Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 20:32

Iriscope schreef:
Ik heb ook een glitterdekje, maar helaas is die turquoise en is dit shirt er niet in turquoise, maar ik ben op zoek naar een ander dekje om 1 ervan bij te kopen haha.


Dat is niet zo mooi er bij. Ik heb een zilverglitter dekje is echt mooi bij elkaar.

Btw anky heeft een nieuwe met glitter in de winter collectie, die zou er ook super mooi bij zijn denk ik. (Ik vind alleen de prijs een beetje minder en dat houd me tegen)

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:40

veertje99 schreef:
Oeh leuk cp112! Naar welke ga je? Ben er ook al eens bij 1 geweest :D



Die in het noorden richting Oldenburg. Zit zelf in Drenthe dus hops zo bij Klazienaveen/Meppen de grens over. Stukje Autobahn en dan zijn we er al :D

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 21:47

Ik heb een hele lange ( lees, voetjes komen er net onderuit ) jas binnen gekregen en hij zit heerlijk. Heb hem te groot gekocht zodat er ook een goede dikke trui onder past. Voor 69 euro is dat prima te doen!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:22

StonedRomy schreef:
Ik heb een hele lange ( lees, voetjes komen er net onderuit ) jas binnen gekregen en hij zit heerlijk. Heb hem te groot gekocht zodat er ook een goede dikke trui onder past. Voor 69 euro is dat prima te doen!

Oeh welke?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:40

Nu ik dat shirt zie wil ik helemaal die raindrop dekjes van Anky... zou er super mooi bij zijn!

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:43

xx_Irisje schreef:
StonedRomy schreef:
Ik heb een hele lange ( lees, voetjes komen er net onderuit ) jas binnen gekregen en hij zit heerlijk. Heb hem te groot gekocht zodat er ook een goede dikke trui onder past. Voor 69 euro is dat prima te doen!

Oeh welke?


https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... egenmantel Deze

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:49

Hoe vallen de shirts van Steeds?

Ik heb meestal S Van shirts kan ik gewoon S nemen Of groter /kleiner? Hou van aangesloten kleding

liliekska

Berichten: 4188
Geregistreerd: 07-03-12
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 22:53

Ik zie dat een aantal van de nieuwe felix buhler shirts (die ik bekeken heb in ieder geval) nu een maatvoering met cijfers heeft ipv s, m etc. Mijn trainingsshirt in maat M is aan de grote kant, zit nu toch wel te twijfelen of ik dan een 38 of een 36 ga bestellen.

fjordjes

Berichten: 12034
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 00:18

Hoe vallen de xxl maten daar? Ik ben plussize dus vraag me af of ik het pas.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:34

ik vind Steeds echt groot vallen. heb normaal s/m en een shirt maat S was echt heel ruim

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 21:57


PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:08

Trui schreef:
ik vind Steeds echt groot vallen. heb normaal s/m en een shirt maat S was echt heel ruim

En als je xs zou nemen? Zouden de armen dan niet te kort worden? Ik heb dus wel S en twijfel of ik dan de xs moet nemen maar heb wel de lengte nodig

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:41

Dispar_Vulgo schreef:
StonedRomy schreef:


Ga je hem ook gebruiken voor op het paard?
Ben heel benieuwd of deze jas handig is!


Dit is zeker wel het plan. De rijsplit komt heel netjes uit. Zal een bericht plaatsen als ik hem te paard aan heb gehad.

Spenk
Berichten: 21772
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:19

Steeds valt best normaal ik heb S en dat heb ik altijd.

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 08:33

Ik volg mee...gisteren de magazine in de bus gekregen , heb al eens gebladert..staan weer toffe dingen in *\o/*

Suusjepluus

Berichten: 788
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:22

Murphylover schreef:
Suusjepluus schreef:
Gave jas murphylover, inderdaad een hele mooie kleur in het echt! Ik heb vandaag mijn Felix buhler jas lotta binnen gekregen en die was ook te groot. Ik heb hem ook maar een maat kleiner besteld.


Ohh bij jou ook al :( . Ik val altijd tussen twee maten s en m. S zit vaak mooier bij mijn taille en buik maar vaak zit mijn voorgevel er weer in gehesen _O- . M zit vaak goed bij mijn borsten maar weer te wijd bij mijn taille en buik. De lotta vind ik ook erg mooi welke kleur heb je besteld ??



@darkadia en iriscope het glitter shirt is echt heel gaaf. Ik had hem besteld voor bij mij glitter dekje (is van een ander merk)


Ik heb de chocolate besteld
Afbeelding

xSannee

Berichten: 4349
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:31

Heeft iemand weleens de dekjes in maat pony besteld? Zijn ze dan in dressuurvariant?

Ze hebben vaak de maten dressuur, vs/springen en pony.

Nu wil ik graag nog een springdekje erbij, maar aangezien ponylief een zadel van 16.5 inch heeft, staan cob/pony dekjes het mooist. Maar dressuurdekjes onder m'n springzadel staan niet zo mooi :+

Ik heb een dressuurdekje van hen (full) maar die is voor het mooie toch ook wel iets ruim

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:14

Toffe jas Suusje!

@Sanne, heb nu ook een 16,5 met dressuur en de full is inderdaad aan de ruime kant. Springen heb ik helaas nog een te groot zadel dus past cob net niet. Heb ze nog niet besteld in maat pony

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:41

PanamaD schreef:
Hoe vallen de shirts van Steeds?

Ik heb meestal S Van shirts kan ik gewoon S nemen Of groter /kleiner? Hou van aangesloten kleding


Ik vind ze groot vallen. Heb s/m maar s of xs zou goed bij mij aansluiten van de steeds shirts. De shirts van de felix buhler vallen wel netjes op maat.

@suusjepluus dat is ook een hele mooie jas.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:47

Murphylover schreef:
PanamaD schreef:
Hoe vallen de shirts van Steeds?

Ik heb meestal S Van shirts kan ik gewoon S nemen Of groter /kleiner? Hou van aangesloten kleding


Ik vind ze groot vallen. Heb s/m maar s of xs zou goed bij mij aansluiten van de steeds shirts. De shirts van de felix buhler vallen wel netjes op maat.

@suusjepluus dat is ook een hele mooie jas.


Is net hoe je ze wil dragen ook. Ik draag maat M/38 bovenkleding. Steeds draag ik inderdaad M/38, FB draag ik L/40. Ik haat het als shirts strak zitten op mijn heupen. (Eeffectief zou ik bij mijn reguliere kleding met de meeste merken ook makkelijk in S/36 passen qua bovenkleding, maar dat vind ik zelf niet zo fijn, hou niet van aangesloten).
Het is dus net wat je zelf comfortabel vindt en hoe je shirts graag draagt. Heb je net als ik liever niet super aangesloten, dan bij Steeds je eigen maat en bij FB een maatje groter ;)

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 20:42

@SKIPPY
Ik het liever ook niet te strak,
Normaal heb ik 38 of een s/m(reguliere kleding). Van fb heb ik gewoon een M. Maar van de steeds heb ik een paar in maat M maar die zijn duidelijk groter als ik ze op de fb leg. Dus daar had ik liever een s of xs van gehad. Maar ben te lui om het terug te sturen :D

Is inderdaad maar net wat je zelf fijn vind zitten.

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 22:59

Ik heb vanmiddag veel gepast van zowel fb als steeds en vind ze beide met bovenkleding gewoon normaal vallen.
Ik zit een beetje tussen 40 en 42 in.
Bij goed getailleerde dingen had ik liever 42/XL, ik hou niet van dat hele strakke. En wanneer iets losser vallend was paste 40/L prima.

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 23:35

FB vind ik groot vallen, dus zoiets blijft altijd persoonlijk ;)

Janneke93

Berichten: 1512
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 16:00

bliksemflits schreef:
FB vind ik groot vallen, dus zoiets blijft altijd persoonlijk ;)


Hier hetzelfde, net mijn pakketje binnen gekregen met een paar truitjes. Normaal heb ik S als de lengte een beetje goed valt, anders M, maar bij deze S truitjes zit alles kwa lengte goed lang en valt de rest eerder als een M dan als een S.

Suusjepluus

Berichten: 788
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 18:04

Ik heb inmiddels mijn jas in een maatje kleiner binnen gekregen. Ook die is nog aan de ruime kant zelfs. maar om hem nou nog een keer kleiner te bestellen gaat me ook wat ver :o