Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabbientje

Berichten: 4716
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 04:52

Mijn man heeft eindelijk een keer chaps die hem passen gevonden. *\o/*

Vorige week gingen zijn rijlaarzen kapot en alle goede schoenmakers waren natuurlijk dicht vanwege vakantie....

Dus heft hij bij ruitersportwinkel om de hoek een paar jophers gehaald. Alleen chaps waren allemaal standaard maten en (aangezien hij ongeveer 2 meter is)veel te kort.

En toen zag ik tot mijn verbazing dat de standaard chap van kramer in grote kuitmaat EN hoogte maat te krijgen was. *\o/*
Die besteld en hij is helemaal blij,
Nu kan hij vooruit tot de schoenmaker weer open is en heeft hij gelijk iets om als reserve aan te trekken.

En ik denk dat ik binnenkort ook maar nieuwe chaps ga kopen. O:) want hij had die van mij een paar dagen aan en die waren toch wel heel slecht aan het worden. (Zijn ook al ruim 15 jaar oud ofzo, dus een wonder dat ze het nog doen)

MoonWencke

Berichten: 5457
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 15:26

Mocht er nog iemand naar de winkel willen gaan binnen nu en 29 augustus: ik heb nog 10 euro korting bij besteding vanaf 50 euro (maar die werkt niet op de Nederlandse site, vandaar).

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 21:30

MoonWencke schreef:
Mocht er nog iemand naar de winkel willen gaan binnen nu en 29 augustus: ik heb nog 10 euro korting bij besteding vanaf 50 euro (maar die werkt niet op de Nederlandse site, vandaar).


Je kan ook de kramer app downloaden en eventueel een Duits account maken :D
Dit heb ik laatst ook gedaan

(Edit, wel met mijn oude e-mail adres bedenk ik mij net)

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 21:36

Maar als je een Duits account aanmaakt, kun je toch niet naar Nederland laten verzenden? Ik kon dit niet met mijn Duitse account. Dit was wel via de website, niet via de app.

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 22:44

Texas02 schreef:
Maar als je een Duits account aanmaakt, kun je toch niet naar Nederland laten verzenden? Ik kon dit niet met mijn Duitse account. Dit was wel via de website, niet via de app.


Niet over nagedacht eigenlijk. Wij wonen sinds kort net over de grens, dus dit was ook de 1ste keer dat ik iets via mijn duitse bestelde. Wist niet dat je dan niet naar NL kon verzenden. Excuus

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 23:36

Geen probleem hoor, dat kun je ook niet weten als je het nog niet geprobeerd hebt. Vroeger kon dat wel altijd.

Koper

Berichten: 30335
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 00:03

Ik heb ook maar gebruik gemaakt van de sale: een leren halster voor nu maar 22 euro.

En nog rijhandschoenen voor de winter, in dezelfde kleur als mijn jas, rijbroek en helm <3

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 19:42

Wij zijn as we speak op weg naar onze vakantiebestemming. Oostenrijk met wat tussenstops. Op de terugweg gaan we naar de kramer :))

Kan niet wachten! Ik wil heel graag een lange regenjas die over de billen van het paard valt. En ik heb nieuwe winterlaarzen nodig.

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 00:20

Hier ook een fan! Dichtsbijzijnde mega store is 40 minuten hier vandaan dus gaan we wel eens heen. Super fijn dat je hier ook betaalbare setjes (dekje+shirt) kan vinden.

Wel een vraagje, heeft iemand ervaring met een online bestelling retourneren in een mega store? In plaats van retourkosten te betalen, kan ik er ook heen rijden en direct nog wat meer dingen shoppen waarvan ik de kleurtjes in het echt wil zien. Ik heb gemaild en het schijnt te kunnen, maar dan word dus gewoon via de megastore het bedrag teruggestort? Hopelijk niet via een tegoedbon? Zoals sommige kledingwinkels doen.. Gaat om een flink bedrag wat retour gaat namelijk. De communicatie met Kramer via de mail gaat niet heel soepel :')

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 00:25

Ik heb eerder dit jaar een dekje via internet besteld en in de winkel retour gedaan. Ze sturen de retour op naar hun retourafdeling en dan krijg je je geld terug binnen 1 tot 2 weken. Dus geen waardebon oid. Maar je kunt niet ter plekke verrekenen met een nieuwe aankoop. Dat had ik nog gevraagd, maar dat kon helaas niet. Maar netjes geregeld vond ik. Ik had mijn geld ook best snel terug.

Ik ga maandag met nog een paar van stal *\o/* Nu al zin in!

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 09:33

Texas02 schreef:
Ik heb eerder dit jaar een dekje via internet besteld en in de winkel retour gedaan. Ze sturen de retour op naar hun retourafdeling en dan krijg je je geld terug binnen 1 tot 2 weken. Dus geen waardebon oid. Maar je kunt niet ter plekke verrekenen met een nieuwe aankoop. Dat had ik nog gevraagd, maar dat kon helaas niet. Maar netjes geregeld vond ik. Ik had mijn geld ook best snel terug.

Ik ga maandag met nog een paar van stal *\o/* Nu al zin in!


Super, bedankt voor je reactie! Was even bang dat het ingewikkeld was om aankoop van NL webshop te retourneren in DE winkel. Klinkt goed! Dankjewel.
Welke ga je maandag heen? Ik ga maandagavond ook met een collegaatje haha.

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 11:43

Ik ga maandag naar Westerstede! :j En jij?

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 22:30

Ik heb hele mooie aankopen kunnen doen vandaag <3 Een mooie jas en westernlaarsjes voor net, die krijgen absoluut geen paarden te zien :D Twee shirtjes, die zitten fijn zeg! Touwteugels voor als ik met halster ga rijden, een appelbitje (niet op de foto omdat ik hem direct mee naar stal genomen heb en gebruikt heb) en hey Swiss Design dekje in Oregano als ik het goed heb. Super blij mee! En ook mijn beide vriendinnen zijn goed geslaagd!

Afbeelding

Flubberboot

Berichten: 2928
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 22:53

Texas02 schreef:
Ik heb hele mooie aankopen kunnen doen vandaag <3 Een mooie jas en westernlaarsjes voor net, die krijgen absoluut geen paarden te zien :D Twee shirtjes, die zitten fijn zeg! Touwteugels voor als ik met halster ga rijden, een appelbitje (niet op de foto omdat ik hem direct mee naar stal genomen heb en gebruikt heb) en hey Swiss Design dekje in Oregano als ik het goed heb. Super blij mee! En ook mijn beide vriendinnen zijn goed geslaagd!

[ [url=m/DWNoSH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gevaarlijk zinnetje Texas _O- Heb zoooo vaak gezegd "Oh maar deze doe ik niet aan naar de paarden!!" en uiteindelijk toch gebeurt :') Mooie aankopen!

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 23:04

Flubberboot schreef:
Texas02 schreef:
Ik heb hele mooie aankopen kunnen doen vandaag <3 Een mooie jas en westernlaarsjes voor net, die krijgen absoluut geen paarden te zien :D Twee shirtjes, die zitten fijn zeg! Touwteugels voor als ik met halster ga rijden, een appelbitje (niet op de foto omdat ik hem direct mee naar stal genomen heb en gebruikt heb) en hey Swiss Design dekje in Oregano als ik het goed heb. Super blij mee! En ook mijn beide vriendinnen zijn goed geslaagd!

[ [url=m/DWNoSH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gevaarlijk zinnetje Texas _O- Heb zoooo vaak gezegd "Oh maar deze doe ik niet aan naar de paarden!!" en uiteindelijk toch gebeurt :') Mooie aankopen!


Haha, dat lukt mij altijd heel goed! :j

Coentjuh

Berichten: 9862
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 11:11

Mooie spulletjes Texas! Zitten de laarzen ook fijn?

Hier ben ik ook zeer consequent qua 'goeie' kleding of schoenen niet naar de paarden aan doen. Ik kleed me gerust 3x per dag om (ookal zijn mijn 'goeie' kleren echt niet nieuw meer)

Hopelijk komt de nieuwe catalogus gauw, altijd leuk om er doorheen te bladeren. Ik heb al lang niets gekocht en ook nog steeds niets nodig :D

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 12:41

Ik vind de laarsjes heel fijn zitten! :j Maar ze vallen groot hoor! Ik heb normaal altijd 38, soms 39. Van de gewone stalschoenen van Kramer had ik al een maat kleiner, 37. Dus die laarsjes had ik ook gepakt. Maar die waren nog steeds te groot, ik heb nu maat 36. Heel apart om in zo'n kleine maat te komen, want ik dacht dat gaat natuurlijk nooit passen. Was eigenlijk al teleurgesteld dat het niet zou lukken, maar ze zitten perfect _O-

Lizenlotte
Berichten: 412
Geregistreerd: 17-01-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 18:13

Die laarzen zitten fijn en zijn echt mooi he, ik heb ze ook net als het blauwe shirt. Mooie aankopen!

Gigixponys

Berichten: 2750
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 21:27

Ik heb de catalogus ontvangen. Jammer genoeg geen nieuwe kleuren van de basic deluxe dekjes. Maar misschien beter voor de portemonnee. :')
Voor de rest moet ik hem morgen nog doorbladeren.!

Texas02

Berichten: 4726
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-23 22:01

Ik vind de laarsjes echt super mooi! De donkerbruine vond ik ook mooi, maar deze pasten net beter bij mijn bruine broek :D Misschien komen de donkerbruine er ooit nog bij O:) Maar ik had nu wel eerst even genoeg uitgegeven :+

Lizenlotte
Berichten: 412
Geregistreerd: 17-01-20

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 11:12

Ik vind de catalogus erg tegenvallen. Jammer maar ms ook maar goed ook want ik heb heus genoeg ;-)

rien10
Berichten: 14772
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-23 18:16

Weten jullie of kramer nee zo’n soort broek heeft als de Maya Dolores compression?

ConnemaraP
Berichten: 126
Geregistreerd: 31-08-19

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 09:56

Wie van jullie heeft er ervaring met de winterrijbroeken. Ik zelf heb de winter rijlegging Hermine, deze zitten echt super vind ze alleen niet heel warm. Zijn er andere die wel echt warm zijn of zijn ze allemaal een beetje in deze dikte. Alvast bedankt,

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 10:11

ConnemaraP schreef:
Wie van jullie heeft er ervaring met de winterrijbroeken. Ik zelf heb de winter rijlegging Hermine, deze zitten echt super vind ze alleen niet heel warm. Zijn er andere die wel echt warm zijn of zijn ze allemaal een beetje in deze dikte. Alvast bedankt,


Ik heb ook een winter rijbroek van Kramer, kan later even opzoeken welke. Wel heerlijk warm, maar de naad die over de zijkant knie loopt, doet in galop enorm veel pijn :') Draag m dus alleen met stapritjes..

darkadia

Berichten: 5256
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:52

ConnemaraP schreef:
Wie van jullie heeft er ervaring met de winterrijbroeken. Ik zelf heb de winter rijlegging Hermine, deze zitten echt super vind ze alleen niet heel warm. Zijn er andere die wel echt warm zijn of zijn ze allemaal een beetje in deze dikte. Alvast bedankt,


Ik heb er vorig jaar een gekocht. Hij is dunner dan de PS of Sweden Jennifer, maar wel dikker dan de legging die ook winter versie zou moeten zijn (die heb ik dan ook geretourneerd) en gemaakt van soft Shell.