Anky dekjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 09:23

Ik ben heel benieuwd naar die bronze/koper! Gok dat dat wel iets voor ons. Had gehoopt op een mooie groen kleur. Qua blauw en fuchsia heb ik eigenlijk alles al.

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:15

Ben wel benieuwd naar die gele en de glitters, ondanks dat ik al een gele pad heb :+

Gister m’n Flaming Scarlet opgehaald, wat een prachtkleur. Twijfelde op de verkoopfoto’s even of het de Azalea was, maar gelukkig is dat ‘m niet.

Afbeelding

saskiaojan

Berichten: 7256
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:47

DiscoDipp schreef:
Ik hoop zo dat Anky met een okergele komt voor de zomer <3

Oeee ja <3

Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:12

Ik hoop eigenlijk weer dat er een keer een licht paarse/violet kleur komt met anti slip letters die zou ik nog graag willen!

Roze heb ik ondertussen al in veel tinten haha net als blauw, een mooie oranje mis ik ook nog in mijn collectie :) maar als ik dat zo lees hoef ik daar deze zomer ook niet op te rekenen haha

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-21 10:17

Ooh die flaming scarlet is wel gaaf, ik heb mijne weggedaan omdat ik hem echt nooit gebruikte.. :=
Maar evengoed, hij blijft heel mooi! <3

Ben echt zo benieuwd naar de nieuwe collectie, ik hoop echt op een gave paars ofzo!


Voor de mensen die het eventueel leuk vinden:

[HK] Show je nieuwe aankopen klets topic!

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 10:31

Hallo! Heeft iemand hier die Anky air stream cognac onder een cognac zadel? Ik overweeg die te kopen maar misschien is het dan net too much.

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 19:36

Ja de flaming scarlet is echt een toverbal. Dan weer rood, dan opeens weer meer roze. Maar echt blij mee! :D Nu even een koopstop inlassen, heb al keuze stress iedere keer.

Afbeelding

minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:59

Mooie kleur rood hierboven!

nicole31997

Berichten: 115
Geregistreerd: 07-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 23:55

Er is hier vast iemand die mij kan helpen... enig idee welke kleuren dit zijn? Zijn mij beide verkocht als Crimson Red, ik dacht dat de eerste die ik kocht de kleur fout van vermeld stond omdat hij niet past bij mijn mockneck. Toen de 2e ook 2ehands gekocht en ik dacht eerst dat het dezelfde kleur rood was, totdat ik ze naast elkaar legde.

Ze verschillen minimaal en de ene pad heeft zilveren letters waar de ander een soort gouden letters heeftAfbeelding
Afbeelding

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 00:12

Heb je een foto van de kleurcodes? Daarmee kan je het opzoeken! Die met zilveren letters is denk ik wel echt de crimson, die met gouden letters zou de poppy kunnen zijn uit uit 2017 :)

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:14

Ik heb ook een vraagje aan jullie. Ik heb al een hele lange tijd dit dekje en vraag me af of iemand weet welke kleur het is? Hij heeft antislip letters (zover ik herinner met glitters maar dat zou ik even moeten nakijken.)

Ik zoek hier namelijk beenbescherming bij (peesjes/bandages/etcetc) dus als iemand ook nog een gouden tip heeft?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:43

Eventueel mag tegen een goed bod mijn goed uitziende night blue full dressuur wel weg

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:42


Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:51

x_ankieee schreef:
Faitherr; dat is denk ik de magenta uit A/W 2016. Welke kleur zijn de gripletters?

Qua peesjes passen deze denk ik wel.
https://www.agradi.nl/br-peesbeschermer ... t-pink.htm


Bedankt voor het meedenken! De gripletters zijn een beetje donkerder roze? De glitters zijn of een beetje vervaagd of hij is toch zonder. Zal even een foto’tje bijvoegen

Afbeelding

Dandy200

Berichten: 855
Geregistreerd: 05-04-12
Woonplaats: Ergens aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:11

Sammiex2000 schreef:
Eventueel mag tegen een goed bod mijn goed uitziende night blue full dressuur wel weg


PB gestuurd.

Wat komen er weer gave kleuren voorbij <3

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:15

Shirtje voor bij m’n Jasper binnen. 5 euries van Shein en had niet beter kunnen matchen _O-


Afbeelding

Annemoon_T

Berichten: 47
Geregistreerd: 23-03-18

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:49

Hoi! Ik heb nog geen Anky dekje, maar heb hier wel zeker interesse in.. ik zit alleen met een vraag. En ik dacht aan wie beter te stellen dan aan de groot verzamelaars :D

Ik heb namelijk het idee dat er niet echt een schoft uitsparing is. Liggen de dekjes wel goed bij paarden met wat meer schoft?
En heeft iemand toevallig goeie foto’s van de waterdrop? Deze lijkt zooo te verschillen per foto... tussen glitter al over en gematigd verdeelde spikkels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:00

Annemoon_T schreef:
Hoi! Ik heb nog geen Anky dekje, maar heb hier wel zeker interesse in.. ik zit alleen met een vraag. En ik dacht aan wie beter te stellen dan aan de groot verzamelaars :D

Ik heb namelijk het idee dat er niet echt een schoft uitsparing is. Liggen de dekjes wel goed bij paarden met wat meer schoft?
En heeft iemand toevallig goeie foto’s van de waterdrop? Deze lijkt zooo te verschillen per foto... tussen glitter al over en gematigd verdeelde spikkels.


Nee ze liggen voor geen meter, op de meeste paarden haha. Ook als je op bijvoorbeeld insta kijkt zie je ze vaak trekken over de schoft

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:19

Voor geen meter is ook weer lekker overdreven. Je moet ze - zoals ieder dekje - goed de kamer intrekken. Bij mijn paard liggen ze gewoon goed op haar behoorlijke schoft, zie mijn eerdere foto met rode set. Als je twijfelt kan je er toch een lenen van een stalgenoot of een goedkope 2ehands overnemen, dan weet je het :j

LieZ_Horses
Berichten: 2205
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:22

Annemoon_T schreef:
Hoi! Ik heb nog geen Anky dekje, maar heb hier wel zeker interesse in.. ik zit alleen met een vraag. En ik dacht aan wie beter te stellen dan aan de groot verzamelaars :D

Ik heb namelijk het idee dat er niet echt een schoft uitsparing is. Liggen de dekjes wel goed bij paarden met wat meer schoft?
En heeft iemand toevallig goeie foto’s van de waterdrop? Deze lijkt zooo te verschillen per foto... tussen glitter al over en gematigd verdeelde spikkels.

Stille meelezer en groot Anky pad fan meld zich. :o

Geen hele duidelijke foto's maar zo heb je een beetje een idee.

Zoals ik de pads neerleg met opzadelen liggen ze na het rijden nog.

Afbeelding

Afbeelding

Sanet

Berichten: 7983
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:21

Je moet het dekje gewoon goed in de kamer trekken, dat doe ik let alle dekjes, het voordeel van die antislipletters is dan dat hij daar dan ook blijft.
Ik heb Friezen met niet extreem veel schoft. Maar ligt prima.

nelske164

Berichten: 195
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 09:20

Annemoon_T schreef:
Hoi! Ik heb nog geen Anky dekje, maar heb hier wel zeker interesse in.. ik zit alleen met een vraag. En ik dacht aan wie beter te stellen dan aan de groot verzamelaars :D

Ik heb namelijk het idee dat er niet echt een schoft uitsparing is. Liggen de dekjes wel goed bij paarden met wat meer schoft?
En heeft iemand toevallig goeie foto’s van de waterdrop? Deze lijkt zooo te verschillen per foto... tussen glitter al over en gematigd verdeelde spikkels.


Black waterdrop op mijn bijrijdpaard met een behoorlijk hoge schoft:
Afbeelding

Afbeelding

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 09:55

Annemoon_T schreef:
Hoi! Ik heb nog geen Anky dekje, maar heb hier wel zeker interesse in.. ik zit alleen met een vraag. En ik dacht aan wie beter te stellen dan aan de groot verzamelaars :D

Ik heb namelijk het idee dat er niet echt een schoft uitsparing is. Liggen de dekjes wel goed bij paarden met wat meer schoft?
En heeft iemand toevallig goeie foto’s van de waterdrop? Deze lijkt zooo te verschillen per foto... tussen glitter al over en gematigd verdeelde spikkels.


Geen waterdrop hier, maar wel de fuchsia van de meeste recente collectie.
Bij het dekje van mij loopt het dekje iets omhoog aan de voorkant. Ik trek hem wel goed in de kamer en dat blijft dan ook netje zo zitten. Ik vind wel het nadeel dat het dekje zo stug is, mijn paard is rondgebribt en hierdoor steekt het dekje aan de onderkant af.

Afbeelding


Afbeelding

Farjen

Berichten: 8012
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 10:16

Dit is toch waterdrop of toch iets anders? :+
Afbeelding

Dekjes blijven goed qua schoft, maar mijn zadel is te lang qua zweetblad de anky dekjes vind ik persoonlijk

DiscoDipp

Berichten: 2873
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:29

Murphylover schreef:
Geen waterdrop hier, maar wel de fuchsia van de meeste recente collectie.
Bij het dekje van mij loopt het dekje iets omhoog aan de voorkant. Ik trek hem wel goed in de kamer en dat blijft dan ook netje zo zitten. Ik vind wel het nadeel dat het dekje zo stug is, mijn paard is rondgebribt en hierdoor steekt het dekje aan de onderkant af.

[ [url=m/rVilBu.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/e9Hb9m.jpg]Afbeelding[/url] ]



Daarom was ik ze altijd 3 keer voordat ik ze gebruik :') Erg eigenlijk _O-