Kieffer Katharina

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 22:11

Ik heb eerder vandaag een Kieffer Katharina gekocht. Na aankoop zag ik pas dat 1 van de strass-steentjes in de frontriem er scheef inlag, dit valt erg op en is niet mooi. Is dit normaal? Of is er dan gewoon iets niet goed aan mijn frontriem?

ponyparadijs

Berichten: 15646
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:15

nou ik weet niet of het normaal is maar ik zou er zeker mee terug gaan tenslotte is het niet echt goedkoop en wil je toch een mooie kieffer

Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 22:21

Ja, ik heb al een mailtje gestuurd naar de winkel waar ik hem vandaan heb. Ik hoop dat ik hem kan opsturen, want ik kan geen vervoer regelen om hem terug te brengen. Als er iemand nog een Kieffer Katharina heeft, wat zijn jullie ervaringen? Blijven die Strass-steentjes bij jullie wel zitten? (Dit geldt natuurlijk eigenlijk ook voor mensen met een ander hoofdstel met Strass-steentjes)

Nouvel

Berichten: 28569
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:02

Ik heb 'm ook sinds kort.
Nog niet vaak gebruikt en eigenlijk is me aan de steentjes nog niks opgevallen.
Ik zal morgen of overmorgen als ik op stal ben eens kijken...

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 00:09

Ik heb er afgelopen zaterdag 1 gekocht, bij thuiskomst bleken er steentjes te missen en zaten er ook nog een aantal los. Ik heb hem terug gebracht en ze zouden een nieuwe voor me bestellen! Je kunt er weinig tegen doen, het blijft zwak als je een frontriem met strasssteentjes hebben wilt Knipoog

Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 10:02

Ja, maar ja, ik vind ze zo mooi he, en je zou zeggen dat een merk als Kieffer wel een manier gevonden heeft om die steentjes goed vast te zetten. Ik wacht mijn mailtje terug van de ruitersportzaak even af..

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:25

Ik heb een frontriem gekregen vorig jaar met swarovski steentjes, dure frontriem van een duur merk. Maar ook bij hun lieten de steentjes los. Het is zulk kwetsbaar spul, daar kun je weinig aan doen!

Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 11:22

Hmm, das balen. De ruitersportzaak gaat in ieder geval een nieuwe Kieffer bestellen, ik hoop dat die eerst wel goed is.. En dan kan ik, mochten de steentjes loslaten, er altijd nog een andere frontriem opdoen. Maar ik hoop dat het niet zover komt. Ik vind deze frontriem juist zo mooi!!

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Re: Kieffer Katharina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:25

Ik heb het ook gehad. Had hem besteld. Kreeg helemaal ingepakt thuis gestuurd. Maar miste 1 steentje. Ben terug gegaan, flink stuk rijden met de auto.
In de winkel gingen ze gelijk een nieuwe pakken, maar ze hadden er wel een stel hangen waar 1 of meer steentjes in misten.
Heb hem nu al meer dan 6 maanden. Maar ik mis er nog geen een.