Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 22:02

Wow, heeeeel mooi!

BrittOllie

Berichten: 2286
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 08:56

Hebben ze bij Celeris ook stardust randjes zoals je bij De Niro en Petrie hebt? :)

Love_Rosie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 21:45

BrittOllie schreef:
Hebben ze bij Celeris ook stardust randjes zoals je bij De Niro en Petrie hebt? :)



Ik weet niet wat dat is maar op de engelse site celerisridingboots.com hebben ze alle opties staan aan tops, neuzen, kleuren ect

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 12:55

Ik ga in dit topic wat ideeën opdoen, toe aan mooie nieuwe laarzen. Mijn vriendin heeft celeris en toevallig paste ik ze ook en zitten heerlijk

Farjen

Berichten: 8009
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 08:30

Hoe vallen de voetpaden van de bias's?
Ik heb zelf in sommige schoenen 39, soms 40. Nu zag ik een tweedehands paar maat 39,5..

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 11:45

Ik heb twee paar bias in 37 en die zitten goed. In mijn de niro laarzen en jodphurs heb ik 36,5

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:58

Mijn laarzen zijn vandaag aangemeten en besteld. Ben benieuwd

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 20:48

Mijn laarzen zijn sinds 23 juli weer richting fabriek gegaan.. maar nog niks weer gehoord.. :n

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 20:11

Mijn laarzen zijn bijna in nederland kreeg ik vandaag te horen! Nooit verwacht na 4 weken!! Ben zo benieuwd

Simbaa
Berichten: 3966
Geregistreerd: 17-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 07:53

Ik zit zelf zooo te twijfelen. Wil heel graag de Bia’s, maar de service komt hier zo slecht over. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze. Alleen de laarzen zijn zo mooi <3

Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:14

Simbaa schreef:
Haha, ik weet niet of dit de beste plek is om ze te verkopen, gezien je berichten over deze laarzen ;)

Ik zit zelf zooo te twijfelen. Wil heel graag de Bia’s, maar de service komt hier zo slecht over. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze. Alleen de laarzen zijn zo mooi <3


Ik kan niet anders zeggen dan dat ik topservice heb gehad. Goede communicatie en binnen 4 weken waren ze in huis

Love_Rosie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:27

Simbaa schreef:
Ik zit zelf zooo te twijfelen. Wil heel graag de Bia’s, maar de service komt hier zo slecht over. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze. Alleen de laarzen zijn zo mooi <3


Niet vergeten dat je de slechte dingen eerder & vaker hoort dan de goede :).
Zowel ik als mijn stagenootje hebben ook geen problemen gehad.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:42

Ik ben ook dik tevreden! Laarzen waren wel lang weg voor het repareren van de rits, maar supernetjes gedaan en zelfs gratis. (Oke 1x verzendkosten moeten betalen)

Caresse07

Berichten: 9422
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:50

Hier nog iemand die heel tevreden is. Ik denk inderdaad dat je sneller hoort als iets niet goed
gaat dan wanneer het wel goed gaat.

Ik las zelfs dat de levertijden gehalveerd zijn, dus als je ze echt heel graag wil dan zou ik er zeker voor gaan :j

Als ik nieuwe laarzen moet/wil hebben worden het zeker weer laarzen van Celeris.

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 15:15

Simbaa schreef:
Ik zit zelf zooo te twijfelen. Wil heel graag de Bia’s, maar de service komt hier zo slecht over. Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze. Alleen de laarzen zijn zo mooi <3


Ik had dat gevoel ook heel erg.
Bij mijn eerste paar was er een fout gemaakt met de kleur vd binnenkant (gelukkig vond ik het niet lelijk en heb het zo gelaten met een beetje korting) heb er voor de winter een 2de paar gehaald en ben met beide zoooo ontzettend blij.
Had hiervoor de Niro en had altijd opmeet problemen. Bij Celeris werd echt de tijd genomen om alles goed te passen en meten.

magic_lover

Berichten: 15572
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 09:40

Hier ook nog altijd super tevreden.
Wachttijd duurde wat lang, maar was ook in de begin periode dat celeris net bekend werd, plus de bia's enorm hot waren.

Lees dat de levertijden gehalveerd zijn, dat is fijn. Wil denk ik binnenkort 1 of 2 paar nieuwe laten maken :)

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 10:18

en toch... voor mij nooit meer, ik denk er zelfs aan om ze te koop te zetten. Paste dag 1 niet (Lees: veel te groot aan de kuit, ik kreeg mn volledige hand erbij in gestoken zonder te wringen of duwen zelfs) En na aanpassen zitten ze nog steeds niet netjes.. Bovenaan loeistrak en onderaan de enkel nog steeds super los.. Maw geen steun aan de enkel maar vooral lelijke inzak plooien omdat ze daar gewoon super los zitten. Ik heb ze nu een jaar en nog maar 2x gedragen. Wat heb ik spijt..

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 11:56

Voor mij ook geen Celeris meer.. Nog nooit zo’n paar slecht aangemeten laarzen gehad. Nog steeds een hel om ermee te rijden.

magic_lover

Berichten: 15572
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 13:29

Volgens mij zit er ook echt (helaas) wel Verschil bij wie/welk aanmeetpunt je ze hebt laten aanmeten.

Ik heb het bij marije zelf laten doen, verschillende merken/modellen. En nooit problemen gehad met niet passen.
Alleen door mijn eigen toedoen (aankomen/afvallen) :7

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 14:52

magic_lover schreef:
Volgens mij zit er ook echt (helaas) wel Verschil bij wie/welk aanmeetpunt je ze hebt laten aanmeten.

Ik heb het bij marije zelf laten doen, verschillende merken/modellen. En nooit problemen gehad met niet passen.
Alleen door mijn eigen toedoen (aankomen/afvallen) :7


Dat denk ik ook, Mosh en ik hebben ze bij dezelfde persoon op hetzelfde moment laten aanmeten, en allebei laarzen die veel te strak zitten.

Mijne zijn na een paar aanpassingen nu nog steeds niet goed ..... ;(
Ik heb gewoon geen vertrouwen meer dat ze na de zoveelste keer opsturen wel goed zullen zijn....maar je geld terug krijgen kan ook niet...dus ik denk inderdaad ook dat ik ze maar te koop ga zetten ;(
Voor mij dus ook nooit meer Celeris....

xDaPhNex

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-11-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 15:32

Citaat:
Mijne zijn na een paar aanpassingen nu nog steeds niet goed ..... ;(
Ik heb gewoon geen vertrouwen meer dat ze na de zoveelste keer opsturen wel goed zullen zijn....maar je geld terug krijgen kan ook niet...dus ik denk inderdaad ook dat ik ze maar te koop ga zetten ;(
Voor mij dus ook nooit meer Celeris....


Dat kan wel, maar je zult je rechtsbijstand moeten inschakelen. Je kan een bedrijf in gebreke stellen als consument zijnde. Celeris gaat het je inderdaad niet vanzelf geven, weet ik uit ervaring.

CoRiNa1983

Berichten: 1769
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 17:33

xDaPhNex schreef:
Citaat:
Mijne zijn na een paar aanpassingen nu nog steeds niet goed ..... ;(
Ik heb gewoon geen vertrouwen meer dat ze na de zoveelste keer opsturen wel goed zullen zijn....maar je geld terug krijgen kan ook niet


Dat kan wel, maar je zult je rechtsbijstand moeten inschakelen. Je kan een bedrijf in gebreke stellen als consument zijnde. Celeris gaat het je inderdaad niet vanzelf geven, weet ik uit ervaring.


Wie ga je dan aanspakelijk stellen? Fabriekant of de meter/verkoper. Dat zijn 2 verschillende partijen in dit geval.
De garantie licht in dit geval bij degene waar jij jou product gekocht hebt en die kan het weer verhalen op de fabrikant. Jij hrbt als klant geen garantie bij de fabriek die heeft gemaakt naar bestelde maten en wensen van geleverde product als het goed is.

Tevens moet je met hele goed bewijzen komen want als de fabriekant kan aangeven dat het maatwerk is en ze het product gemaakt hebben naar aangeleverde maten en wensen dan heb je eigenlijk geen poot om op te staan. Ze zijn in dat geval niet verplicht op retour nrmen van het gemaakte product vooral ook als er vooraf bekend is bij de klant dat er maatwerk gemaakt is.

Nemen de verkoper of fabrikant het product wel retour of doen ze aanpasdingen of evt. Nieuwe maken dan is dat uit service van verkoper of fabrikant maar dit zijn ze niet verplicht.

Zorg dus dat je goede bewijzen hebt van maten die niet kloppen met aangemeten of gemaakte product voor je actie onderneemt.

germie

Berichten: 26002
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 17:50

Het is gewoon eu, dus kopersbescherming. Dus moet het goed zijn. Past het niet en na 3 keer nog niet, dan mag je de koop ontbinden. Bij de verkoper. Die moet het dan uitvechten met Celeris.

CoRiNa1983

Berichten: 1769
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 18:12

germie schreef:
Het is gewoon eu, dus kopersbescherming. Dus moet het goed zijn. Past het niet en na 3 keer nog niet, dan mag je de koop ontbinden. Bij de verkoper. Die moet het dan uitvechten met Celeris.


Klopt maar dan moet je wel bewijs hebben dat je nog steeds dezelfde maat heb als bij het meten, dus je moet niet aangekomrn zijn of zo. En als het meten langer geleden is dan een half jaar dan ligt de bewijslast van de meting bij de consument niet meer bij de meter/verkoper.

germie

Berichten: 26002
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 20:10

CoRiNa1983 schreef:
germie schreef:
Het is gewoon eu, dus kopersbescherming. Dus moet het goed zijn. Past het niet en na 3 keer nog niet, dan mag je de koop ontbinden. Bij de verkoper. Die moet het dan uitvechten met Celeris.


Klopt maar dan moet je wel bewijs hebben dat je nog steeds dezelfde maat heb als bij het meten, dus je moet niet aangekomrn zijn of zo. En als het meten langer geleden is dan een half jaar dan ligt de bewijslast van de meting bij de consument niet meer bij de meter/verkoper.

wel als telkens het niet goed is. Daarnaast zou voor mij dat niet gelden, ik heb al sinds mijn 17e dezelfde laarzenmaat, dus dat scheelt wel.
Maar ik lees hier ook van enorme afwijkingen, dan ligt het niet aan de koper, maar aan het opmeten of de fabrikant.