Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-23 23:31

De catalogus is er, moet hem nog bekijken :j En mijn bestelling is er ook, helaas wel te laat om vandaag mee te rijden. Misschien zaterdag. Maar echt super mooie dekjes, dezelfde dikte en kwaliteit als Equestrian Stockholm lijkt het. En het halster is ook prachtig, de bloesem kan komen :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anouk_H

Berichten: 2178
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 07:59

Oh die bovenste vind ik heel mooi!! <3

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 08:52

Anouk_H schreef:
Oh die bovenste vind ik heel mooi!! <3


Ja, ik ook! <3 Hij is nog mooier dan op de foto! Ik hoop dat de lichtblauwe hem staat en niet te flets is. Ik kan hem altijd nog terug doen en de Atlantisch Groen ervoor nemen.. Retour kost €4,99 toch? Even erop leggen om te kijken mag toch vast als ik er even een plastic zak onder leg zodat hij haarvrij blijft..

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 09:54

Misschien doe ik hem sowieso wel terug, ik vind hem wel heel licht. En dat is ook het enige wat ik bij de groene niet zo mooi vind, die lichtblauwe rand, ik weet niet of me dat in het echt gaat storen. Dus ik moet nog maar even met mezelf in overleg _O- De donkerblauwe kan er in ieder geval morgen op <3 Dit zijn de andere kleuren die ik mooi vind, de rode is eigenlijk ook wel heel gaaf:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mandy23
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-03-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 20:59

Nou, die maten lijken ook nauwelijks te kloppen...

Een paar maanden geleden heb ik bij Rolex een neusriem in full-maat besteld, maar die was te groot. Deze maand heb ik weer iets besteld en omdat de neusriem te groot was, heb ik besloten om voor cob-maat te gaan - maar ik ben bang dat deze niet past :(

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 21:08

De maat van het dekje klopt wel, ik vind hem heel mooi <3 Ik ga de rode er nog bij bestellen en de lichtblauwe gaat terug. En het halster is ook heel mooi, die ligt nu veilig in de kast te wachten tot er bloesem is en de foto's gemaakt kunnen worden :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Petrichor

Berichten: 10569
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 23:28

Iemand eens een klacht ingediend bij Kramer? Hoe hebben ze dit opgelost?

Ik heb 6 december deze laarzen gekocht: https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... zen-Tundra en gisteren lag de hele zool eraf, niet meer te repareren.

Heb net contact opgenomen met de klantenservice, ik ben benieuwd.

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 23:36

Ik ben een keer met paard in de sloot beland en daarbij was een onderdeel van mijn hoofdstel stuk gegaan. Dus ik vroeg eigenlijk gewoon of ze dat onderdeel nog los verkochten, maar toen kreeg ik als antwoord dat ze die niet meer hadden maar dat ik een waardebon ter waarde van het aankoopbedrag kon krijgen als ik hem opstuurde, omdat hij binnen de garantietermijn stuk gegaan was. Dus ik ben daar meer dan tevreden over!

Petrichor

Berichten: 10569
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 23:45

Ooh dat is wel heel netjes!

Raineri
Berichten: 6297
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 02:24


darkadia

Berichten: 5260
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 11:44

Petrichor schreef:
Iemand eens een klacht ingediend bij Kramer? Hoe hebben ze dit opgelost?

Ik heb 6 december deze laarzen gekocht: https://www.kramer.nl/Ruiter/Rijlaarzen ... zen-Tundra en gisteren lag de hele zool eraf, niet meer te repareren.

Heb net contact opgenomen met de klantenservice, ik ben benieuwd.


Hier ook goede ervaringen met hun service. Sidepull waar een ring van was uitgescheurd binnen paar maanden, kreeg een nieuwe. Hoofdstel waar bij levering een gesp onjuist gemonteerd bleek, kon ik kosteloos retourneren en kiezen voor vervangende of mijn geld terug.

Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 12:37

Raineri schreef:
Is iemand bekend met deze kaptoom:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Themas/Long ... weight-Pro

Het is de Claridge House kaptoom. Op de foto’s vind ik hem niet zo mooi zitten rond de jukbeenderen. Ik gebruik nu een micklem als kaptoom maar vind hem erg schuiven


Ik heb de oude variant, bij mij zat ie prima en schoof ook bijna niet, maar gebruik hem nooit dus moet hem eigenlijk verkopen, maat full

Nibbit

Berichten: 10428
Geregistreerd: 03-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 12:40

Hele goede klantenservice.
Ik had laarzen waarbij mijn hiel open ging door een scherpe rand.
Ik had er al een paar keer mee gereden (dacht ff doorzetten)

Maar ze mochten toch terug, ik kreeg een waardebon van het bedrag.

Ingrid_92

Berichten: 2830
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 13:16

Gewoon een mailtje sturen. Ik had ook eens een schoen die bij de 2e keer dragen kapot ging. Mailtje gestuurd en kreeg nieuwe opgestuurd.

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 23:17

In de winkel een internetbestelling retour doen kan ook wel toch? Ik wil morgenmiddag eigenlijk even heen in plaats van terug sturen. Dan kan ik zelf even alles in hetvecht zien in plaats van op internet bestellen.. Het staat eigenlijk niet op hun website, maar dat kan toch vast? Het gaat ook om ruilen, niet om geld terug ofzo..

Miriam91

Berichten: 2859
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 10:22

Weet iemand hoe de shirtjes vallen van Felix Buhler? Zijn die een beetje lang? Ik vind een hoge rijbroek en een te kort shirt altijd zo vervelend :o

MyWishMax

Berichten: 25479
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 10:26

Mijne vallen goed, eigenlijk. Kan ze in broek stoppen, behalve echt lage. Laat zeggen dat ze gemiddeld tot mijn bekken komen, het bot. Het wisselt wel wat per model, maar ik heb shirts van andere merken die veel korter zijn.

Kan eventueel wel een foto maken ivm een anky polo met korte mouw en volgens mij hh met lange mouw?

Miriam91

Berichten: 2859
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 10:29

Graag!
Ik zit naar tanktop Lotte II en t-shirt Lara te kijken. Die kanten achterkant <3
Op de modellen vallen ze allemaal vrij lang, maar ik ben ook lang dus dan ben ik toch bang voor het naveltruitjes effect

MyWishMax

Berichten: 25479
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 10:36

Zal ik vanmiddag even doen. Ik vind dat ook vreselijk, heb liever een te lang shirt dan te kort :') Mijn bovenlijf is niet eens zo lang, maar armen wel en benen ook, maar er zijn shirtjes die ik niet eens in broek krijg bij normale hoogte broeken. Geen echt lage. Die draag ik dus ook niet meer en koop ik ook niet meer.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 11:00

Ik heb wel het idee dat de shirt met korte mouwen iets korter vallen dan met lange mouwen. Ik heb ook een shirt van FB die heel kort valt maar ik meen dat die niet meer verkocht worden.

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 18:36

2 dekjes, 2 halsters en 2 touwen <3 Nu heb ik voorlopig koopverbod :+

Afbeelding
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4734
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 23:06

Erg blij mee, ik vind het echt super mooi! <3 Het rode dekje gaat er een andere keer op :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

different1
Berichten: 3652
Geregistreerd: 12-10-10

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 23:54

Een stalgenootje heeft deze jas:
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

En m'n moeder vind hem geweldig! Ze wilde hem graag in het groen, maar die hebben ze niet (meer) :(
Mocht iemand deze hebben in maat M, en hem kwijt willen, denk aan mij :D
Of als iemand een vergelijkbare jas weet...

Roodvos

Berichten: 6720
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 11:58

@different: ja super leuk die asymmetrische ritsen. Ik heb ooit een winterjas van hun gehad met asymmetrische ritsen. Hele fijne jas, maar ik vond het in gebruik echt heel onhandig. Je hebt iedere keer met uit- en aandoen een hele grote flap links of rechts. Dus uiteindelijk was ik blij dat de jas versleten was en ik een andere kon kopen.

Ik heb deze jas, mooie jas en warm aan. Heerlijke jas maar valt niet ruim. Als het qua maat erom zit zou ik een maatje groter bestellen.
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... t-capuchon

Petrichor

Berichten: 10569
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-23 13:26

Ik heb via de site een berichtje gestuurd en kreeg vrij snel bericht terug. Ik kon de laarzen retourneren dat heb ik vandaag gedaan, ben benieuwd wat ze er uiteindelijk mee gaan doen!