Bodyprotector die lang en smal valt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheran

Berichten: 17242
Geregistreerd: 20-10-07

Bodyprotector die lang en smal valt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 11:30

Dag allemaal,

Heeft iemand tips voor een bodyprotector die lang en smal valt? Omdat ik veel jonge paarden reed in het verleden heb ik er wel eens een gehad, maar die was te breed en te kort en zat me meer in de weg dan dat hij hielp. Heb besloten toch maar weer eens op zoek te gaan omdat de ontwikkelingen inmiddels een stuk verder zijn :). Het is niet voor crossen ofzo, het is puur een stukje extra bescherming in risicovolle situaties.

Ik ben 1.78 en heb maat 34. Heb even mijn maten opgemeten (ik heb geen geheimen :') ) en zoek iets dat hierbij past.
Over mijn kleren heen:
- borst 84 cm
- taille 70 cm
- rug tot waar hij officieel moet komen: 57 cm

Heeft iemand tips?

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 11:41

Airowear Outlyne. Voor mij was de "extra long" alsnog niet lang genoeg dus hij is op maat gemaakt, maar Airowear heeft wel een flink scala aan maten. Daarbij zit hij echt heel fijn :j

Sheran

Berichten: 17242
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 12:34

Bedankt voor je tip! Hij komt inderdaad wel het dichtst in de buurt tot nu toe, maar lijkt nog steeds wat aan de wijde en iets te korte kant. Het zijn nu echter maar een paar centimeters en geen 10, dus dat scheelt alweer _O- Hoeveel kostte het jou om het op maat te maken?

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 12:49

Helemaal op maat was ie net geen 220, dat was in 2017 :j

Sheran

Berichten: 17242
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 17:41

Bedankt! Ik was even gaan kijken, maar vind geen Nederlandse retailers die die service aanbieden. In de UK bestellen lijkt me nu niet zo'n goed idee. Waar heb jij het laten doen?

Ik vind ook de How's Racesafe XS extra tall met extra lange rug, maar ik deze zie ik nergens te koop in Nederland.

Tijn8
Berichten: 509
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 17:46

heb goede ervaringen met Nina Hut van www.eventing-sgw.nl
bij haar kun je van alles proberen en bestellen.

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 18:58

Tijn8 schreef:
heb goede ervaringen met Nina Hut van https://www.eventing-sgw.nl
bij haar kun je van alles proberen en bestellen.

Daar heb ik de mijne ook vandaan, in die tijd nog met de vorige eigenaar. Ik lees op de site dat ze het aanmeten nog steeds aanbieden :j (en nu zit het om de hoek, toen heb ik er een roteind voor gereden :') ).

Sheran

Berichten: 17242
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-21 20:01

Bedankt voor de link! Heb net even contact met haar gehad, echt super snel :D. Ze gaf wel aan dat de levertijd van op maat gemaakte dingen nu ontzettend lang was, dus we gaan binnenkort waarschijnlijk even kijken en passen en kijken wat ik dan nodig heb :D