Cap italia maat M liner 59(?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SBJ1995
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-12-17

Cap italia maat M liner 59(?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-19 20:28

Hi there!

First: mijn excuses mocht dit topic niet hier op de juiste plaats gepost zijn.

Ik ben eergisteren caps gaan passen van het merk “Kep Italia”
Nu was een mijn favoriet maar uiteindelijk bleek dit een maat “M” te zijn. deze heb ik gepast met de grootste liner maat 58, deze klemde me op me voorhoofd waardoor ik eigelijk al een maat L moet hebben. De maat L vind ik ontzetten “lomp” op het hoofd waardoor ik het ook achterwegen laat als ik hier niet onderuit kom. Nu heb ik op internet research gedaan en kwam de ovale variant tegen van de Kep Italia liner. Deze zou de voering aan de zijkant hebben ipv de voorzijde(?) Nu is mijn vraag als volgt: zou het kunnen dat wanneer ik de maat M met de liner in maat 58 in de ovale variant pas, dat hij dan wel goed zit en niet klemt op mijn voorhoofd? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoor graag van jullie! :)

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Cap italia maat M liner 59(?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 20:46

Geen Kep, maar Samshield!

Bij de eerste winkel moest ik een schaal L met 58/59 hebben. 58 vond ik erg strak zitten en 59 verwachtte ik dat die in de loop van de tijd te los ging zitten. Bij de tweede winkel schaal M met een ovale liner gepast en deze zat perfect! Nog elke dag mega blij mee.

Dus ja, kan zeker! Ik ben de tweede keer naar Divoza Leek gegaan, daar hadden ze letterlijk alles op voorraad en ontzettend fijn geholpen.