Wat voor hoofdstel bij een hafje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Wat voor hoofdstel bij een hafje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 16:22

Hallo,

Ik ben dus binnenkort jarig en ik wou graag een wat chiquer, duurder hoofdstel voor erbij. Maar wie heeft een idee? Niet meer dan 90 euro en graag een wat bredere neusriem. Maar dan wel eentje met een simpele gesp, waarmee je de neusriem vastmaakt. Verder vroeg ik me af welke kleur op m'n hafje, de cherry, peach of de amber. Nouja, ik hoor het wel!

Groetjes

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wat voor hoofdstel bij een hafje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 16:24

Ik vind Havana altijd wel een heel mooi kleurtje. Het zal vast ook super staan op een Haf Ja

Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Wat voor hoofdstel bij een hafje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 16:58

Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel! Maar dan zit ik er weer mee dat ik een zwart dressuurzadel heb en zwart en bruin vind ik dan net weer niet zo mooi matchen.. Ik krijg waarschijnlijk wel de bruine rundlederen jodphurs, de Mondoni Oxford. Alleen weet ik niet hoe ze vallen, soms heb ik namelijk maar 39, maar soms ook maat 40.. Dus hiervan ook ervaringen gevraagd Haha!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Re: Wat voor hoofdstel bij een hafje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:20

Ik heb de kieffer katharina voor m'n hafje.
Vindt het een superfijn hoofdstel, lekker soepel, een blijft heel mooi Haha! (is alleen 9 euro duurder als jou max van 90 euro)
Afbeelding

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Wat voor hoofdstel bij een hafje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 19:56

Haffie_Lady schreef:
Ik heb de kieffer katharina voor m'n hafje.
Vindt het een superfijn hoofdstel, lekker soepel, een blijft heel mooi Haha! (is alleen 9 euro duurder als jou max van 90 euro)
Afbeelding


Ik opende dit topic en wou zeggen, de Kieffer Katharina.
Ik heb zelf ook een hafje en wil dit hoofdstel heul graag! Hij staat iig goed op een haf, daar was ik al benieuwd naar! Haha!

Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Wat voor hoofdstel bij een hafje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 08:46

Ik ben erover uit. Ik neem geen hoofdstel voor m'n verjaardag, want ik koop me er aan het eind van de maand zelf wel eentje. Het wordt dan de Kieffer Bicolor
http://www.kieffer-saddle.de/pages/neu.html
Stukje naar beneden scrollen en dan staat hij daar! Toch iets bruinigs, maar ook zwart, waardoor hij en bij mijn zadel past en ruimschoots aan mijn eisen voldoet. Er hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan..