Ervaring BR Vancouver winterlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vbu1016
Berichten: 43
Geregistreerd: 29-08-18

Ervaring BR Vancouver winterlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 16:06

https://www.agradi.nl/br-winterlaars-va ... 7bEALw_wcB

Over de BR Greenland vond ik wel wat ervaringen terug maar niet over de Vancouver. Zou gebruikt worden voor het verzorgingwerk op de weide in de winter en eventueel ook om te rijden als het echt koud is. Iemand die me iets kan vertellen? Zou er ook goed mee moeten kunnen fietsen, dat is niet met alle laarzen even fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 20:24

Ik ben ook benieuwd naar de Greenland en de Vancouver..

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 20:42

Ik heb de Vancouver Ik ben er heel blij mee! Heb wel een smalle kuit en dat sluit precies mooi aan. Voor de bredere kuit wellicht een minder geschikte laars omdat je m waarschijnlijk met een dikkere rijbroek aan wilt trekken.

Maar verder lekker warm, goed mee te rijden en erg geschikt voor het gebruik in en om de stal. Kan ook wel wat modder en viezigheid hebben je veegt het er met een vochtige doek zo weer af.

vbu1016
Berichten: 43
Geregistreerd: 29-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 20:49

Eliine schreef:
Ik heb de Vancouver Ik ben er heel blij mee! Heb wel een smalle kuit en dat sluit precies mooi aan. Voor de bredere kuit wellicht een minder geschikte laars omdat je m waarschijnlijk met een dikkere rijbroek aan wilt trekken.

Maar verder lekker warm, goed mee te rijden en erg geschikt voor het gebruik in en om de stal. Kan ook wel wat modder en viezigheid hebben je veegt het er met een vochtige doek zo weer af.


Leuk te horen, hier liggen ze klaar voor als het koud wordt. Nu zie ik dat ze met 25 percent korting staan dus had beter wat langer gewacht met aankopen. Ik heb maat 41, niet zo een smalle kuiten, maar ze passen perfect, ook over een skinny jeans

Anoniem

Re: Ervaring BR Vancouver winterlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 20:56

Ik heb geen smalle kuiten maar ook niet extreem breed...
Kwestie van passen dan denk ik.
Rijden jullie ook ook mee?

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 07:43

Ik rij er ook mee :j gaat prima en lekkere warme voeten


Het zal waarschijnlijk ook aan de verhouding voet en kuitmaat liggen :j

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Ervaring BR Vancouver winterlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 08:05

Welke kuitmaat hebben jullie bij welke voetmaat vd laars?

Ik heb kuitmaat 33 met rijbroek en sokken aan, nagenoeg alles is tot nu toe te breed.

Heb laatst de Epplejeck vigoroso gekocht in de kleinste maat maar ook die zijn nog eigenlijk nog te wijd van boven..