[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xritt
Berichten: 607
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 12:34

Deempjexxx schreef:
Ik start sinds gisteren met een pastel groen jasje, ik moet zeggen ik kreeg een paar vage blikken. Maar ik sprong er wel tussen uit haha.
Rijlegging en jasje zijn van mrs ros

Zijn er hier nog meer die echt met een wat apartere kleur starten? Afgezien van donkergroen, (donker)rood etc?

[ [url=m/G7MXv8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind dit ook heel mooi. Ik hou van klassiek en basic, wel met wat sparkels of lak. Maar begin dat net even iets anders meer te waarderen.
Laatst zag ik iemand met basis zwarte laarzen en cap, zonder iets van lak of glitters. Met een lila jasje met glitters. Ik vond het super mooi er uit zien.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 13:04

Xritt schreef:
Deempjexxx schreef:
Ik start sinds gisteren met een pastel groen jasje, ik moet zeggen ik kreeg een paar vage blikken. Maar ik sprong er wel tussen uit haha.
Rijlegging en jasje zijn van mrs ros

Zijn er hier nog meer die echt met een wat apartere kleur starten? Afgezien van donkergroen, (donker)rood etc?

[ [url=m/G7MXv8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind dit ook heel mooi. Ik hou van klassiek en basic, wel met wat sparkels of lak. Maar begin dat net even iets anders meer te waarderen.
Laatst zag ik iemand met basis zwarte laarzen en cap, zonder iets van lak of glitters. Met een lila jasje met glitters. Ik vond het super mooi er uit zien.


Klopt dit heb ik ook, alleen hou ik op mijn wedstrijdjasje helemaal niet van glitters omdat iedereen dat al heeft. Dit jasje is gewoon pastel groen en thats it, een paar stikseltjes in het zwart. Lekker basic maar toch ook iets wat opvalt.
En gelukkig past bij zwart bijna alles, alhoewel je nog wel moet kijken of het kleurtje bij je paard past :')
En laat mijn paard nou een vos zijn haha, dan vloekt bijna alles.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 14:42

Op vos kan toch heel veel?
Ik heb in verschillende kleuren gestart met mn vos.. vond alleen knalrood niet zo mooi staan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 18:34

Allemaal erg mooi Irisje !

Knap Deempje !! Enkel zou ik voor een groen dekje gaan, maakt het mss nog specialer?

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 18:56

Daar ben ik echt te ouderwets voor. Wedstrijd hoort wit of crème dekje := Bies met kleur, ja! Maar heel gekleurd dekje vind ik echt niet staan haha.

Op mijn vos staat grijs echt niet. Wel jammer, want heb een heel mooi grijs jasje. Ik wilde wel groen, maar degene die ik wilde is niet meer te krijgen, dus ik blijf saai blauw.

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 23:42

Grappig, ik rijd haast nooit met een wit dekje. Afh van het jasje is dat een grijs, donkerblauw of zwart.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 08:03

Als je een schimmel of een bonte onder het zadel hebt, snap ik de keuze wel om de kleur van je sjabrak af te stemmen op je jasje. En ook bij de springsport stoor ik mij hier totaal niet aan. Echter met een effen kleur paard in de dressuur is het bij mij inderdaad ook altijd wit of crème wat de voorkeur heeft. Evt. de bies etc. aangepast bij de kleur van je jasje.

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 09:23

Flevolander schreef:
Als je een schimmel of een bonte onder het zadel hebt, snap ik de keuze wel om de kleur van je sjabrak af te stemmen op je jasje. En ook bij de springsport stoor ik mij hier totaal niet aan. Echter met een effen kleur paard in de dressuur is het bij mij inderdaad ook altijd wit of crème wat de voorkeur heeft. Evt. de bies etc. aangepast bij de kleur van je jasje.


Inderdaad. Springen vind ik nog anders. Maar ik had op schimmel ook gewoon wit, maar dan met bies zodat het wit niet op wit lag :') Het js ook moeilijk om dezelfde kleuren te krijgen van jasje en bies of dekje en dat vind ik dan ook minder netjes ofzo.

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 10:34

Persoonlijk vind ik een gekleurd dekje op dressuurwedstrijd echt niet mooi, ook niet bij schimmels en bonte. :')

Gewoon wit, evt met een mooie (gekleurde) bies.

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 10:37

Hier vaak zwart of gouden dekje op mijn haf, dat staat wel heel chique. Het is maar net wat de kleur van je paard is. :j

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 10:41

maessie schreef:
Hier vaak zwart of gouden dekje op mijn haf, dat staat wel heel chique. Het is maar net wat de kleur van je paard is. :j


Goud? dat vraagt om een foto van je set :j

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 13:22

Flevolander schreef:
maessie schreef:
Hier vaak zwart of gouden dekje op mijn haf, dat staat wel heel chique. Het is maar net wat de kleur van je paard is. :j


Goud? dat vraagt om een foto van je set :j


Niet de meest duidelijke foto, maar dit is een Anky dekje, goud gemeleerd. Met de zon er op mooi subtiel glansje :j

Afbeelding

Lukasje
Berichten: 11261
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-22 13:27

Heel chique Maessie

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:27

Even inhakend op het dekje haha, ik zou bijv wel een wit dekje doen met pastel groen biesje maar niet helemaal groen.
Op vos staat wel veel, dit wedstrijdjasje is er ook in het pastel roze. Dat vond ik dan weer een beetje Mwah..
ik vind die blauwe trouwens ook heel gaaf! Breng me niet op ideeën want ik heb er inmiddels al 3 _O-
Dit is een sponsor dekje trouwens, die is helaas met oranje :')

Xx_irisje, jouw vos lijkt ook niet persee heel ‘oranje’ zoals ik zie op de foto’s (correct me of im wrong) dan staat er al wat meer vind ik. Maar als je een vos hebt met echt een oranje toon moet je al weer wat meer oppassen is mijn mening.
Grijs staat overigens op mijn vos een beetje vaal.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 17:03

Heel chique maessie!

Nee dat klopt deempje, maar ook niet super donker. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor grijs je erop doet, dat is er ook weer in zoveel tinten.

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-22 11:51

Mooie setjes komen er voorbij! :))

Mijn setje is eigenlijk vrij simpel, zwart met zilver. Helaas heb ik m’n jasje afgelopen week echt giga verpest door m in de wasmachine te stoppen :+ Dit was mijn jasje:
Afbeelding

Ik was al langer aan het twijfelen om een Samshield jasje aan te schaffen, maar dat moment moet nu toch echt maar komen…. Ik loop alleen een beetje vast, wie weet dat iemand hier mij kan helpen. Ik wil dus heel graag de Samshield Victorine Crystal Fabric, maar bij de ene foto zie ik dat er dan ook steentjes op de mouw zitten en bij de ander weer niet. Kijk ik niet goed of zit hier ook nog verschil in?

_nfcd

Berichten: 97
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 16:02

Is er misschien iemand die die jasje heeft en hem wil verkopen? Ben nu al een week opzoek en helaas nergens meer voorradig in mijn maat. Het gaat om het Alessandro Albanese jasje in de kleur Avition blue maat S!

Afbeelding

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 16:08

_nfcd schreef:
Is er misschien iemand die die jasje heeft en hem wil verkopen? Ben nu al een week opzoek en helaas nergens meer voorradig in mijn maat. Het gaat om het Alessandro Albanese jasje in de kleur Avition blue maat S!

[ [url=m/qqFma8.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je hem snel nodig? Zag hem wel ergens vanaf half juli op voorraad voorbij komen van de week.

Edit, hier: https://www.equusvitalis.nl/horseware-i ... uXEALw_wcB

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 22:43

_nfcd schreef:
Is er misschien iemand die die jasje heeft en hem wil verkopen? Ben nu al een week opzoek en helaas nergens meer voorradig in mijn maat. Het gaat om het Alessandro Albanese jasje in de kleur Avition blue maat S!

[ [url=m/qqFma8.jpg]Afbeelding[/url] ]



misschien is dit een alternatief als je die andere nergens kan krijgen? https://www.dekroo.nl/products/qhp-weds ... gJO8_D_BwE

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 23:02

_nfcd schreef:
Is er misschien iemand die die jasje heeft en hem wil verkopen? Ben nu al een week opzoek en helaas nergens meer voorradig in mijn maat. Het gaat om het Alessandro Albanese jasje in de kleur Avition blue maat S!

[ [url=m/qqFma8.jpg]Afbeelding[/url] ]


https://www.vinted.be/femmes/vetements/ ... e-concours dit is XXS maar wellicht kan je vinted in de gaten houden. Is internationaal dus meer kans dan alleen NL en BE

Twirrewyn

Berichten: 137
Geregistreerd: 13-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 23:04

Misschien kan iemand mij helpen?
Ik ga binnenkort voor het eerste starten en zit een beetje met een dilemma. Ik heb een spierwitte PRE. Mijn nette laarzen zijn cognac van kleur. En ben erg gek op mijn ES Dark Sky dekje met rosé gouden bies.
Nu zag ik een heel leuk grijs jasje met ook rosé gouden accenten(knopen)
Maar past dit wel bij elkaar.
Verder is mijn tuig, cap en beugels zwart.
Wat is jullie advies?


Afbeelding

Afbeelding

Elco
Berichten: 2071
Geregistreerd: 20-08-06

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 23:12

Ik rijd zelf alles in het bruin/champagne ook mijn hanarchement is bruin.
Ik persoonlijk vind het storend zwarte cap, grijs dekje en jasje en cognac kleurige laarzen.
Dan kan je beter voor de wedstrijden zwarte laarzen aan doen en je cognac laarzen voor training

Twirrewyn

Berichten: 137
Geregistreerd: 13-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 23:18

Elco schreef:
Ik rijd zelf alles in het bruin/champagne ook mijn hanarchement is bruin.
Ik persoonlijk vind het storend zwarte cap, grijs dekje en jasje en cognac kleurige laarzen.
Dan kan je beter voor de wedstrijden zwarte laarzen aan doen en je cognac laarzen voor training


Kan ik dan niet beter voor een zwart jasje gaan? Ik ga niet En een nieuw jasje kopen En nieuwe laarzen. Dat wordt mij te gek..
Ik heb wel zwarte laarzen maar die zijn eigenlijk al best versleten en echt voor training. Daar ga ik geen wedstrijden mee rijden

Elco
Berichten: 2071
Geregistreerd: 20-08-06

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 23:25

Ik persoonlijk vind het geen mooi gezicht om alleen met cognac kleurige laarzen te gaan rijden, en de rest niet aangepast..Dan zou ik ook geen grijs dekje nemen maar een zwarte..Maar dan zouden mij de cognac kleurige laarzen toch nog heel erg storen..Sorry ik ben heel erg qua wedstrijden, als je wat wil doe het dan goed en niet van alles wat.

Jed1406
Berichten: 38
Geregistreerd: 22-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 23:31

Zelf vind ik de jasjes met een klassieke print erg mooi! Zelf heb ik als tiener met een zuurstokroze jasje gereden
Ik ben nu een aantal jaren door de studie uit de wedstrijdsport. Als ik weer zou starten zou ik voor donker groen of donker rood gaan.