Welke Kep Italia cap heb jij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanet

Berichten: 7953
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 19:25

Theeglas schreef:
Ik heb er drie en allemaal besteld via Ruitercap. Daar ging de levering altijd snel en netjes.


Idem, maar 2 dan :)

_Nicky

Berichten: 5131
Geregistreerd: 21-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 10:12

Volgens mij hoeft dat inderdaad niet zo lang te duren, alleen iets langer met de zomer en kerstvakantie maar dan nog geen 12 weken. :+

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 18:45

Ik heb vandaag mijn Kep Italia geretourneerd, wat een slechte afwerking.
Nu is de vraag, durf ik nogmaals bestellen..?

Sanet

Berichten: 7953
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 18:52

Heb je een foto dan? Hoe het eruit zag?

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:12

Sanet schreef:
Heb je een foto dan? Hoe het eruit zag?


1 foto maar, in de winkel hebben ze foto’s gemaakt voor KEP zelf.


Afbeelding

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 11:36

Lijkt wel of dit een kep is waar iemand op “geoefend” heeft. Dit had niet door de controle heen mogen komen. Ik heb dit zelf nooit gezien bij mijn eigen kep of die van stalgenootjes. En ook nooit gehoord, denk dat je dus safe een nieuwe kunt bestellen. Zo’n merk zou ook zijn goede naam kwijtraken als dit “normaal” zou zijn of vaker voorkomen.

Balou_k

Berichten: 14061
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 11:42

Ik heb voor nu een OneK besteld, wie weet probeer ik het in de toekomst nog eens. :)

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 11:43

Oei, die foto! Daar ik persoonlijk ook niet mee akkoord zijn gegaan.

Ik zag inmiddels dat ze ook custom made types bij Kask hebben die soms wel héél mooi uitpakken.
Dat en een andere grote investering (nieuwe auto) hebben mij wederom terug in de gedachte gebracht of ik het wel echt nodig heb nu.. :')

Ik geniet nog wel weer even van leuke combinaties van mensen hier. :D

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:23

Iemand enig idee hoe het verwisselen van de kinbandjes gaat bij de Cromo 2.0? Mijn Kep was gister eindelijk binnengekomen, om er vandaag bij het ophalen achter te komen dat ze het verkeerde kinbandje eraan hebben gedaan :')

Ik geef toe dat de kleur die eraan zit logisch is, maar niet de kleur die ik wilde :+. Ben wel benieuwd of iemand weet of hij nu weer helemaal terug naar Kep moet of dat ze het hier kunnen fixen. Hij ligt nu nog in de winkel en niemand die er iets van zou weten nam op....

Edit(s): naast alle stomme typo edits, zal ik ook nog even een nuttige edit doen.... De pasvorm van de Cromo 2.0 is voor mensen met écht ovale hoofden wel enorm verbeterd zeg! In de oude Cromo heb ik allemaal van dat schuimtape aan de zijkanten moeten plakken, deze lijkt gewoon goed te zitten!

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 08:27

Bielsje schreef:
Iemand enig idee hoe het verwisselen van de kinbandjes gaat bij de Cromo 2.0? Mijn Kep was gister eindelijk binnengekomen, om er vandaag bij het ophalen achter te komen dat ze het verkeerde kinbandje eraan hebben gedaan :')

Ik geef toe dat de kleur die eraan zit logisch is, maar niet de kleur die ik wilde :+. Ben wel benieuwd of iemand weet of hij nu weer helemaal terug naar Kep moet of dat ze het hier kunnen fixen. Hij ligt nu nog in de winkel en niemand die er iets van zou weten nam op....

Edit(s): naast alle stomme typo edits, zal ik ook nog even een nuttige edit doen.... De pasvorm van de Cromo 2.0 is voor mensen met écht ovale hoofden wel enorm verbeterd zeg! In de oude Cromo heb ik allemaal van dat schuimtape aan de zijkanten moeten plakken, deze lijkt gewoon goed te zitten!


Ik wist niet dat de kinbandjes ook veranderd konden worden. Dacht alleen de klep en de inlagen aan de voor/achterkant.

Had je in oude cromo geen ovalen liner? Ze zeggen namelijk dat de pasvorm niet veranderd is. Maar als je toen een normale liner had en nu een ovalen zou dat wel het verschil kunnen maken wat je voelt.

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 08:51

Allebei ovaal, nou ja, American vs Narrow :') Met die naamswijziging hebben ze denk ik toch ook iets aan de liners aangepast!

Ik heb al een paar keer losse bandjes gezien en volgens mij heb ik ergens gelezen dat het wisselen wel wat makkelijker is geworden maar niet zelf kunt doen... Dus ik ben heel benieuwd hoe dat nu gaat lopen :Y)

JanneJ2001

Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:07

Hallo Hallo mede KEP Italia liefhebbers.

Ik heb een klein vraagje voor jullie.

Momenteel ben ik student aan de HAS Green Academy, en heb ik samen met een andere student een enquete op moeten zetten voor een opdracht van school. Zelf studeer ik Hippische Bedrijfskunde en om die reden heb ik ook gekozen voor een onderwerp dat aansluit bij mijn intresses, dat is het onderwerp caps geworden.

Ook de caps van KEP-Italia zijn meegenomen in deze enquete en vandaar de vraag, dat als 5 tot 10 minutjes over hebt deze dagen, je dan misschien mij een grote dienst zou willen doen om de enquete in te vullen.

Aangezien jullie allemaal jullie eigen ervaringen hebben op het gebied van caps, zouden jullie me ontzettend verder helpen!

Gegevens, e-mails of andere privacy gevoelige dingen kunnen door mijzelf, medestudenten of andere deelnemende niet ingezien worden en zijn dus beschermd.

Alvast ontzettend bedankt als je de tijd hebt genomen om dit berichtje te lezen.

Link naar enquete: https://forms.gle/zHCz5fG3ECpniG1y5

Met vriendelijke groet,
Janne Jacobs

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:16

JanneJ2001 schreef:
Hallo Hallo mede KEP Italia liefhebbers.

Ik heb een klein vraagje voor jullie.

Momenteel ben ik student aan de HAS Green Academy, en heb ik samen met een andere student een enquete op moeten zetten voor een opdracht van school. Zelf studeer ik Hippische Bedrijfskunde en om die reden heb ik ook gekozen voor een onderwerp dat aansluit bij mijn intresses, dat is het onderwerp caps geworden.

Ook de caps van KEP-Italia zijn meegenomen in deze enquete en vandaar de vraag, dat als 5 tot 10 minutjes over hebt deze dagen, je dan misschien mij een grote dienst zou willen doen om de enquete in te vullen.

Aangezien jullie allemaal jullie eigen ervaringen hebben op het gebied van caps, zouden jullie me ontzettend verder helpen!

Gegevens, e-mails of andere privacy gevoelige dingen kunnen door mijzelf, medestudenten of andere deelnemende niet ingezien worden en zijn dus beschermd.

Alvast ontzettend bedankt als je de tijd hebt genomen om dit berichtje te lezen.

Link naar enquete: https://forms.gle/zHCz5fG3ECpniG1y5

Met vriendelijke groet,
Janne Jacobs


Even wat feedback...

Het is vreemd dat je maar 1 merk kunt selecteren bij de merken waar je bekend mee bent?
En de enige reden dat ik voor het merk heb gekozen staat er niet bij. De pasvorm is het belangrijkst imo, daarmee valt of staat ook direct de veiligheid van de cap. Of gaan jullie ervan uit dat een cap niet wordt aangeschaft voor de veiligheid maar meer als accessoire? :Y)

JanneJ2001

Berichten: 272
Geregistreerd: 22-11-17
Woonplaats: Haps

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:39

Hallo Bielsje!

Fijn dat je wat feedback geeft, dat wordt zeker gewaardeerd en zeker meegenomen.
Toch hebben we bepaalde keuzes moeten maken op het gebied van de enquete.

Zoals je hebt gezien kun je inderdaad maar een enkel antwoord invullen op alle vragen. Dit heeft de reden dat vanuit dat ene antwoord, de gehele enquete wordt opgesteld. Op deze manier kunnen we direct en duidelijk zien over welk merk de enquete is ingevuld. En de cijfers die daarbij gegeven worden analyseren.

Als onderzoekmodel is vanuit de docent gekozen voor een perceptie-preferentie analyse waarin we onderzoeken welke afwegingen worden gemaakt bij het aanschaffen van een cap. Hierbij wordt gekeken naar de verhouding tussen veiligheid, stijl/design, kwaliteit (in de ogen van de consument) en de prijs.

Dingen zoals de pasvorm zijn zeker een heel belangrijk punt om mee te nemen bij het aanschaffen voor een cap. Echter vond onze docent dat deze vraag te veel diepgang zou geven en niet verassend veel toe zou voegen aan de verhoudingen die hierboven zijn genoemd. Vandaar de keuze om niet dieper in te gaan op de detailvragen zoals bijvoorbeeld de pasvorm, of zelfs de veiligheidsbandjes onder je kin.

Hopelijk heb ik wat meer informatie kunnen geven over het feit waarom de enquete zo is ingevuld. We zijn tweedejaars studenten en moeten nog veel leren. Het is de eerste keer dat we via deze manier een onderzoek starten en analyseren dus we leren zeker ontzettend veel van je feedback, deze wordt ook zeker meegenomen in ons verslag.

Super bedankt voor de moeite die je hebt genomen!

Sanet

Berichten: 7953
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 11:43

Dan moet je je vraagstelling aanpassen. "Bent u bekend met de volgende merken" is dan blijkbaar niet de vraag die je wilt stellen als je niet wilt dat het antwoord multiselect moet zijn anders is de aanname dat ik maar 1 merk cap moet kennen, dat is vreemd. Dan moet de vraag zijn iets in de richting van wat is de cap die u het liefst draagt (ik heb er namelijk ook meerdere) en misschien moet je dan iets vragen welk merk cap zou u het liefst willen hebben?
Plus er zijn wel veel meer merken dan deze. Een keuze optie voor "niet van toepassing" is een vreemde keuze dan ook. Ik zou eerder een "anders" verwachten?

Er zit ook nog een fyptouwtje in: "Welk rapportcijfer geeft u a dit merk cap"
"a" moet natuurlijk "aan" zijn

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 12:09

De pasvorm een detailvraag? Het zou voor iedere ruiter de enige harde eis moeten zijn! Als een cap niet goed om je hoofd sluit, dus niet bij je hoofdvorm past, kun je daar hele nare dingen aan overhouden bij een val.

Ik snap het doel van de enquete dan niet. Tenzij je wilt weten voor hoeveel mensen mode belangrijker is dan veiligheid maar dan had alsnog pasvorm erbij moeten staan :Y)

Echt, als dat teveel diepgang zou zijn dan vraag ik me af wat jullie daar leren met zulke docenten :')

Connaisseur
Berichten: 293
Geregistreerd: 31-10-18

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 21:00

Vind het een zeer beperkte enquête met weinig diepgang. Vraag me ook af wat voor uitkomst hieruit moet komen, waar je iets mee kunt? Vraagstelling lijkt me onjuist tov de antwoorden die je kunt geven

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 18:41

Hehe... Hij is er hoor :')

Afbeelding

Simbaa
Berichten: 3963
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 19:03

Hij is praaaachtig!!

Nu wel benieuwd naar het kindbandje :D

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 19:25

Simbaa schreef:
Hij is praaaachtig!!

Nu wel benieuwd naar het kindbandje :D


Die zou de foto verpesten maar is nu prachtig zwart :+ _O- _O-

Ik zag op de sticker op de doos de samenstelling, daar staat zowel een bruin kinbandje als een zwart kinbandje tussen... Dat foutje zal vast voor de verwarring hebben gezorgd denk ik :x

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 21:50

Heel gaaf Bielsje <3 Welke kleur is dit?

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 22:03

Metal golden sand, met rose gold frame, subgrid en button en grid is diamond black. Misschien komt er nog een keer een zonnetje voor een goede foto :')

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 22:53

Heeeeel mooi! Ik ben inderdaad heel benieuwd naar een 'zon' foto :+ haha!

Bielsje

Berichten: 1393
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Welke Kep Italia cap heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:00

Wat een zon vandaag! Maar geen fatsoenlijke plek te vinden waar de zon kwam maar al rondlopend kon ik er een straaltje op laten vallen _O-

Afbeelding

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:42

Bielsje schreef:
Wat een zon vandaag! Maar geen fatsoenlijke plek te vinden waar de zon kwam maar al rondlopend kon ik er een straaltje op laten vallen _O-

[ [url=m/OrOcL9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zie nu helemaal voor me hoe je met die cap rondom je huis aan het zoeken bent naar die perfecte zonnestraal voor de foto!

Heel mooie cap! :j