Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
#Ymke# schreef:Ik heb mijn zadel daar gekocht, en toen ik nog in de onderzoeksfase was heb ik ze aardig lastig gevallen met telefoontjes, altijd even vriendelijk. Later met mijn singel ging wat fout (miscommunicatie) en ik werd weer vriendelijk te woord gestaan.. Ben heel tevreden over hun service, soms ligt het er ook aan hoe jij je opstelt tegenover andere mensen...
Jol1 schreef:Ik heb in mijn omgeving ook al gehoord dat de service niet meer is wat hij was. Geen reclame hoor!
Yetse schreef:Ik ben wel tevreden over de service.
Met het afleveren van het nieuwe zadel, keek de knul eerst of het goed lag op de rug van mijn paard, bleek dat het aan de achterkant iets opgevuld moest worden, wat hij ter plekke deed, zadel weer erop, ik erop, 20 minuten gereden (op zijn verzoek en advies), afgestegen, weer iets opgevuld en toen bleek het goed te liggen.
Voor het opvullen rekenen ze 35 euro (indien je een Hulsebos hebt), dit kunnen ze thuis bij je doen of aan de zaak. Kost allebei evenveel. Aangezien ik toch liever wil dat hij ter plekke de situatie eens bekijkt, kies ik voor opvullen aan huis.
Er is wel personeelswisseling geweest bij Hulsebos, misschien dat het daar aan ligt? De telefoniste stond mij vriendelijk te woord ndat ik vertelde dat ik de afspraak van levering wilde verschuiven. No problemo en nog een prettige dag verder!