Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 20:22

Ik heb contact gehad met Marije maandag. Ik ben 13 december geweest, dus voor mij ook 10 weken. Die van mij waren bijna klaar, ze gaf het afgelopen maandag nog Max 2 weken. Denk dat die van ons tegelijk komen.. ben benieuwd!

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 20:59

JenteC schreef:
Ik heb contact gehad met Marije maandag. Ik ben 13 december geweest, dus voor mij ook 10 weken. Die van mij waren bijna klaar, ze gaf het afgelopen maandag nog Max 2 weken. Denk dat die van ons tegelijk komen.. ben benieuwd!


Oeh dan de mijne ook denk ik!
Ben echt zo benieuwd

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:15

Mijne zijn van 24 okt maar nog niets. Vanaf 15 jan in de laatste fase. Kreeg dinsdag nog bericht van Vera dat ze nog steeds in de laatste fase zaten maar dat het leer langere levertijden had en dat als het op is ze niet verder konden. En dat daar de vertraging mee te maken had.

Hoop dat ze snel (en goed!) komen :)

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:10

Ik krijg nu geen contact meer. Ben echt heel ontevreden. Bij mij ging het niet om levertijden want ik wilde ze alleen laten aanpassen. Baal er zo erg van.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:11

Wat ontzettend balen peppertree. Heel raar dat je geen contact met ze krijgt. Ze zullen toch moeten leveren wat je hebt afgesproken. Anders een brief sturen dat je de in gebreke stelt oid?

Texnex
Berichten: 157
Geregistreerd: 24-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:01

leonie87 schreef:
Ik neem ook even de tijd om te reageren

Mijn laarzen zijn 3 weken geleden in Nederland aangekomen en eigenlijk wilde ik ze niet laten opsturen omdat ik eerst moest betalen en toen pas kon passen. Maar omdat mijn huidige laarzen langzaam aan het sterven zijn en ik toch wel heel nieuwsgierig was heb ik me laten overhalen. Met als afspraak dat ALLE kosten die gemaakt zouden moeten worden om eventuele problemen op te lossen vergoed zouden worden.

De dag na betaling kreeg ik foto’s te zien. Niet de laars die k besteld heb… Ofja wel de accenten maar een andere neus. Dus ik baalde al.

2 dagen later kwamen de laarzen binnen. Als ik zou zeggen dat ze niet passen is dat heeel netjes verwoord. Dit is echt een totaal andere laars… Alleen bij de kuit passen ze. De voetmaat klopt niet, de omvang van de voet niet, de enkel is veel te groot, eigenlijk alles. De zool staat in een rare boog en is knoel hard.
Ook de jodphers zijn veel te groot en de riem, die is veel te klein. Ik heb riemmaat 80, deze is precies 80cm. Dat schiet dus ook niet op.
 

Vera zei dat ze eventueel wel naar mij toe wilde komen om het op te lossen (enkel 60km). Nou prima.


Echter, de dag erna kwam ze hiervan terug. Ik had 3 opties

-          Naar haar komen op eigen kosten (dus niet zoals toegezegd kosteloos)
-          Zelf nameten
-          Ze ongezien terugsturen

Ik was en ben zacht gezegd niet blij. Vanwege corona mocht k ze niet daar op gaan halen. Met geen mogelijkheid. Maar nu het haar uitkomt wel. Ik zeg dat is prima ik wil die tijd er wel insteken (1,5 uur rijden) maar dan wil ik wel, zoals afgesproken, de reiskosten vergoed hebben.

Nee dat doen ze niet. (dan moet je dat niet toezeggen is het wel?)

Ik ga de laarzen morgen ongezien terugsturen (door de drukte op me werk steeds te laat bij het DHL punt geweest deze week).  De koop ontbinden was niet mogelijk (ik lees hierboven dat het wel mogelijk is dus).

Ik denk dat dit een heel lang verhaal gaat worden.

Tot zo ver mijn eerste en laatste ervaring met dit merk.

Fotos...
[ [url=m/Qi1GbL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ephypD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh jeetje dit is wel echt slecht. En nu??

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:34

miccamaaike schreef:
Wat ontzettend balen peppertree. Heel raar dat je geen contact met ze krijgt. Ze zullen toch moeten leveren wat je hebt afgesproken. Anders een brief sturen dat je de in gebreke stelt oid?


Misschien moet ik dat maar doen ja. Zo frustrerend dat je wel berichtjes ziet verschijnen van alle mooie nieuwe geleverde laarzen op hun FB en insta en ziet dat ze actief zijn op beide messengers maar gewoon geen reactie sturen.

Ook als ze ze misschien kwijt geraakt zijn, neem dan even contact op.

Het zal misschien zijn dat ze aan mij geen geld kunnen verdienen meer ofzo, aangezien ik ze alleen maar wilde laten aanpassen. Maar op deze manier ga ik natuurlijk nooit meer laarzen bij ze bestellen. Dit was ik wel van plan om te gaan doen, want ik was in eerste instantie heel blij dat ze nog aangepast konden worden.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:41

Ik krijg net bericht dat mijn laarzen binnen zijn! Ik ben enorm benieuwd :D

amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 23:09

ZoeyDercks schreef:
Ik krijg net bericht dat mijn laarzen binnen zijn! Ik ben enorm benieuwd :D



Oehh super gaaf! Wanneer had jij ze besteld ?

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 08:42

amber510 schreef:
ZoeyDercks schreef:
Ik krijg net bericht dat mijn laarzen binnen zijn! Ik ben enorm benieuwd :D



Oehh super gaaf! Wanneer had jij ze besteld ?


13 dec! Dus gewoon binnen de verwachte levertijd. Marije stuurt deze vroege ochtend een foto en dan komen ze mijn kant op!

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:03

Wat fijn ZoeyDercks!! Wel de foto hier delen hè?! _/-\o_
Ik heb ze ook de 13de bij Esther aan laten meten, als het goed is krijg ik zo bericht wat de status van mijn laarzen is.. Mogen van mij inmiddels wel klaar zijn haha.

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:38

Uiteraard! Als ik een foto heb komt ie hier ook!
Ik hoop dat de jouwe ook snel komen :)

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:01

Pattypaard schreef:
Mijne zijn van 24 okt maar nog niets. Vanaf 15 jan in de laatste fase. Kreeg dinsdag nog bericht van Vera dat ze nog steeds in de laatste fase zaten maar dat het leer langere levertijden had en dat als het op is ze niet verder konden. En dat daar de vertraging mee te maken had.

Hoop dat ze snel (en goed!) komen :)


Wij van november (15 of 16 weken). Ik vraag me af waarom die van december dan eerder geleverd worden dan die van oktober. Ze zouden in hun communicatie wat pro actiever mogen zijn in plaats van afwachten tot iemand contact opneemt.
Hopelijk worden het dan wel hele fijne laarzen :)

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 13:45

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 13:59

OeH die zijn gaaf!! Ik ben niet zo gewaagd met laarzen, maar vind het wel goed gelukt zeg.
En je hebt geluk, bij deze lichting zat er maar 1 van de pasdag en dat waren dus die van jou _/-\o_

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:42

JenteC schreef:
OeH die zijn gaaf!! Ik ben niet zo gewaagd met laarzen, maar vind het wel goed gelukt zeg.
En je hebt geluk, bij deze lichting zat er maar 1 van de pasdag en dat waren dus die van jou _/-\o_


Ik ben mega benieuwd! Ook of alles qua accessoires er al bij zitten hahaha.

Ik normaal ook niet, maar dit is m'n winter paar, dus hier mocht ik uitpakken :P

amber510

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-01-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 18:59

Ik heb ook een berichtje gestuurd met de status van de laarzen.. ze op dit moment in de laatste fase en moeten alleen nog afgewerkt worden en opgestuurd worden :) qua communicatie mogen ze wel wat beter worden.. ik had wel graag wat updates willen ontvangen.. hopelijk zijn ze er snel ;)

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 20:19

Hier hebben ze zeker een maand in de laatste fase gezeten dus dat zegt niet alles :')

Maar... mijne zijn er!! Ze zijn al vanaf maandag op de post richting mij maar DHL doet weer eens ruk :roll:
Dus gok dat ik ze ergens volgende week een keer heb... Hopelijk passen ze dan ook.

Fijn dat jou laarzen er zijn Zoey! Zien er wel tof uit! Totaal niet mijn ding maar wel mooi bijpassend bij elkaar zo :)

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 08:40

Mijn laarzen liggen al sinds vrijdag bij DHL. Nu vind ik dat ook de meest incapabele bezorgdienst, maar toch :+

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 14:29

Ag joh... Die van mij al sinds vorige week dinsdagochtend. Gaat goed.
Heb contact gehad met Celeris die geven aan dat er weer beweging in zou moeten komen maar dat is nog niet gebeurt -O- .

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 15:37

Pattypaard schreef:
Ag joh... Die van mij al sinds vorige week dinsdagochtend. Gaat goed.
Heb contact gehad met Celeris die geven aan dat er weer beweging in zou moeten komen maar dat is nog niet gebeurt -O- .


Hier ook nog steeds aan het wachten :+
Ellendig bedrijf, DHL

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 18:42

Hebben jullie inmiddels wel beter contact met ze kunnen krijgen?

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:04

Yeah status pakket veranderd in bezorgmoment morgenmiddag *\o/*

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 20:20

Peppertree schreef:
Hebben jullie inmiddels wel beter contact met ze kunnen krijgen?

0.0 meer gehoord.

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 12:28

Door de ervaringen uit dit topic en slechte communicatie van celeris zijn kant heb ik besloten voor een ander merk te gaan :')