Equito nieuwe collectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ivy_power89

Berichten: 5857
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 10:03

_lotteeee schreef:
ZoeyDercks schreef:
Wat een mooie dekjes!!! Hoe is de voering?
Ik ben erg verknocht aan al mijn LeMieux dekjes, maar als ze een fijne voering hebben valt het nog te overwegen.


Ik vind mijn lemieux ook fantastisch.

Heb een aantal ES, maar daar zijn de haren niet uit te krijgen.

Elke dag maak ik mijn dekjes en singels haar vrij, dat gaat super met de lemieux dekjes, zonder dat de stof beschadigd.
De stof van de ES word helaas minder mooi door het schoonmaken.

Ik ben benieuwd hoe de binnenkant van de Equito zich houdt.


Ik gebruik een rubberen rosborstel bij mn ES dekjes om de haren eruit te krijgen en ze zien er na tig keer wassen nog steeds mooi uit

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 10:14

Bij de equito dekjes blijft er veel minder haar aan de binnenkant plakken dan bij de LeMieux.

_Charlot
Berichten: 1267
Geregistreerd: 19-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 10:22

PSvanLot schreef:
Bij de equito dekjes blijft er veel minder haar aan de binnenkant plakken dan bij de LeMieux.


Grappig dat iedereen andere ervaringen heeft toch!

Bij mijn lemieux blijft er amper haar aan zitten, ivm ES en PS.

Als aan de equito nog minder haar blijft zitten, is dat super fijn!

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 12:02

Texas02 schreef:
Heeft iemand toevallig een foto van de Peppermint? Denken jullie dat die kleur nog een poos verkrijgbaar blijft, of moet je er snel bij zijn als je hem wilt? Ik zie dat de meeste winkels hem alleen in dressuur verkopen en ik heb een springzadel..


Hierbij, ik vind hem echt heel tof..
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4615
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 12:42

Dank je! Hij is dus echt ongeveer dezelfde kleur als op de foto's van de winkels zie ik? Echt heel mooi.. Ik denk dat deze er wel nog bij moet, ooit een keer :+

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 14:12

Texas02 schreef:
Dank je! Hij is dus echt ongeveer dezelfde kleur als op de foto's van de winkels zie ik? Echt heel mooi.. Ik denk dat deze er wel nog bij moet, ooit een keer :+


Ja als je hem met het glansje ziet dan is hij deze kleur, als je hem vanaf de andere kant ziet dan is hij ongeveer de kleur van het singellusje

Anna_Leo

Berichten: 90
Geregistreerd: 10-10-12
Woonplaats: Nijmegen

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:00

Heeft een van jullie toevallig een passend shirt bij de kleur Roasted Coffee Rose Gold gevonden? Ik zoek echt al heel lang maar kan niks in diezelfde bruintint vinden :)

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:29

Is er iemand die zowel een LeMieux als een Equito dekje heeft en iets kan zeggen over de voering? Zijn deze vergelijkbaar? Op bladzijde 1 zag ik een foto van de voering en die lijkt niet op die van LeMieux, maar weet iemand of de voering misschien wel net zo zacht is als die van LeMieux? :)

Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:38

Figo88 schreef:
Is er iemand die zowel een LeMieux als een Equito dekje heeft en iets kan zeggen over de voering? Zijn deze vergelijkbaar? Op bladzijde 1 zag ik een foto van de voering en die lijkt niet op die van LeMieux, maar weet iemand of de voering misschien wel net zo zacht is als die van LeMieux? :)


Ik heb ze allebei en de voering is niet zo zacht als de suède van Lemieux, een stukje stugger. Als dat helpt :)

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 22:46

Straww_ schreef:
Figo88 schreef:
Is er iemand die zowel een LeMieux als een Equito dekje heeft en iets kan zeggen over de voering? Zijn deze vergelijkbaar? Op bladzijde 1 zag ik een foto van de voering en die lijkt niet op die van LeMieux, maar weet iemand of de voering misschien wel net zo zacht is als die van LeMieux? :)


Ik heb ze allebei en de voering is niet zo zacht als de suède van Lemieux, een stukje stugger. Als dat helpt :)


Dankjewel, dat helpt zeker! Mijn paard is namelijk mega gevoelig en accepteert andere voeringen, zoals bijvoorbeeld die van Weatherbeeta, absoluut niet :')
Dus dan hou ik het voorlopig denk ik toch maar bij LeMieux, hoe mooi Equito ook is :x

Texas02

Berichten: 4615
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 23:39

SuperZodiaX schreef:
Texas02 schreef:
Dank je! Hij is dus echt ongeveer dezelfde kleur als op de foto's van de winkels zie ik? Echt heel mooi.. Ik denk dat deze er wel nog bij moet, ooit een keer :+


Ja als je hem met het glansje ziet dan is hij deze kleur, als je hem vanaf de andere kant ziet dan is hij ongeveer de kleur van het singellusje


Weet je toevallig hoe hij is in vergelijking met de Equestrian Stockholm Pistachio qua kleur? Ik denk alleen dat ik de Equito toch mooier vind, ik vind de rand veel mooier dan de witte rand van de ES..

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 08:40

Texas02 schreef:
SuperZodiaX schreef:

Ja als je hem met het glansje ziet dan is hij deze kleur, als je hem vanaf de andere kant ziet dan is hij ongeveer de kleur van het singellusje


Weet je toevallig hoe hij is in vergelijking met de Equestrian Stockholm Pistachio qua kleur? Ik denk alleen dat ik de Equito toch mooier vind, ik vind de rand veel mooier dan de witte rand van de ES..


Ik heb zelf de pistachio niet, hij lijkt wel aardig vergelijkbaar, alleen de randkleur is wel echt anders. Ik vind de equito wel een stuk mooier zelf

Texas02

Berichten: 4615
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 08:57

SuperZodiaX schreef:
Texas02 schreef:

Weet je toevallig hoe hij is in vergelijking met de Equestrian Stockholm Pistachio qua kleur? Ik denk alleen dat ik de Equito toch mooier vind, ik vind de rand veel mooier dan de witte rand van de ES..


Ik heb zelf de pistachio niet, hij lijkt wel aardig vergelijkbaar, alleen de randkleur is wel echt anders. Ik vind de equito wel een stuk mooier zelf


Ik denk ook dat ik de Equito echt een stuk mooier vind.. Altijd moeilijk te zeggen als je ze niet in het echt hebt gezien, maar zo van de foto's af zeker.. Ik vind die witte rand niet zo mooi bij de ES, en ik vraag me eigenlijk ook af hoe lang zoiets schoon blijft :+ Maar die Equito is echt super chique.. Ruitergoed heeft hem nog in VZ zag ik, ben benieuwd of ze nog een Valentijsdagskorting doen..

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:43

Heb de amarelo afgelopen zondag besteld, na er al maanden naar gekeken te hebben. Maar helaas nu echt een enorme domper. Webwinkel heeft hem verzonden (dinsdag eind van de middag pas) en het bezorgmoment vanuit PostNl zou in eerste instantie woensdag zijn, maar is elke dag veranderd naar een dag later en inmiddels is het bezorgmoment onbekend.
Hebben jullie ook zulke waardeloze ervaringen momenteel met bezorgen?

Texas02

Berichten: 4615
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:55

Het is natuurlijk wel erg druk bij de post nu de winkels dicht zijn en iedereen echt bijna alles online moet bestellen..

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 00:14

Texas02 schreef:
Het is natuurlijk wel erg druk bij de post nu de winkels dicht zijn en iedereen echt bijna alles online moet bestellen..


Ja dat is zeker zo. Met DHL overigens helemaal niet zulke ervaringen. Die is maar een dagje later dan dat ze normaal zouden leveren met bestellingen.

Moet nog even geduld hebben, maar is een uitdaging haha.

Texas02

Berichten: 4615
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 00:28

Haha, dat snap ik hoor! Je wilt nieuwe dekjes het liefst dezelfde dag nog, ik ken het :D Maar ik denk dat het echt niet anders is op het moment.. UPS had ook vertraging deze week..

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:52

heyhallohey schreef:
Heb de amarelo afgelopen zondag besteld, na er al maanden naar gekeken te hebben. Maar helaas nu echt een enorme domper. Webwinkel heeft hem verzonden (dinsdag eind van de middag pas) en het bezorgmoment vanuit PostNl zou in eerste instantie woensdag zijn, maar is elke dag veranderd naar een dag later en inmiddels is het bezorgmoment onbekend.
Hebben jullie ook zulke waardeloze ervaringen momenteel met bezorgen?


Ik met DHL met een terugzending. Nergens te vinden en code onbekend...

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:56

Afbeelding


Afbeelding


Hij is binnen, ben er echt super blij mee. En past ook perfect bij mijn okergele trui die ik ooit een paar jaar geleden gekocht heb. Binnenkort maar eens een foto van mezelf in set erbij
Laatst bijgewerkt door heyhallohey op 17-02-21 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

maartje_h

Berichten: 8070
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: achterhoek

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:57

Komt equito ook met nieuwe kleurtjes ?

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:09

Dat vroeg ik me ook af !

@ heyhallohey: heel mooi !

Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 09:30

Staat prachtig!

maartje_h schreef:
Komt equito ook met nieuwe kleurtjes ?


Volgens mij wel, heb via hun IG stories een paar weken terug zwart/wit foto's/filmpjes gezien (niks uit af te leiden haha). Maar geen idee wanneer dat uit zou moeten komen..

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 09:56

Ik geloof eind februari, dus nog even wachten! Ben heel erg benieuwd. Hopelijk blijven ze een beetje in de type kleuren die ze tot nu toe gehad hebben. Niet zo schreeuwerig als die van ES en PS.

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 12:03

Ben inderdaad enorm benieuwd wat er nog voor kleuren gaan komen. De kwaliteit vind ik zelf echt enorm goed. Is mijn duurste dekje tot nu toe. De cinnamon en de peppermint vind ik ook heel gaaf, maar helaas geen geldboompje in de tuin

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 16:07

Ik heb ook aangenaam verrast door de kwaliteit. Past keer uitgewassen op een kort programma van 20 minuten bij 30° en blijven als nieuw