PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mylene_vw
Berichten: 268
Geregistreerd: 24-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 11:38

Matheno schreef:
Ik ben echt aan het twijfelen over deep olivine. Heb ook al PS Moss, PS Emerald en ES Emerald. Weet niet of ie wat toevoegt op mijn schimmel.

Welke trui (beetje losvallend, want heb een buikje) hebben jullie bij de Bordeaux ?


Ik zeg doen! :o
Volgens mij is deze wat donkerder en stoerder! <3

Mylene_vw
Berichten: 268
Geregistreerd: 24-12-20

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 11:38

Ik ben ook eens aan het kijken bij kramer. Welke kleuren hadden jullie bij welke dekjes?

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 11:50

Matheno schreef:
Ik ben echt aan het twijfelen over deep olivine. Heb ook al PS Moss, PS Emerald en ES Emerald. Weet niet of ie wat toevoegt op mijn schimmel.

Welke trui (beetje losvallend, want heb een buikje) hebben jullie bij de Bordeaux ?


Ik heb hetzelfde. Hoewel Emerald wel echt een andere kleur is dan de Deep Olivine. Volgens mij wel heel mooi op een schimmel. Alleen gaat mijn Forest Green dan weg. Vind goud op een schimmel minder mooi

Matheno

Berichten: 7943
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 11:51

Autumnn schreef:
Matheno schreef:
Ik ben echt aan het twijfelen over deep olivine. Heb ook al PS Moss, PS Emerald en ES Emerald. Weet niet of ie wat toevoegt op mijn schimmel.

Welke trui (beetje losvallend, want heb een buikje) hebben jullie bij de Bordeaux ?


Ik heb hetzelfde. Hoewel Emerald wel echt een andere kleur is dan de Deep Olivine. Volgens mij wel heel mooi op een schimmel. Alleen gaat mijn Forest Green dan weg. Vind goud op een schimmel minder mooi


Ja, goud vind ik zelf ook niet mooi op schimmel. Dat benadrukt de vieze plekjes meer :+

PS Emerald is wel echt donkergroen, dus denk dat ie ongeveer tussen Moss en Emerald zit ?

Misschien dat ik nog even wacht op jullie foto's haha. Ik zag hem ook bij Matt Harnacke, maar vond het niet veel "toevoegen" op zijn schimmel.

Jenara

Berichten: 1558
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:12

Matheno schreef:
Welke trui (beetje losvallend, want heb een buikje) hebben jullie bij de Bordeaux ?


Geen idee welke dikte van trui je zoekt, maar ik heb een superdry trui bij mijn bordeaux, beetje donkere foto wel. Maar het matcht wel super. Het was wel één voor mannen, maar daar paste ik de S prima van. heb normaal tussen L en M voor vrouwen.

Afbeelding

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 12:54

Jenara schreef:
Matheno schreef:
Welke trui (beetje losvallend, want heb een buikje) hebben jullie bij de Bordeaux ?


Geen idee welke dikte van trui je zoekt, maar ik heb een superdry trui bij mijn bordeaux, beetje donkere foto wel. Maar het matcht wel super. Het was wel één voor mannen, maar daar paste ik de S prima van. heb normaal tussen L en M voor vrouwen.

[ [url=m/WDaaxH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh die trui staat er echt mooi bij qua kleur! Moet ik ook maar bestellen voor mijn bordeaux set.

Hier is gisteren de PS petrol binnen gekomen. Nog even denken of ik hem hou of dat hij teveel lijkt op een andere. Verder komt morgen de Equestrian Stockholm golden Brass en Silver Cloud. Nu echt even niets mee kopen := ben binnen een jaar tijd ook nu alweer Ruitergoed Elite Vip := O:)

miicchhellee

Berichten: 1344
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:16

appalin schreef:
oliebol.... heb de nieuwe olive besteld. Dekje en bandages. Ik wil het vest ook graag, maar moet eerst een andere set verkopen van mezelf.

Al zou dat al voordat ik deze set aan zou schaffen. Ik ben in overtreding!

Maar hey, ik ben super fan van deze kleur en hij kan zowel op vos als zwartbruin.

Ojee, nu nog bedenken of de pinkpearl of steelblue set weg gaat..... niet te doen!


Mocht je de Steel blue set weg doen, wil ik hem wel graag van je overnemen *\o/*

Matheno

Berichten: 7943
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:24

Jenara schreef:
Matheno schreef:
Welke trui (beetje losvallend, want heb een buikje) hebben jullie bij de Bordeaux ?


Geen idee welke dikte van trui je zoekt, maar ik heb een superdry trui bij mijn bordeaux, beetje donkere foto wel. Maar het matcht wel super. Het was wel één voor mannen, maar daar paste ik de S prima van. heb normaal tussen L en M voor vrouwen.

[ [url=m/WDaaxH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Thanks!!

Jenara

Berichten: 1558
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:37

Lotte_Wessel schreef:
Oh die trui staat er echt mooi bij qua kleur! Moet ik ook maar bestellen voor mijn bordeaux set.

Hier is gisteren de PS petrol binnen gekomen. Nog even denken of ik hem hou of dat hij teveel lijkt op een andere. Verder komt morgen de Equestrian Stockholm golden Brass en Silver Cloud. Nu echt even niets mee kopen := ben binnen een jaar tijd ook nu alweer Ruitergoed Elite Vip := O:)


Hij zit ook nog eens echt heerlijk!! Ben echt dol op die truien, dus superblij dat die zo perfect matchte!

Wauw, ik heb even echt een hele grote paycheck gehad dus heb me even laten gaan :p
Heb er ook massaal veel overuren voor gewerkt, dus had wel even wat cadeautjes verdiend :+
Matchende shirtjes besteld voor bij mijn nieuwe Emerald, de steel blue, mijn bordeaux, ook (eindelijk) nog een gloednieuwe gsm besteld om er mooie foto's van te kunnen maken :D
Als ik alles binnen heb, zal ik nog eens setfoto's maken!

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:43

Lekker zeg Jenara! Altijd fijn als het meezit :) en helemaal als je er zo van kan genieten. Kijk uit naar de foto's van je setjes!

Ik heb met Pasen de emerald fleece deken + halster gehaald van ES en ook de pink pearl fleece deken en halster dus als het weer iets beter is, wil ik hier ook foto's van maken op mijn 2 jarige! *\o/* <3

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 13:54

Heel mooi die trui erbij!
Lekker toch, zo’n financiële meevaller!

Hartje
Berichten: 1941
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:01

Heeft iemand de baselayer Grey van Equito al gematched met de Crystal Grey van ES?

Ik heb de Quur baselayer Bowi deep red bij Bordeaux.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:29


Kimley

Berichten: 9147
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 14:49

Ik heb het smokey blue shirtje bij de steel blue. Is niet 100% hetzelfde maar dat zie je op het paard toch niet :)

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:02

Oja die wilde ik ook bestellen. Dat ES shirtje is met lange mouwen.

_Bootsie

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:19

Mylene_vw schreef:
Ik ben ook eens aan het kijken bij kramer. Welke kleuren hadden jullie bij welke dekjes?

Ik heb de Aubergine bij Purple White

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:40

_Bootsie schreef:
Mylene_vw schreef:
Ik ben ook eens aan het kijken bij kramer. Welke kleuren hadden jullie bij welke dekjes?

Ik heb de Aubergine bij Purple White


Zal die ook staan bij de Wine?

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 16:59

Hmm nu ik allemaal productfoto's zie in daglicht op Instagram vind ik de Deep Olivine toch minder mooi dan verwacht eigenlijk. Op die foto's van ES zelf (in de binnenbak) lijkt hij meer shiny en dieper van kleur? Of ligt dat aan mij?

Ach, scheelt weer geld uitgeven :Y) dan hou ik gewoon mijn Forest Green, op bruin steekt die een stuk mooier af volgens mij!


Afbeelding


Afbeelding

_Lorette_

Berichten: 12085
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:03

Ik had precies hetzelfde. Op de donkere foto's vond ik hem heel gaaf, maar in de buitenlucht bij meer licht dacht ik 'meh'.

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 17:21

Jullie hebben allemaal lekker geshopt! Ik wil ook iets kopen, al heb ik de laatste tijd al teveel gekocht. Omdat alles bij mn zusje ligt in nederland verdwijnt mn koopdrang niet, zie alleen mn bankrekening minder worden _O-

Vandaag ook twee da rekeningen betaald en de verzekering voor de paarden dus moet me even inhouden :=

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:28

Matheno schreef:
Ik ben echt aan het twijfelen over deep olivine. Heb ook al PS Moss, PS Emerald en ES Emerald. Weet niet of ie wat toevoegt op mijn schimmel.

Welke trui (beetje losvallend, want heb een buikje) hebben jullie bij de Bordeaux ?


Ik ga als het goed is donderdag het ES shirtje passen voor bij de Bordeaux.. Ben bang dat het hem niet gaat worden, ik denk dat hij te strak gaat zitten.. Maar hoop wel dat het lukt, hij is zo mooi..

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:29

Iemand nog op zoek naar de bandages van steel blue? Kaartjes er nog aan en heb ze zelf met 50% gekocht dus mogen ze ook voor weg!

_Bootsie

Berichten: 175
Geregistreerd: 06-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 17:33

Autumnn schreef:
Zal die ook staan bij de Wine?


Ik denk dat mahonie er beter bij past. Aubergine is echt een perfecte match bij purple white

Mylene_vw
Berichten: 268
Geregistreerd: 24-12-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 18:19

_Bootsie schreef:
Mylene_vw schreef:
Ik ben ook eens aan het kijken bij kramer. Welke kleuren hadden jullie bij welke dekjes?

Ik heb de Aubergine bij Purple White


Toppie! Leuk ga ik die bestellen!

Texas02

Berichten: 4616
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 22:33

Vandaag was de Golden Brass aan de beurt :)

Afbeelding
Afbeelding