[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:01

nameless schreef:

http://justriding.com/pre-owned/6,animo ... t-uk8.html
http://www.animoitalia.com/en/products/ ... an/light15
Deze vind ik ook het mooiste! dat eerste is heel mooi maar idd zo jammer van die rits :o
het jasje met de diamanten lijkt mij het mooiste!! <3
Voor dressur vind ik dat rode jasje niet mooi maar voor springen wel :)
Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 22-12-15 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:03

Alice13 schreef:
[ [url=m/1XrrVs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jasje en plastron heb ik al, gaat dus nu ff om een cap. Ik heb van het weekend beide op gehad en staan en zitten beide fijn. Prijs is ook gelijk (en ik vind ze duur haha)

persoonlijk vind ik linksboven mooier! :o

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:12

De Kask @Alice <3

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:13

Mag ik vragen waarom?!:D kan zelf niet goed kiezen zowel de KEP als Kask zitten fijn en ze staan me ook nog dat is al heel bijzonder. De KEP hebben er al heel veel kask zie je minder. Kask doet me alleen wel wat aan uvex denken en daarom denk ik er ook wat sneller aan met cros en springen. Ik ben echt een dressuur miep en heb nu een Charles owen.
Ik weet het ff niet meer help. (Mag ook een goedkoper alternatief hihi)

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:19

Ik vind de Kask stoerder en het model vind ik echt gewoon gaaf! Maar zelf heb ik gewoon niks met die KEP caps, vind die ook totaal niet mooi eigenlijk :')\

Edit: Denk ook dat de Kask mooier staat bij je jasje, omdat je daar ook dat zilver in hebt en die Kask heeft dat ook.

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:27

Alice13 schreef:
[ [url=m/1XrrVs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jasje en plastron heb ik al, gaat dus nu ff om een cap. Ik heb van het weekend beide op gehad en staan en zitten beide fijn. Prijs is ook gelijk (en ik vind ze duur haha)


Misschien vind je dit wat?

Afbeelding

Zag namelijk slangen pront op je jasje zitten

Afbeelding

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:31

Hierbij mijn nieuwe wedstrijdjes, niks bijzonders maar vin hem bijzonder en basic te gelijk.

Hij is van Eliwel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb dus donkerblauwe cap en jas. Bruine laarzen, wit dek, handschoenen en broek.

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:37

Drico schreef:
Ik vind de Kask stoerder en het model vind ik echt gewoon gaaf! Maar zelf heb ik gewoon niks met die KEP caps, vind die ook totaal niet mooi eigenlijk :')\

Edit: Denk ook dat de Kask mooier staat bij je jasje, omdat je daar ook dat zilver in hebt en die Kask heeft dat ook.


Thanks, mijn vriendinnetje is heel blij dat je dat zegt haha die vind KEP ook niet mooi.
Persoonlijk vind ik geen enkele cap mooi maar toch wel zo veilig en dan zitten deze twee merken wel erg prettig!

Hannelover, thanks voor het mee denken. Die goedkope heb ik toevallig in bruin v m'n nichtje gekocht maar vind hem toch niet zo mooi een te springer v mezelf.
Python vind ik heel gaaf maar te druk, ik heb namelijk laarzen met struisvogel leer, en zadel heeft croco dus beetje te allemaal.
Laatst bijgewerkt door Alice13 op 22-12-15 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:38

Alice13 schreef:
Mag ik vragen waarom?!:D kan zelf niet goed kiezen zowel de KEP als Kask zitten fijn en ze staan me ook nog dat is al heel bijzonder. De KEP hebben er al heel veel kask zie je minder. Kask doet me alleen wel wat aan uvex denken en daarom denk ik er ook wat sneller aan met cros en springen. Ik ben echt een dressuur miep en heb nu een Charles owen.
Ik weet het ff niet meer help. (Mag ook een goedkoper alternatief hihi)


Ik vind ze allebei niks :) Die kask is echt springen en kep vind ik bijna altijd lelijk. Met die rare opliggende voorkant.

Heb je al eens naar de samshield shadowmatt blue gekeken? Ook niet goedkoop. Maar persoonlijk vind ik hem mooier :o

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:42

Veulen Samshield vind ik super gaaf maar is echt een champion op mijn hoofd. :')
Ik heb een smal lang hoofd en door die dikke bandjes lijkt het net zo'n oude legerhelm haha jammer genoeg!

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:43

Citaat:
Ik vind ze allebei niks :) Die kask is echt springen en kep vind ik bijna altijd lelijk. Met die rare opliggende voorkant.


En als je dan de glans variant neemt en voor stukje mat en dan dat chroom hebt met Kep dan lijkt het alsof je lid bent van de brandweer :')
Heb echt dat beeld er dan bij.... Sorry allemaal die Kep hebben/mooi vinden

fleur_yen

Berichten: 1524
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:47

Ik vind de Kask ook veel mooier :) Maar ik heb dan ook niks met KEP caps.

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:48

persoonlijk vind ik de samshields heel erg mooi! <3 (plus goedkoper dan KEP en kask) maar vind beide de kask en kep helemaal niet zo springen hoor?
hier zie je juist veel meer dressuurruiters met een KEP dan springruiters!
ind de kep heel mooi maardat bruine bandje stoort me :o dat is het enige eigenlijk :o

die bovenstaande gepost kep met slangenprint vind ik ook heel mooi! zelfs nog mooier eigenlijk!

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:55

Veulen84 schreef:
Alice13 schreef:
Mag ik vragen waarom?!:D kan zelf niet goed kiezen zowel de KEP als Kask zitten fijn en ze staan me ook nog dat is al heel bijzonder. De KEP hebben er al heel veel kask zie je minder. Kask doet me alleen wel wat aan uvex denken en daarom denk ik er ook wat sneller aan met cros en springen. Ik ben echt een dressuur miep en heb nu een Charles owen.
Ik weet het ff niet meer help. (Mag ook een goedkoper alternatief hihi)

Ik vind ze allebei niks :) Die kask is echt springen en kep vind ik bijna altijd lelijk. Met die rare opliggende voorkant.

Heb je al eens naar de samshield shadowmatt blue gekeken? Ook niet goedkoop. Maar persoonlijk vind ik hem mooier :o

Ben ik het mee eens. Waarom niet weer een Charles Owen? :) Moet zeggen dat ik het voor dagelijks gebruik geen doen vind, je kop zweet er af.

gewoonmarie

Berichten: 1145
Geregistreerd: 19-12-11
Woonplaats: Gasselte

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 01:03

Ik vind de kask ook mooier bij je jasje.
Maar vind samshield ook erg mooi.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 01:05

Alice13 schreef:
Veulen Samshield vind ik super gaaf maar is echt een champion op mijn hoofd. :')
Ik heb een smal lang hoofd en door die dikke bandjes lijkt het net zo'n oude legerhelm haha jammer genoeg!


Jammer, die is wel echt heel gaaf. Dan staat charles owen je ook niet of wel?

Gatehouse Chelsea is ook niet lelijk of een GPA Extreme.

(Komt er nu eindelijk naar voren dat ik een cap tik heb? :D )
Laatst bijgewerkt door Veulen84 op 22-12-15 01:15, in het totaal 3 keer bewerkt

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 01:07

oh neem dat een samshield! zweet je helemaal niet in! heerlijk!

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 01:43

Ik vind de KASK mooier staan dan de Kep bij jouw set. Omdat je al een slangenprint op je jasje, zadel met croco denk ik dat die kep te druk word. Kask is wat simpeler.

Ik heb gisteren mijn Samshield opgehaald, zit perfect en super chique! <3 Nog aan het zoeken naar een nieuw jasje.

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 09:29

Ik vind persoonlijk zowel de Kep (alle Keps eigenlijk) als de Kask niet mooi. Maar als ik daartussen moet kiezen voor jou, dan die Kask. Moet zeggen dat het beide niet echt specifiek springhelmen zijn hoor, vooral Kep zie je veel in de dressuurring. Heb het idee dat Charles Owens meer springhelmen zijn, terwijl die ook prima bij dressuur kunnen.

Waarom neem je niet gewoon weer een Charles Owen? Moet zeggen dat ik nog nooit zo blij met 'n cap ben geweest als met m'n Wellington. Ik vind dat zweethoofd echt reuze meevallen. Als het echt echt echt warm is, zweet je onder iedere cap.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 10:22

AlwaysH schreef:
Hierbij mijn nieuwe wedstrijdjes, niks bijzonders maar vin hem bijzonder en basic te gelijk.

Hij is van Eliwel.

[ [url=m/HbhHou.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Hnriml.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mbDosj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gjbWs0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb dus donkerblauwe cap en jas. Bruine laarzen, wit dek, handschoenen en broek.


Skip _O-

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 10:39

Charles owen vind ik wel echt dressuur hoor. O:)
Ik heb op dit moment een zwarte en die is prima maar ik heb bruine laarzen. De Kask of KEP zou ik dagelijks gebruiken de CO gebruik ik nu echt alleen v cc. (Dressuur dus :p )
De KEP die ik v het weekend op had was lak voor en achter en rest mat chroom gril en bruin bandje. Dat bruine bandje doet mij aan m'n CO denken en vond ik erg chique. Kheb geen foto van die specifieke cap kunnen vinden.
Ik wil dus geen printjes omdat ik dat al in m'n jas, laarzen en zadel heb. (Nieuwe laarzen worden glad leer trouwens maar duur nog wel een half jaar voor ik die ga kopen)

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 10:46

Persoonlijk zou ik voor de Kask gaan, juist omdat je die dus niet veel ziet in de dressuur ring.
CO zie je ook bij het springen dus hoezo de Kask niet bij de dressuur? :)
KEP's kent iedereen zowat uit zijn hoofd :=

Moratoetje

Berichten: 1450
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 11:02

Ik vind KEP echt niet mooi, eerder afschuwelijk maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak :o De Kask is ook niet echt mijn smaak, maar vind hem wel mooier dan KEP.

Samshield vind ik wel heel mooi, maar staat mij niet helaas.

Heb nu tijdelijk een HH Pro croco in het donkerbruin, lekker goedkoop en hij zit ook nog lekker. Maar ik wil tzt wel een andere bruine cap. Denk dat ik dan weer voor een Casco ga, heb hiervoor een Casco Champ gehad in het antraciet. Heb nog nooit zo'n fijne cap gehad en een van de weinige caps waarvan ik geen champignon-hoofd kreeg :o

Ga dan voor de Casco Spirit
Afbeelding

Of voor weer de Casco Champ
Afbeelding

Of misschien toch de Casco Spirit Alba, mijn absolute favoriet maar kan ik niet vinden met de VG1 norm ;(
Afbeelding

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 11:17

Haha, terwijl CO's van origine juist jacht- en eventingcaps zijn. De Ayr8 zie je heel veel in 't hunterjumper circuit. :P

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 11:20

Ik heb de Wellington Classic in het zwart en de GR8 in het bruin, vind dat voor beide mooi :j Thuis gebruik ik de HH Challange, de zwarte met roze glitters O:) Kep vind ik ook voor beide kunnen, maar dat ding voorop vind ik al niet mooi en dan is er ook nog eens de hype dat iedereen die dingen moet hebben waardoor ik het dus echt al niet meer hoef.