet op voorraad |o kreeg het geld terug gestort zit zo te twijfelen om de grotere maat te houden want vind hem zoooo mooi. Maar zelfs met een trui is hij ruim en ben nu aan het werken aan flink af te vallen dus tis natuurlijk zonde ... ik heb nog een poging gewaagd want gister avond stond hij ineens wel op voorraad.

Zal straks even foto maken van de vesten.


Dit vind ik nog het meest irritant.. Had een dekje besteld een tijdje terug waar ik heel erg naar uitkeek.. Zat het er gewoon niet bij. Als ze dat nou gewoon voor verzending even mailen kun je je er tenminste op instellen.. :+

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 14:59

Ik moet wel zeggen dat ze nu de catalogus vs. actuele voorraad op de site wel beter op orde hebben. Het is me in het verleden wel overkomen dat ze dingen in de catalogus hadden staan die bij navraag gewoon nog niet leverbaar waren.
Zit nu te twijfelen aan twee jeans, een spijkerjack, en een hoofdstel voor mijn paard. Maar die laatste wacht ik nog even mee omdat ik voorlopig toch nog niet kan rijden. Stel het is niks, dan wil ik m wel kunnen retourneren.

Saaams

Berichten: 13293
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:48

Ik kom er niet uit.
Ik wil een product retourneren.
Maar hoe? Bij de bestelling zat geen retourformulier

Marjo

Berichten: 37295
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-21 16:49

Saaams schreef:
Ik kom er niet uit.
Ik wil een product retourneren.
Maar hoe? Bij de bestelling zat geen retourformulier

Even contact opnemen, dan mailen ze je die toe! Doen ze gelukkig niet moeilijk over :D

Saaams

Berichten: 13293
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:53

Marjo schreef:
Saaams schreef:
Ik kom er niet uit.
Ik wil een product retourneren.
Maar hoe? Bij de bestelling zat geen retourformulier

Even contact opnemen, dan mailen ze je die toe! Doen ze gelukkig niet moeilijk over :D


Bedankt, ga ik dat doen. Heb de doos al ruim een week in huis. Maar ik twijfelde over 1 kledingstuk. Toch maar besloten te gaan retourneren. :+

germie

Berichten: 26071
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 16:59

candalisa schreef:
Kreeg gister mijn pakketje binnen is de bodywarmer niet op voorraad |o kreeg het geld terug gestort zit zo te twijfelen om de grotere maat te houden want vind hem zoooo mooi. Maar zelfs met een trui is hij ruim en ben nu aan het werken aan flink af te vallen dus tis natuurlijk zonde ... ik heb nog een poging gewaagd want gister avond stond hij ineens wel op voorraad.

Zal straks even foto maken van de vesten.

Dan is er een retourzending gekomen en hebben ze weer 1 op voorraad. Als je die bestelt staat er daarna weer uitverkocht. Dat heb ik ook wel eens gehad.

Texas02

Berichten: 4727
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 22:57

Reeltje_5 schreef:
Ah toch zoals ik dacht waarschijnlijk dan :D

Candalisa, haha ik wil ook nog meer kleurtjes uiteindelijk denk ik, maar ik rijd alleen recreatief hahaha.
Het is dit shirt. https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .S...JA%3e

Dais, de kleur is jade <3

Texas, oei, daar twijfelde ik ook nog over, die zal ik niet bestellen dan :=


Ik zou hem niet bestellen.. Alleen ik had ook bij de reviews gekeken op de Duitse site (kraemer.de) en daar heeft het dekje 7 goede reviews.. Ik weet niet of dit van mensen waarvan het paard nooit zweet, maar bij mij was het echt geen succes..

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 23:31

Reetlje thanks ik ga hem dan toch mss bestellen haha
Ik probeer braaf te blijven aangezien ik net voor mijn puppy paard in een gloednieuw western outfit heb gestoken ( 4 zadels in 1,5 jaar tijd) nu hopelijk de laatste I any als ze nu nog breder wordt is er geen zade meer die past ... ik heb met haar moeder juist meer dressuur gereden dus daar alles van over maar ja soms wil je gewoon wat nieuws...
Afbeelding
Ik ben juist super tevreden over het dekje het is kwa kwaliteit niets minder dan mijn eskadron dekjes

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 23:42

marley93 schreef:
Ik moet wel zeggen dat ze nu de catalogus vs. actuele voorraad op de site wel beter op orde hebben. Het is me in het verleden wel overkomen dat ze dingen in de catalogus hadden staan die bij navraag gewoon nog niet leverbaar waren.
Zit nu te twijfelen aan twee jeans, een spijkerjack, en een hoofdstel voor mijn paard. Maar die laatste wacht ik nog even mee omdat ik voorlopig toch nog niet kan rijden. Stel het is niks, dan wil ik m wel kunnen retourneren.


Ah bah, de teugels die ik wil staan idd nog niet op de website. Wel soortgelijke, maar ik wil die met de roze steentjes, en die staan er nog niet op. Heb maar gemaild haha!

Texas02

Berichten: 4727
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 23:49

Er zijn meer dan die, die op de website staan? Dan moet ik toch de catalogus nog weer opzoeken.. :+

Texas02

Berichten: 4727
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 01:38

Texas02 schreef:
Er zijn meer dan die, die op de website staan? Dan moet ik toch de catalogus nog weer opzoeken.. :+


Ik heb nog even gekeken, maar ik kom echt alleen die op de website tegen, die ook in de catalogus staan..

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 09:07

candalisa schreef:
Reetlje thanks ik ga hem dan toch mss bestellen haha
Ik probeer braaf te blijven aangezien ik net voor mijn puppy paard in een gloednieuw western outfit heb gestoken ( 4 zadels in 1,5 jaar tijd) nu hopelijk de laatste I any als ze nu nog breder wordt is er geen zade meer die past ... ik heb met haar moeder juist meer dressuur gereden dus daar alles van over maar ja soms wil je gewoon wat nieuws...
[ [url=m/8MDqAo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben juist super tevreden over het dekje het is kwa kwaliteit niets minder dan mijn eskadron dekjes


Dat dekje heb ik ook.

En inderdaad erg goede kwaliteit.

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 09:26

Mijn pakketje komt vandaag *\o/*