Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoonWencke

Berichten: 5454
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:23

Je zult echt niet de eerste zijn die dat doet ;) En als je ze direct in de winkel zou hebben gekocht, dan pas je toch ook meerdere maten/soorten aan.

Cchanny

Berichten: 8856
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:28

Texas02 schreef:
Vind ik op zich best raar om te doen omdat ik 2 maten besteld heb en dus sowieso één terug moet doen. Maar misschien doe ik dat toch wel, het is wel makkelijker :+ Eerst maar hopen dat ze vandaag klaar staan, anders wordt het morgen pas :+

Ik doe dat eigenlijk ook altijd. Omdat ik vaak tussen maten in val.

Afgelopen keer heb ik het niet gedaan, toen stond er bij dat je een maatje kleiner moest nemen omdat ze groot vallen. Dus heb braaf 1 paar besteld, maar helaas zijn ze te klein. Dus nu moeten deze weer retour en moet ik een nieuw paar bestellen.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:16

Lastig is dat hè, met schoenen? Ben wel blij dat ik niet de enige ben, maar het maakt het kopen van wat anders dan je al hebt soms heel lastig!

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 13:49

En anders doe je net als mijn vader, de beste man heeft voor zijn lastige voeten gewoon een lijstje gemaakt met schoenmerken en welke maat hij daarvan WEL past.
Vroeger was dat een papiertje, nu gewoon op z'n telefoon en dus altijd bij zich.... :)*

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 15:41

Wel handig! Maar voordat ik dat weet moet ik ze alsnog eerst een keer gepast hebben _O- Maar met broeken vind ik dat soms ook hoor, zit zo veel verschil in! Gewone broeken, maar ook rijbroeken. Een vriendin van me zweert bij die van Kramer, ik heb ze een keer gepast en vind ze prachtig maar niet fijn. En de maat komt totaal niet overeen met mijn normale broekmaat. Ik heb altijd die van Divoza, die passen perfect en zitten heerlijk.

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 15:56


Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 17:16

Die heb ik ook besteld! :j Alleen helaas geen mail gekregen dat ze er zijn, terwijl ze op voorraad staan in de winkel. Hopelijk morgen dan.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:09

Altijd leuk als ze een paar minuten na sluitingstijd mailen dat het klaarligt _O-

snorkel1986

Berichten: 3020
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:14


Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 22:23

Ik ben benieuwd! Als het wil lukken ga ik morgen naar de winkel! :j

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 22:39

Ze passen gewoon in mijn eigen maat en rond de hak en voet zijn ze ook heel stevig, wat wel fijn is. Maar wat zijn die zolen hard zeg.. Vooral onder de hak, en dat is nou juist waar ik al een hele poos last van heb en wat met die van Kramer beter werd. Dus ik neig ernaar om toch maar weer die van Kramer te nemen en dan hopen dat ze niet weer na een paar maanden stuk zijn.

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 13:02

Vergeet niet dat eigenlijk geen enkele schoen tegen mest en urine kan. Dat vreet gewoon je schoen op, maakt niet uit welke je koopt.

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 13:09

prugelpiet schreef:
Vergeet niet dat eigenlijk geen enkele schoen tegen mest en urine kan. Dat vreet gewoon je schoen op, maakt niet uit welke je koopt.


Precies. Dan moet je veel schoonmakenen behandelen en dan alsnog is het het slechtste voor schoenen ooit :+

Nu moet ik zeggen dat het soms ook krom is. Ik had outdoor laarzen, kwam er nooit mee in de mest of urine, alleen maar gewoon water, gras en modder, want ik gebruikte ze voor honden uitlaten. Na een half jaar stuk en dus lek. Kreeg gratis vervanging maar gebeurde precies hetzelfde mee. Kreeg toen de opmerking dat ze ook niet gemaakt waren om elke dag op te lopen. :+ Dat vond ik wel een heel slecht excuus bij zulke schoenen die verkocht worden als stallaarzen. Vooral als ze netjes schoongemaakt en onderhouden worden.

Ik ben aan het kijken of ik nog wen nieuwe rijbroek koop met de korting, 1 van mijn huidige is gesneuveld.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 14:58

Ik heb de schoenen in ieder geval wel besteld met de korting, maar hopen dat ze nu langer mee gaan. 5 maanden vind ik wel erg kort hoor, die van EJ deden het altijd langer dan een jaar. Maar we zullen zien! :j Ik twijfel nog steeds over het hslster Coin in paars, ik vind hem zo gaaf! Maar als ik kijk hoeveel halsters ik al heb zou het eigenlijk niet mogen :+ _O- En op zich blijven de nette halters mooi schoon bij mij, maar lukt dat bij deze ook met zo veel licht bont? _O-

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 00:24

Mijn schoenen zijn er! *\o/* Super blij mee, wat een verschil toch weer nu ik deze aan deed na die oude van EJ weer een paar dagen te hebben gedragen.. :+ Maar wat een grote doos zeg, er hadden volgens mij wel 10 paar in gepast _O-

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 16:03

Ooh gaaf halster zeg!! Wij zitten volgende week weer in de buurt van Irschenberg, wil dan ook weer even een rondje doen. Het halster komt sws op de wishlist :j

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 17:05

Ik kom langs zo veel Kramer winkels als we naar Oostenrijk gaan en we stoppen bij geen één.. Ook op de terugweg niet.. Dat is altijd best gemeen hoor, je ziet de borden van Kramer vanaf de weg staan en je gaat er niet naar toe :+ Veel plezier in Irschenberg! Daar komen we ook langs _O- Als je zo'n halster wilt, ze zijn heel zacht en mooi :j Ik heb hem al in Saffier <3 Ze hebben zoveel meer mooie kleurtjes!

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 18:14

Wij stoppen bij de rest ook niet hoor, wordt gepland op een regenachtige dag :j Zijn idd fijne halsters, heb er vorig jaar een net wat ander model van gehaald.

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:12

Je wordt er wel hebberig van moet ik zeggen. Ik wil dat halster nog wel in paars, rood en donkerblauw _O- Maar dat wordt echt te gek _O- Ik ben nu eigenlijk stiekem ook al benieuwd naar de herfstcollectie..

Gigixponys

Berichten: 2749
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:20

Texas02 schreef:
Je wordt er wel hebberig van moet ik zeggen. Ik wil dat halster nog wel in paars, rood en donkerblauw _O- Maar dat wordt echt te gek _O- Ik ben nu eigenlijk stiekem ook al benieuwd naar de herfstcollectie..


Ik kan ook niet wachten op de nieuwe collectie haha. Al zit mijn kast bijna vol. En thuis mag ik het niet meer stockeren. :')

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:31

Haha, wat moet je met zoveel halsters? :+
Ik heb normaal gesproken 2 halsters, waarvan 1 reserve is. De ene heeft ze onlangs kapot getrokken, dus gebruik nu de reserve. Dus ik moet er nog eentje bijkopen, dat wordt wrs gewoon weer een zwarte :D

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 23:00

Ik gebruik op de poetsplaats wel verschillende, en als we gaan wandelen wisselen we ook graag af. Halsters en dekjes heb je nooit genoeg :D

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 23:15

Haha. Dekjes mee eens, die worden vies door zweet plus een keer een andere kleur is leuk, maar halsters, de enige die die halsters ziet is m’n shetlander en ikzelf (en m’n paard nét voordat ik hem omdoe), dus kan ons niet zoveel schelen :D

Texas02

Berichten: 4641
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 23:36

Ik doe het vooral voor mezelf, ik vind het gewoon leuk om hem met verschillende halsters te zien :D Daar vind ik afwisselen met kleuren ook leuk, net als bij dekjes. Maar op stal zijn er genoeg mensen die het wel zien, en als ik met hem ga wandelen natuurlijk sowieso ook :j De mooie halsters krijgt hij niet om in het land of in de paddock hoor, daar heeft hij andere voor :D

Gigixponys

Berichten: 2749
Geregistreerd: 23-01-13
Woonplaats: België

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 12:11

Ik heb ook wel een stuk of 4 halsters. 2 waarmee ik hem standaard van de wei haal. Die wissel ik af, maar heb dan dus sowieso een reserve. Mijn pony heeft zomerexceem en soms wat wondjes aan zijn hoofd. Die smeer ik dan in met zalf en dan is het niet zo erg dat die halsters wat vies worden.
De andere 2 zijn wat mooier en degelijker en die gebruik ik vooral als ik aan de hand ga wandelen/grazen.