[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goldenarrow

Berichten: 8662
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:05

Ik heb Celeris laarzen, mét poespas, maar zij hanteren 1 prijs voor de laars en alle poespas is daar al bij inbegrepen. Ik heb €500 betaald voor mijn laarzen.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:19

Maartje_M schreef:
Thx Moniek! Het gewone leer is vrij donkerblauw of niet?

Mcjv mooie laars!
Ik ga zelf ook voor een simpel model zonder poespas, alleen een kleurtje dus. Twijfel nog of ik dr soft jumper of de lace up wil



Graag gedaan , van de Derby’s wel .. maar van de Petrie’s niet.

Maartje_M

Berichten: 9394
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:46

Ja ik bedoelde de derby's, zit zo met dat merk in mijn hoofd aangezien ik die laat aanmeten, dat ik de petries maar half geregistreerd heb geloof ik :')

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 19:51

Maartje_M schreef:
Ja ik bedoelde de derby's, zit zo met dat merk in mijn hoofd aangezien ik die laat aanmeten, dat ik de petries maar half geregistreerd heb geloof ik :')


Hahaha .. zijn hele fijne laarzen die Derby’s :j

Kit13
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-10-17

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:35

Celeris. Mooie laarzen. Zeer slechte service. Zegt dat spullen verstuurd zijn maar er komt niets. Laarzen hebben 4 maand geduurd. Komt geen afspraken na of reageert niet. Wilde nog twee paar bestellen en had meerdere mensen maar helaas. Vind service toch ook belangrijk

LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 23:20

Een vraagje aan jullie, ik zit een beetje gefrustreerd met mn petrie laarzen. Aan een laars krijg ik de rits namelijk niet mooi gesloten, er komt een soort knikje in de laars. Dit is telkens op de zelfde plek eigenlijk en aan de zelfde laars, bij de andere nergens last van. Heeeft hier iemand misschien een tip om dat te voorkomen en/of te verhelpen?
Afbeelding

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 23:33

Even laten herstellen door de schoenmaker. Nu kan het nog maar als je goed kijkt slaat hij een tandje over daardoor krijg je dat knikje. Maar rits lijkt verder in orde dus ook kan zijn dat je hem nog kan redden.

minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 08:06

Zijn dat de petrie Melbourne??

LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 09:43

Ja, dat zijn de petrie melbournes. Zitten heerlijk, maar heb er al wat problemen mee gehad helaas. Ritsen zijn al een keer geknapt, dit was met de eerst keer serieus aantrekken, gelukkig goed geholpen door de epplejeck en hun hebben ze laten herstellen. Dus er zitten aan beide kanten al nieuwe ritsen in. Maar dit schiet natuurlijk niet op _-:(

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 10:21

Ik zou weer terug gaan naar de Epplejack. Zoals ik erna kijk is de rits niet goed en zit er een tandje verkeerd. Wat balen zeg dat je er al zoveel problemen mee hebt gehad.

minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 12:48

LisaVH96 schreef:
Ja, dat zijn de petrie melbournes. Zitten heerlijk, maar heb er al wat problemen mee gehad helaas. Ritsen zijn al een keer geknapt, dit was met de eerst keer serieus aantrekken, gelukkig goed geholpen door de epplejeck en hun hebben ze laten herstellen. Dus er zitten aan beide kanten al nieuwe ritsen in. Maar dit schiet natuurlijk niet op _-:(

Mijn zusje heeft precies hetzelfde probleem met haar Melbourne laarzen.. Alleen divoza kon er niks mee... :+

LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 14:59

minouesmee schreef:
LisaVH96 schreef:
Ja, dat zijn de petrie melbournes. Zitten heerlijk, maar heb er al wat problemen mee gehad helaas. Ritsen zijn al een keer geknapt, dit was met de eerst keer serieus aantrekken, gelukkig goed geholpen door de epplejeck en hun hebben ze laten herstellen. Dus er zitten aan beide kanten al nieuwe ritsen in. Maar dit schiet natuurlijk niet op _-:(

Mijn zusje heeft precies hetzelfde probleem met haar Melbourne laarzen.. Alleen divoza kon er niks mee... :+


EJ heeft gelukkig echt moeite voor mij gedaan, en kon ze bij hun langskomen brengen en zij hebben ze toen naar petrie terug gestuurd. Dus wat dat betreft echt geluk gehad, kreeg namelijk eerst aan de telefoon te horen dat er geen garantie op ritsen zit, en dat kan ik ook begrijpen. Maar ze horen niet na de eerste keer aantrekken om te gaan rijden na 5 passen van mijzelf te knappen. Kreeg ik gelukkig gelijk in en een mail dat ik ze kon komen brengen.
Maarja, nu weer niet goed, dus er gaat maandag weer een mailtje naar ze uit en van de week ff met ze langs de schoenmaker in het dorp.

NAV

Berichten: 250
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 23:20

Afbeelding

Ik heb de petrie sublime, aangemeten door van Huet. Ik vind ze uiteraard prachtig maar qua comfort wel een verschil met mijn deniro’s. Die zaten direct heel soepel en petrie blijft toch wat stijver.

germie

Berichten: 25998
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:25

Petrie heeft toch wel erg mooie laarzen hoor. Nadeel van Celeris is kalfsleer, ik wil persoonlijk liever rundleer.

Anoniem

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:23

Wel prachtig aangemeten door Huet als ik het zo zie! Echt zo fijn, van die echt vakmensen nog. <3

NAV

Berichten: 250
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:18

bobje26 schreef:
Wel prachtig aangemeten door Huet als ik het zo zie! Echt zo fijn, van die echt vakmensen nog. <3


Als je daar langsgaat kan je maar beter de tijd nemen je krijgt gelijk een uur les over het hoe en waarom van rijlaarzen :D Prachtige vent en topservice!

Anoniem

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:40

Ja, ben gek op Huet!! <3

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 02:49

NAV schreef:
[ [url=m/WpXb7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de petrie sublime, aangemeten door van Huet. Ik vind ze uiteraard prachtig maar qua comfort wel een verschil met mijn deniro’s. Die zaten direct heel soepel en petrie blijft toch wat stijver.


Holy smokes, wat een stappers! <3 <3 <3

Chabby2
Berichten: 68
Geregistreerd: 11-02-19

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:57

Dit zijn mijn rijlaarzen:

Afbeelding

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:54

WoW wat een prachtige laarzen NAV. Staat heel elegant! ❤️

NAV

Berichten: 250
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:37

Avanti schreef:
WoW wat een prachtige laarzen NAV. Staat heel elegant! ❤️


Dank je wel! Ik heb ze inmiddels 2 jaar en over de kwaliteit niets dan goeds. Ik rij er 3 a 4 keer per week mee en ze zien er nog als nieuw uit. Jammer dat ze niet een beetje goedkoper zijn, anders zou ik er zo nog een paar bijnemen.

_Jeann

Berichten: 1007
Geregistreerd: 24-08-06

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:45

Net nieuw en via marktplaats gevonden i.v.m. Het uit de collectie gaan. Qua maat een beetje op de gok maar ik vind ze super gaaf en passen perfect!

Afbeelding

Foto draaien is me niet gelukt

aishcream

Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:29

Wow die zijn gaaf! Mag ik vragen welk merk dat is @_Jeann?

Sterre98

Berichten: 6328
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:46

Oeh gaaf zeg! Pioneer toch?

_Jeann

Berichten: 1007
Geregistreerd: 24-08-06

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 21:52

Inderdaad Pioneer! Was/ben er niet bekend mee maar tot nu toe heel tevreden.