Man in dames rijbroek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 10:55

Haunting schreef:
Kaula schreef:
Volgens mij is dat met alle mannen-mode, voor vrouwen is er gewoon meer.
Moet de eerste man ook nog tegenkomen die zijn rijbroek op z'n roze dekje met bling bling wil afstemmen, :+


Zal ik me gelijk maar voorstellen dan?
Ja ik ben een man en ja ik ga het liefst modieus gekleed wat tevens inhoud dat ik mijn kleding afstem. :D
Helaas zijn de mannenbroeken alleen in basiskleuren (wit, zwart, blauw en grijs) te krijgen. Dus voor mij geen andere optie dan damesbroeken. En dat vind ik helemaal niet erg want 9 van de 10 mensen heeft dat toch niet door :D.


:Y) tot ze dit gelezen hebben :+

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 10:56

Je vergeet bruin. ;) Ik heb bruine herenrijbroeken van Eurostar en passen prima bij mijn bruine cap van Uvex. 8-) Ben ik dan ook hip en modieus? :')

Ja, geen kip ziet dat je een damesbroek aan hebt, behalve als ze naar je kruis gaan lopen staren en beseffen dat de rits aan de andere kant zit. _O- #boeiuh

ravanellie98
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-09-14

Re: Man in dames rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 22:15

Dat is toch prima!, ik heb ook van HKM 2 damesrijbroeken en die zitten perfect! Wel is het zo dat de ritssluiting links over rechts zit en het is minder makkelijk om effe te plassen , haha. Dus dan maar even de hele voorkant open, gewoon dragen.

Benny1996
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:09

Ik rij zomers wel in rijleggings deze zijn er gewoon niet voor heren. Ik vind ze gewoon heerlijk niet te warm. Nu het weer begint om te dlaan heb ik van het weekend een rijbroek gekocht bij decathlon. Ik was op zoek naar een winter rijbroek toen ik deze tegen kwam:
https://www.decathlon.nl/p/warme-en-wat ... ?mc=962135

In de winkel gepast en ze vallen klein. Van de week gereden en het regende, tot mijn verbazing bleef ik droog en warm. Mijn vriendin vind het wel een verschrikkelijke broek het is een glade glimmende stof en bind het echt vrouwelijk. Ik heb gisteren op de avond gekeken naar een andere maar deze is er dus ook voor mannen jammer genoeg niet bij onze decathlon maar medewerker gaf aan dat de stof het zelfde is. Zijn er hier meer met de kipwarm rijbroek van decathlon

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:31

Tip: Kijk eens een keer bij de heren rijleggings bij de endurance merken. +:)+

Als je op zoek bent naar warme en waterafstotende stofjes voor de winter mss eens Googlen op softshell broeken? Die zijn denk minder glimmend en shiny als die kipwarm.

Bijvoorbeeld bij Kramer.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Heren-rijk ... rijbroeken

Benny1996
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 20:51

Bagheera_206 schreef:
Tip: Kijk eens een keer bij de heren rijleggings bij de endurance merken. +:)+

Als je op zoek bent naar warme en waterafstotende stofjes voor de winter mss eens Googlen op softshell broeken? Die zijn denk minder glimmend en shiny als die kipwarm.

Bijvoorbeeld bij Kramer.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Heren-rijk ... rijbroeken


Bedankt voor de tip

Benny1996
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 22:09

Kaula schreef:
Volgens mij is dat met alle mannen-mode, voor vrouwen is er gewoon meer.
Moet de eerste man ook nog tegenkomen die zijn rijbroek op z'n roze dekje met bling bling wil afstemmen, :+



Ik ben er juist fan van dat het dekje bij mijn kleding passen. Nu heeft ons paard wel een roze dek maar die is van mijn vriendin. Mijn vriendin matcht altijd. Hier door ben ik dit ook gaan doen. Heb dan ook wel wat rijleggings. Mijn vriendin vindt soms mijn kleding wel wat te maar draag het toch allern maar op stal en buiten rit, ga er niet zomaar mee de supermarkt in

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Man in dames rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 22:16

Haha. Ik ga mij echt niet verkleden als ik naar de supermarkt ga. :') Dus gewoon door uit stal in rijkleding. Scheelt dat paar jodhpurs met een een jodphurbroek prima kan. :D