Weet iemand goede betaalbare rijlaarzen? :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 14:15

MarliesV schreef:
xtessax83 schreef:
Ik heb ook smalle kuiten en maat 41. De enigste laars waar ik echt tevreden over ben zijn die van Qhp. Zijn van rundleer en binnen jou budget. Misschien het proberen waard?

https://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoen ... h4QAvD_BwE

Deze heb ik al 3 paar van versleten intussen!


Mooi laars, maar kuitmaat 37/38 voor de TS die 30/31 heeft gaat nooit passen.

Petrie aanbiedingen/kortingsacties in de gaten houden?

Of bijvoorbeeld bovenstaande wel doen en met een schoenmaker overleggen of hij deze smaller kan maken?



Oh daar heb ik niet specifiek naar gekeken inderdaad :+

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 15:36

Met Deniro Tricolore ga je er ook niet komen. Voetmaat 40 is dan met hoogte 47 te krijgen, maar de smalste kuitmaat is dan 33.
Aan de andere kant... als jij 13 bent dan is de kans aanwezig dat je de komende jaren een bredere kuit gaat krijgen (en mogelijk ook hoger). Hoe erg is het dan om een kuitmaat te nemen die 2 cm meer is?

Want 200 Euro vind ik dan ook best veel voor een laars die mogelijk over 1 jaar niet meer past. En misschien heb je ook een ruimere keuze in maten en merken als je de laars iets op de groei koopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 15:45

De QHP Birgit Junior heeft in maat 40 een kuitmaat van 34. Even flink wat speklapjes eten en je past erin. ;)

Maar ik zou ook wachten. Zonde als je het snel niet meer past. En dan nog de kwaliteit van rijlaarzen in die prijsklasse: ik zie liever een paar goede jodpurlaarzen en echt mooie chaps van goede kwaliteit. Ziet er veel beter uit dan goedkope leren rijlaarzen.

Edit: de EGO7 xs-1 zou je ook passen. Die kosten 299,-, boven je budget dus, maar Divoza heeft soms acties en dan heb je 25% korting. Dan zijn ze 225,-. Nog steeds boven je budget, maar wel slechts 25 euro erboven. En dan heb je passende rijlaarzen die ook nog qua kwaliteit prima zijn en er goed uitzien.

abbie_h
Berichten: 51
Geregistreerd: 24-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 18:13

Ik heb zelf de petrie Melbourne junior vind dat hele fijne laarzen en je kan het zooltje er ook uithalen zodat je er langer mee kan doen. Tot nu toe duurde het ongeveer 3 tot 4 jaar voordat ik uit deze laarzen was gegroeid.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Weet iemand goede betaalbare rijlaarzen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 21:54

Inmiddels heeft celeris een extreme sale. Laarzen zijn nu rond 200 euro :)

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Weet iemand goede betaalbare rijlaarzen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 22:18

Ik heb QHP Birgit laarzen en die vind ik erg fijn. Heb je al eens QHP laarzen gepast?

kipje94

Berichten: 8
Geregistreerd: 03-10-19
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 13:20

ik vindt Ariat het fijnst :D

JeaDH

Berichten: 2163
Geregistreerd: 18-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 14:25


JameyDL

Berichten: 202
Geregistreerd: 07-02-19
Woonplaats: Deurne

Re: Weet iemand goede betaalbare rijlaarzen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 14:39

Mountian horse heeft hele betaalbare uit de collectie gaand laarzen, Ik heb een paar :)

Syberdepiep

Berichten: 1600
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:37

Op marktplaats kijken! Op moment barst het er van de leren laarzen, zeker van Petrie. Dan heb je kwaliteit voor een betaalbaar budget, is van alles te vinden. Heb er deze week zelf net een paar Petries opgezet en ook weer een paar gekocht (zijn amper gebruikt nog, verkoper vond ze toch te hoog dus dikke mazzel), terwijl ik best een lastige maat heb. 3 maanden geleden een paar amper gedragen lak Derby's gescoord en vorig jaar een paar gloednieuwe Petrie Standards. Omdat het aanbod zo groot is liggen de prijzen ook erg laag. En anders eens kijken bij dressuur totaal, die heeft een enorme collectie demo Derby laarzen in de aanbieding.
Laatst bijgewerkt door Syberdepiep op 06-02-20 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Weet iemand goede betaalbare rijlaarzen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:40

Ik zou ook zeggen de ego7, die zitten echt als gegoten ondanks mijn lange smalle kuiten. Wel iets boven budget, maar kwalitatief heel goed en je weet zeker dat ze passen als je er een paar probeert :)

pjotrg

Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Re: Weet iemand goede betaalbare rijlaarzen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 16:15

Derby rijlaarzen zijn doorgaans niet zo erg duur en bevallen mij prima.

tienus63

Berichten: 12078
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Weet iemand goede betaalbare rijlaarzen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 16:20

Amazone van ons paard heeft fake lederen laarzen gekocht.
Voetgedeelte is wel volleder.
Als je het niet weet dat schacht fake leder is, zou je het niet in de gaten hebben.
Het is wel meer een slanke springlaars om te zien.
Geen idee wel merk het is, € 150,-, leverbaar in verschillende kuitmaten.
Weet dat ze ze gekocht heeft bij vd graaf de molen in Dedemsvaart.