rijkleren - Best kept secrets??!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kylie_JP
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-01-21

rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 16:11

Hey iedereen!

Ik heb onlangs een fantastisch nieuw merk van rijlegging ontdekt, super goedkoop en ze zitten super lekker!! Farusia.com
Uit de grond gestampt door een jonge Nederlandse vrouw. Echt de moeite!

Nu ben ik helemaal benieuwd naar jullie "best-kept-secrets" gouden tips! :D :D :D

jesss_amigo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:13

niet echt een secret denk ik, maar ik ben verkocht aan de longsleeves van Kramer. Heerlijke fijnzittende shirts, mooi model en leuke kleuren en prints voor een hele leuke toegankelijke prijs!

DuoPenotti

Berichten: 30331
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:18

En jij bent toevallig die jonge Nederlandse vrouw die die Engelse website heeft gelanceerd?
:+
Voor mij valt het af, heb helaas geen Maat 40 en hoger gaat het niet.

Kylie_JP
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 16:21

DuoPenotti schreef:
En jij bent toevallig die jonge Nederlandse vrouw die die Engelse website heeft gelanceerd?
:+
Voor mij valt het af, heb helaas geen Maat 40 en hoger gaat het niet.


Haha! Had gekund, maar nee, ik ben er echt gewoon helemaal weg van! Vind het super jammer dat het niet bekender is. 35 euro voor een legging met fleece gevoerd én siliconen zit. Dat zou iedereen moeten weten! ;)

DuoPenotti

Berichten: 30331
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:22

Nee 35 euro is zeker niet te duur.
Veel plezier met je broek :)

Sky_As

Berichten: 4813
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:23

Kylie_JP schreef:
Hey iedereen!

Ik heb onlangs een fantastisch nieuw merk van rijlegging ontdekt, super goedkoop en ze zitten super lekker!! Farusia.com
Uit de grond gestampt door een jonge Nederlandse vrouw. Echt de moeite!

Nu ben ik helemaal benieuwd naar jullie "best-kept-secrets" gouden tips! :D :D :D


echt nog nooit van het merk gehoord, dus qua marketing hebben ze nog wat werk aan de winkel ;-)
wellicht heeft dat er mee te maken dat ze zo te zien pas net gestart zijn?

De rijbroeken zijn goedkoop, de rest daarentegen vind ik dan in verhouding weer wat prijziger :)

marley93

Berichten: 6051
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:34

Jammer dat ze niet wat hoger gaan in de maatvoering inderdaad. Ik ben niet dik, maar mijn heupen hebben toch echt maat 42 nodig. Ziet er wel goed uit, dus wie weet als ze in de toekomst een wat breder aanbod in maten hebben. :)

Mijn 'best kept secret' is niet zo heel secret... Rijlegging van de Decathlon. Zit zó lekker, op vrije dagen liep ik er de hele dag in. :D

Sintara

Berichten: 7487
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:37

Best kept secret is dat je gewoon een zadel en stijgbeugels kunt kopen waarop je comfortabel in spijkerbroek kunt rijden. Dikke doei speciale rijkleren en hallo oude kleren afdragen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:38

Vind het aanbod nogal magertjes en de website komt op mij vrij amateuristisch en niet echt betrouwbaar over.
De markt is overigens een betere plek om reclame te maken ;)

Brainless

Berichten: 29787
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:41

Geen KVK, geen adres, geen telefoonnummer, ruilen binnen 7 dagen (is tegen de wet!)

Voor mij 4 rode vlaggen om daar niet te bestellen!

MereldeB

Berichten: 26
Geregistreerd: 15-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:41

maximilian equestrian ! Betaalbaar en mooie rij leggings, ik ben fan .

Sky_As

Berichten: 4813
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:47

MereldeB schreef:
maximilian equestrian ! Betaalbaar en mooie rij leggings, ik ben fan .


die vind ik dan niet perse heel goedkoop. 69 euro voor een rijlegging daar heb je ook een merk als Kingsland voor, of voor iets meer van bijvoorbeeld PS of sweden. Ze zien er overigens wel heel mooi uit! Dat dan weer wel. De merken schieten wel als paddestoelen uit de grond lijkt wel. Al kunnen sommige nog wel wat aan hun bekendheid doen...

Kylie_JP
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 16:57

Brainless schreef:
Geen KVK, geen adres, geen telefoonnummer, ruilen binnen 7 dagen (is tegen de wet!)

Voor mij 4 rode vlaggen om daar niet te bestellen!



Howhow, geen haat alsjeblieft. Wij hebben er met half onze stal besteld en de broeken zijn op nog geen week tijd netjes geleverd... Het is een start-up van een jonge vrouw. Via insta maken ze regelmatig reclame en reageert ze ook super snel. Ik wilde gewoon graag een erg fijne product-ervaring delen, jammer dat sommige mensen overal iets in moeten zoeken, blijkbaar.

Soepblik
Berichten: 1181
Geregistreerd: 26-01-21

Re: rijkleren - Best kept secrets??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:59


rien10
Berichten: 14841
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 16:59

Dat is toch geen haat?
Keen KvK, geen adres, geen telefoon nummer en ruilen binnen 7 dagen is gewoon een feit. Het staat er niet (of juist wel, in het geval van de 7 dagen).
Ik zou ook niet bij zo'n webshop kopen.

rien10
Berichten: 14841
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:02


jesss_amigo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:02

Soepblik schreef:
Holland cooper! :) Brits merk wat sinds kort ook een equestrian line heeft.

https://www.hollandcooper.com


Ik vind dit zo'n tof merk, echt mijn stijl. Heb er alleen nog niks besteld, want ik vraag me af hoe het met invoerrechten enzo zit? Ook vanwege de brexit

Brainless

Berichten: 29787
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:04

Kylie_JP schreef:
Brainless schreef:
Geen KVK, geen adres, geen telefoonnummer, ruilen binnen 7 dagen (is tegen de wet!)

Voor mij 4 rode vlaggen om daar niet te bestellen!



Howhow, geen haat alsjeblieft. Wij hebben er met half onze stal besteld en de broeken zijn op nog geen week tijd netjes geleverd... Het is een start-up van een jonge vrouw. Via insta maken ze regelmatig reclame en reageert ze ook super snel. Ik wilde gewoon graag een erg fijne product-ervaring delen, jammer dat sommige mensen overal iets in moeten zoeken, blijkbaar.

En ik ken die "jonge vrouw" niet en als je een bedrijfje hebt is transparantie heel belangrijk.
Heel Nederland wordt gewaarschuwd niet te bestellen als er info mist omdat je bedonderd wordt waar je bij staat.

Als je eerlijk en oprecht over wilt komen moeten er dingen gewoon kloppen.
7 dagen bedenktijd.. dat is van jaaaaaaren terug, het is nu gewoon wettelijk (minimaal) 14 dagen.
Nergens wordt er garantie genoemd en alle belangrijke gegevens missen en zijn niet te achterhalen.
Daardoor als je niks krijgt kun je nergens aanbellen om je geld terug te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 01-02-21 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Kylie_JP
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 17:05

rien10 schreef:
Dat is toch geen haat?
Keen KvK, geen adres, geen telefoon nummer en ruilen binnen 7 dagen is gewoon een feit. Het staat er niet (of juist wel, in het geval van de 7 dagen).
Ik zou ook niet bij zo'n webshop kopen.


Jammer...
Ik kan alleen maar zeggen dat het echt een aanrader is voor de leggings.
Ik krijg al spijt dat ik überhaupt iets gezegd heb. Altijd hetzelfde hier op bokt, wil je gewoon een gezellig topic openen en zijn er altijd mensen die zo super negatief moeten doen...

LoveBodin

Berichten: 4372
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:07

rien10 schreef:
Dat is toch geen haat?
Keen KvK, geen adres, geen telefoon nummer en ruilen binnen 7 dagen is gewoon een feit. Het staat er niet (of juist wel, in het geval van de 7 dagen).
Ik zou ook niet bij zo'n webshop kopen.



Ik ook niet. En ik denk dat dit soort dingen goed zijn om te delen. Altijd letten op betrouwbaarheid bij webshops. Zeker in de huidige tijden met dropshippers, waarbij je dan toch beter bij ali kan bestellen (ik zeg niet dat dat hier aan de hand is ;) ). Daarom wordt er hier ook gewaarschuwd. Het kan best dat deze webshop wel betrouwbaar is, maar er zijn gewoon een aantal punten (waaronder geen KvK), waardoor het lijkt alsof die niet betrouwbaar is.

net zoals jesss_amibo vind ik kramer trouwens fantastisch. Mijn felix buhler rijbroek gaat tot nu toe prima mee, slijt niet veel (ondanks dat ik behoorlijk lange tochten maak) en blijft lekker zitten.

Kylie_JP
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-21 17:08


Annet73
Berichten: 793
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:16

Kylie_JP schreef:
rien10 schreef:
Dat is toch geen haat?
Keen KvK, geen adres, geen telefoon nummer en ruilen binnen 7 dagen is gewoon een feit. Het staat er niet (of juist wel, in het geval van de 7 dagen).
Ik zou ook niet bij zo'n webshop kopen.


Jammer...
Ik kan alleen maar zeggen dat het echt een aanrader is voor de leggings.
Ik krijg al spijt dat ik überhaupt iets gezegd heb. Altijd hetzelfde hier op bokt, wil je gewoon een gezellig topic openen en zijn er altijd mensen die zo super negatief moeten doen...

Wellicht een idee om door te geven aan de dame van de website (ik lees tussen de regels door dat je haar kent of in ieder geval reeds contact hebt gehad) om haar zaken op orde te maken.
Scheelt haar veel potentiële klanten die om deze redenen afhaken.

swartbeessie

Berichten: 2149
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:20

Sintara schreef:
Best kept secret is dat je gewoon een zadel en stijgbeugels kunt kopen waarop je comfortabel in spijkerbroek kunt rijden. Dikke doei speciale rijkleren en hallo oude kleren afdragen :D


*\o/*
Dit. Heerlijk om spulletjes te kopen maar vaak is het eigenlijk niet nodig.

Mars

Berichten: 33312
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:21

‘Altijd hetzelfde’ uhm je bent 3 weken lid? :=

Ik wil best eens een rijlegging proberen trouwens maar heb zo’n hekel aan silliconen zit. Rij me helemaal kapot en beurs aan die zooi. Dus als er een best secret is voor shops die daar nog een wat ruimer aanbod in hebben dan hou ik me aanbevolen.

Brainless

Berichten: 29787
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 17:22

Annet73 schreef:
Wellicht een idee om door te geven aan de dame van de website (ik lees tussen de regels door dat je haar kent of in ieder geval reeds contact hebt gehad) om haar zaken op orde te maken.
Scheelt haar veel potentiële klanten die om deze redenen afhaken.

Tuurlijk kent zij degene; haar eerste bericht en topic op Bokt is om dit merk te promoten.

Als ik iets fantastisch heb gekocht ga ik niet lid worden van Bokt om dat te vertellen.
Dat doe je alleen als je degene bent of kent.