Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jodievanmij
Berichten: 1814
Geregistreerd: 17-06-04

Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 13:29

Ik vind de service van Hulebos zadelmakerijk echt zoooo ontzettend Bagger.. Ze sturen je van het kastje naar de muur, met een kloddertje het riet in.. Wat een onnozele mensen daar zeg.. Ik stuur ze een e-mail krijg een heel irritant antwoordt terug. Bel ze op wordt continue in de wacht gezet en als ik dan vraag om dat nooit weer te doen wordt ik vervolens bij mjn volgende belletje naar hen weer in de wacht gezet.. Erg irritant, want de kosten tikken wel door. Kijk als ze nou een gratis nummer hadden wil ik wel in de wacht staan maar dan niet 10 minuten en om de 5 sec. want ik heb wel meer te doen.

Het opvulle laat ook vaak wat te wensen over en ze zijn daar ook erg duur mee.

Dus wie heeft er nog meer slechte ervaringen met hulsebos? En wie is er nog meer niet te spreken over de service? En dan vooral die van de telefoonmiepjes daar!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 13:35

Ik heb mijn zadel daar gekocht, en toen ik nog in de onderzoeksfase was heb ik ze aardig lastig gevallen met telefoontjes, altijd even vriendelijk. Later met mijn singel ging wat fout (miscommunicatie) en ik werd weer vriendelijk te woord gestaan.. Ben heel tevreden over hun service, soms ligt het er ook aan hoe jij je opstelt tegenover andere mensen...

Jodievanmij
Berichten: 1814
Geregistreerd: 17-06-04

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 13:36

#Ymke# schreef:
Ik heb mijn zadel daar gekocht, en toen ik nog in de onderzoeksfase was heb ik ze aardig lastig gevallen met telefoontjes, altijd even vriendelijk. Later met mijn singel ging wat fout (miscommunicatie) en ik werd weer vriendelijk te woord gestaan.. Ben heel tevreden over hun service, soms ligt het er ook aan hoe jij je opstelt tegenover andere mensen...


tja ik deed heel normaal vroeg gewoon welke zadels ze hadden en begon heel apart te antwoorden echt heel ontwijkend beetje raar dacht ik.. maarja..ik moet wel zeggen dat ik ze 3 jaar terug wel aardig vond maargoed ze zullen wel van personeel gewisseld zijn

themi
Berichten: 331
Geregistreerd: 20-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:09

Misschien dat ze het lastig vonden om via de telefoon uit te leggen welke zadels ze hebben? Ze hebben volgens mij 6 verschillende types, 8 soorten kniewrongen, 6 soorten leer en daar de combinaties van......

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:17

RUI --> HAR.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:41

Ik heb geen klachten over de service.

Jol1
Berichten: 1843
Geregistreerd: 07-10-05

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:44

Ik heb in mijn omgeving ook al gehoord dat de service niet meer is wat hij was. Geen reclame hoor!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:28

Wij zijn juist dik tevreden!
Super service, en echt een prachtig zadel en hoofdstel in donkerbruin buffelleer met messing gespen
Het moest op maat gemaakt worden voor de Shire, en op de dag dat we het kregen, klopte de maat van de aansnoer neusriem net niet, en die hebben we keurig netjes opgestuurd gekregen, evenals langere teugels, zonder de andere te hoeven inleveren.

Ja ik ben echt wel te spreken. Ook ontzettend vriendelijke beleefde mensen met kennis van zaken. En de jongen die ons hielp was nog eens erg leuk ook

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:58

Ik heb in de 5 jaar dat ik een zadel van hen heb niks negatiefs meegemaakt. Ik ben altijd netjes te woord gestaan, zadel is diverse malen prima opgevuld voor een redelijke prijs (ze komen toch helemaal uit Apeldoorn of omgeving gereden), en als ik vragen had werden deze naar tevredenheid beantwoord.
Dus ik heb persoonlijk geen slechte ervaringen met Hulsebos.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:49

Jol1 schreef:
Ik heb in mijn omgeving ook al gehoord dat de service niet meer is wat hij was. Geen reclame hoor!


Ik hoor ook wel een wat...

Op deze manier kan je makkelijk mensen zwart maken.

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:56

geen problemen ondervonden
6 jaar terug zadel laten maken en eens per 2 jaar de zadelmaker het laten nakijken en opvullen in dien nodig.
altijd correct hoor

Anoniem

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:02

Ik heb in 1994 dusdanige problemen met Hulsebos jr. gehad dat ik echt nooit meer een voet bij hem over de drempel zet
En dat terwijl mijn opa de tuigen al bij zijn opa kocht....
Wat een vreselijke op geld beluste knoeier is die man.
Voor de tuigen ga ik nu naar v/d Wiel in Belgiƫ en voor de zadels naar Daaleman in Empe, die leveren tenminste echt ouderwets vak- en maatwerk.

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:32

Ik heb alleen maar ellende gehad met Hulsebos en zadel. Voor mij nooit meer een Hulsebos. Zadel moest o.a, om de 2 maanden worden opgevuld want dan lag ie weer niet goed. Idd lang in de wacht worden gezet en dan niet willen komen om op te vullen omdat ze nog niet zo lang geleden waren geweest. Enfin heb na een jaartje gezeik het zadel de deur uit gedaan.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:35

Bij mij duurde het 4 maanden voordat ik eindelijk beugelriemen bij mijn zadel had. En daarna nog eens een maand voor de beugels en weer 2 weken voor de beugelriem-hoesjes. Plus dat ik een paard met een heel gevoelige rug heb en een leenzadel kreeg dat achteraf gezien helemaal niet pastte, zodat ik er weer een ostepaat bij moest halen

Jol1
Berichten: 1843
Geregistreerd: 07-10-05

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:44

Ik had het uit de eerste hand, dus van mensen met een Hulseboszadel, gehoord dat de service niet meer zo goed was. Voor mij een reden om geen Hulseboszadel aan te schaffen. Mond op mondreclame of in dit geval negatieve reclame heeft vaak meer effect dan allerlei mooie websites enz.

Antheman

Berichten: 11832
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:01

6 jaar terug zadel laten maken bij hem. Prima zadel! Sevrice ook prima, maar het duurde wel lang, ik wilde toen nl bruin hebben en dat moest uit Engeland komen.

Ter compensatie kreeg ik goudkleurige beugels en een mooie bruine singel erbij.

Later nog een paar keer gehad voor het nalopen en dat ging altijd prima.

Dit zadel heb ik niet meer, wegens overstappen op boomloos.

_Merato_
Berichten: 1298
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:38

Ik ben wel tevreden over de service.
Met het afleveren van het nieuwe zadel, keek de knul eerst of het goed lag op de rug van mijn paard, bleek dat het aan de achterkant iets opgevuld moest worden, wat hij ter plekke deed, zadel weer erop, ik erop, 20 minuten gereden (op zijn verzoek en advies), afgestegen, weer iets opgevuld en toen bleek het goed te liggen.
Voor het opvullen rekenen ze 35 euro (indien je een Hulsebos hebt), dit kunnen ze thuis bij je doen of aan de zaak. Kost allebei evenveel. Aangezien ik toch liever wil dat hij ter plekke de situatie eens bekijkt, kies ik voor opvullen aan huis.
Er is wel personeelswisseling geweest bij Hulsebos, misschien dat het daar aan ligt? De telefoniste stond mij vriendelijk te woord ndat ik vertelde dat ik de afspraak van levering wilde verschuiven. No problemo en nog een prettige dag verder!

Luxlover
Berichten: 79
Geregistreerd: 14-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:06

Ik ben tot nu toe nog erg tevreden over mijn Hulsebos. Heb beging dit jaar een WB4 aangeschaft, ondanks de negatieve berichtgevingen op Bokt......

Jodievanmij
Berichten: 1814
Geregistreerd: 17-06-04

Re: Wie nog meer niet tevreden over de service van Hulsebos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 19:37

Yetse schreef:
Ik ben wel tevreden over de service.
Met het afleveren van het nieuwe zadel, keek de knul eerst of het goed lag op de rug van mijn paard, bleek dat het aan de achterkant iets opgevuld moest worden, wat hij ter plekke deed, zadel weer erop, ik erop, 20 minuten gereden (op zijn verzoek en advies), afgestegen, weer iets opgevuld en toen bleek het goed te liggen.
Voor het opvullen rekenen ze 35 euro (indien je een Hulsebos hebt), dit kunnen ze thuis bij je doen of aan de zaak. Kost allebei evenveel. Aangezien ik toch liever wil dat hij ter plekke de situatie eens bekijkt, kies ik voor opvullen aan huis.
Er is wel personeelswisseling geweest bij Hulsebos, misschien dat het daar aan ligt? De telefoniste stond mij vriendelijk te woord ndat ik vertelde dat ik de afspraak van levering wilde verschuiven. No problemo en nog een prettige dag verder!



inderdaad daar kan het aangelegen hebben.. De zadelmakers zelf zullen vast aardige mannen zijn maar ja aardig of niet het gaat uiteindleijk om de kwaliteit en pasvorm van het zadel. De telefoniste was echt een K.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:43

meer dan tevreden, gistren zijn ze geweest voor op te vullen