Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimwilliam

Berichten: 1172
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 17:40

vur schreef:
De software herkent de vorm van een paard. En hij kan op een gewoon statief.



oh super dan weet ik wat de aanschaf van de maand wordt als mn salaris er weer is :D :D ( ik probeer 1x in de maand max wat te kopen voor het paard of de sport )

Kim_W

Berichten: 584
Geregistreerd: 17-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 00:43

vur schreef:
Met mij A50 gaat het niet zo mooi als met mijn andere Samsung. Dat komt omdat de A50 heel zenuwachtig focussed. Dat komt de opnames niet te goede, of te wel het is vaak wat wazig en duurt even voordat hij weer scherp stelt. Maar daar staat de A50 kennelijk bekend om. Dat doet ie ook als je gewoon uit de hand een proefje opneemt. Ik weet even het type van die andere niet. Dat zou ik even op moeten zoeken.


Oke dankje voor de feedback. Zou je misschien wat filmpjes met mij willen delen zodat ik kan zien hoe wazig het wordt? En heb je hem dan op automatisch zoomen staan of niet? Zijn er nog alternatieven die dus geen telefoon nodig hebben die betaalbaar zijn? Of moet ik dan toch echt een nieuwe telefoon aanschaffen :+

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 14:31

Ik heb er zojuist ook 1 besteld, hoe lang was jullie levertijd ongeveer?

mooney

Berichten: 7783
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 16:54

Ik had een bejaarde Samsung, die kon het niet aan omdat de app veel ruimte nodig heeft (dat was nog zo'n oudje met 16 gb totaal intern geheugen). Nu een A71 en die doet het prima met pivo

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 18:05

Heeft de smart mount meerwaarde?

pol013

Berichten: 9008
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 11:50

LiselotZorro schreef:
Heeft de smart mount meerwaarde?


Ik vind hem wel handig. Want dan kun je de hoek waarin je je telefoon zet aanpassen. Dan hoef je dus minder precies te zijn met de hoogte waar je je pivo op zet. Zonder mount moet je de pivo echt op jouw hoogte kunnen zetten. En aangezien die van mij het het beste doet als hij in de baan staat (dan kan ik hem oa weer oppikken als hij me kwijt is) zou ik dan een heel bouwwerk moeten maken.

De kwaliteit van de camera van je telefoon is wel absoluut bepalend voor het goed kunnen gebruiken van je pivo. Is de kwaliteit van de camera slecht zal je pivo heel veel moeite hebben.
Ik heb zelf een huawei P20 lite. Dat werkt maar ik kan goed merken dat hij me door de camera kwaliteit soms verliest. Daar zou voor mij nog wel wat winst te behalen zijn.

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:14

Samy schreef:
Ik heb er zojuist ook 1 besteld, hoe lang was jullie levertijd ongeveer?


Even op terug komen, gister besteld zojuist binnen. Heel benieuwd. Nu nog wachten op pakket 2 vandaag en dan kunnen we uitproberen op stal.

Toffhee
Berichten: 27
Geregistreerd: 03-09-09

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 14:26

Ik heb een Pivo gekocht. Past mooi in mijn budget. Voor een kleine € 200,- heb ik een tripod, standaard, opbergtasje en opbergdoosje. Mega handig ding. Je zet jouw telefoon erin en op een paal, stelt het paard in en doet de afstandsbediening (dan kan je foto's en filmpjes maken als je aan het rijden bent) in je zak en filmen maar. Werkt het best met een apple telefoon.
Pivoriders.com

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 07:45

Ik heb geprobeerd om via Duitsland te bestellen vanwege het lagere BTW-tarief, maar zodra je je adres in voert berekent hij helaas toch 21%. Wat daar het nut van is?

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:47

LiselotZorro schreef:
Ik heb geprobeerd om via Duitsland te bestellen vanwege het lagere BTW-tarief, maar zodra je je adres in voert berekent hij helaas toch 21%. Wat daar het nut van is?


Pin me er niet op vast, maar dat komt volgens mij door de BTW-regels :+ . Als jij als particulier bestelt moet de leverancier de BTW berekenen die in het land van de afnemer geldt. Kun je hem niet zelf in Dld gaan halen?

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 08:47

Welke telefoon werkt het beste met de pivo? Is er nog verschil te merken tussen het gebruik van een apple of samsung (of een ander merk)?

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:08

lieke2 schreef:
LiselotZorro schreef:
Ik heb geprobeerd om via Duitsland te bestellen vanwege het lagere BTW-tarief, maar zodra je je adres in voert berekent hij helaas toch 21%. Wat daar het nut van is?

Pin me er niet op vast, maar dat komt volgens mij door de BTW-regels :+ . Als jij als particulier bestelt moet de leverancier de BTW berekenen die in het land van de afnemer geldt. Kun je hem niet zelf in Dld gaan halen?

Als ze over het drempelbedrag zitten inderdaad, helaas zal dat dus het geval zijn :')

Ja ik kan hem naar Duitsland laten sturen, maar voor die paar centen vind ik dat te veel gedoe. Dan sponsor ik de Nederlandse belastingdienst wel weer met liefde.

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 22:17

Helemaal waar. Mss is er een black-friday actie?

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 10:27

lieke2 schreef:
Helemaal waar. Mss is er een black-friday actie?

Ik zag gisteren van wel! *\o/* had alleen niet genoeg betaalde facturen.. :')
Vind die Pivo wel enorm interessant. Hou hem al even in de gaten door jullie..

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 11:34

Ik heb niet het idee dat de prijzen nu anders zijn? :+ Maar misschien heb ik ze niet goed onthouden :o .

Aangezien mijn telefoon niet wordt ondersteund, zal ik er ook een andere bij moeten :roll: . Welke is naar jullie idee/ervaring goed?

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 12:48

Klopt, iedere keer dat je de site opent duurt de actie zogenaamd nog 6 uur :+ Je kunt wel aan het wiel draaien voor 5% extra korting.

Ik hou eigenlijk helemaal niet van dergelijke marketing om het zacht uit te drukken.

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:24

Met welk programma bewerken jullie de pivo beelden?

Duplo

Berichten: 1652
Geregistreerd: 11-12-04

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 20:27

Ik gebruik inshot

Sanet

Berichten: 7975
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 08:06

Eris nu best wel serieuze korting. En met de code bundles0720 is er nog meer korting.
Ik heb alleen net nieuwe lampen voor de bak gekocht. Dus even geen geld voor nu...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:28

Sanet schreef:
Eris nu best wel serieuze korting. En met de code bundles0720 is er nog meer korting.
Ik heb alleen net nieuwe lampen voor de bak gekocht. Dus even geen geld voor nu...


Op welke combi is die korting? :D

Joltsje

Berichten: 9037
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 10:39

welke website?

MarliesR

Berichten: 3290
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 11:22

Ik zie alleen de prijs die ik altijd zie. Hij is volgens mij gewoon altijd "afgeprijsd" :+

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:15

Die indruk had ik ook :+

Ik heb hem binnen, als het mee zit test ik hem morgen al uit.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:55

LiselotZorro schreef:
Klopt, iedere keer dat je de site opent duurt de actie zogenaamd nog 6 uur :+ Je kunt wel aan het wiel draaien voor 5% extra korting.

Ik hou eigenlijk helemaal niet van dergelijke marketing om het zacht uit te drukken.


Jep.. := Zie het nu ook inderdaad.
Da's ook hier meteen al een stuk slecht vertrouwen dat ze ze op zo'n manier moeten aanbieden.. :')

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:55

Heeft iemand ervaring met een Nokia en de Pivo?
Mijn Nokia 5.1 plus werkt met Android 10 en camera heeft vele functies (pro, livebokeh, panorama, slowmotion, timelapse) die mijn 2 oudere huwei's niet hebben.

Zou het dan compatibel kunnen zijn met Pivo?