Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cookie2222

Berichten: 844
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 17:13

De sparkling is heel gaaf!

Ik heb deze vorige week gekocht van kramer :D en gelijk op wedstrijd gebruikt
Edit; zie nu dat het de showmaster is en niet Felix buhler :+ maar goed. Ik had de groene van Felix buhler en die past goed, daarom deze besteld

Afbeelding

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:39

Weet iemand of Kramer ook dikkere oornetjes heeft die wat geluidsdempend werken? Ik ben even aan het zoeken, maar zie het zo nergens bij vermeld staan.

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:59


Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:19

Hier kreeg ik net het nieuwe boek binnen *\o/* . Heb meteen een (roze)regenjas besteld (die heb ik nu echt wel nodig), een longsleeve met glitter, sokken met glitter en een deken/dekjes tas. Alles van het merk steeds. Als het goed is komt het allemaal volgende week binnen <3

Deze keer alleen wat voor mijzelf en niet voor paardlief (ik moest van de week de kast met dekjes opruimen en ik vind het eerlijk gezegd schandalig hoeveel dekjes ik heb en een groot gedeelte lag er nog eens niet in. Btw bijna bij elk dekje heb ik ook wel een bijpassend oornetje)

Afbeelding
Zeker 7 dekjes staan niet op de foto want die lagen nog in de schuur of stal.

@iriscope volgens mij hebben ze inderdaad alleen maar gewone oornetjes

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:22

Afbeelding
Afbeelding

De 2 setjes. Vind de zwarte weer wat aan de korte kant terwijl het echt een full is. Vind dat wel jammer die grote verschillen. De bruine peesbeschermers passen helaas niet mooi bij het bruine dekje dus die gaan terug.

Ik heb trouwens het zomerboek gekregen ipv winter, jij ook @murphylover?

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:31

fjordjes schreef:
[ [url=m/TKkLUN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/93a100.jpg]Afbeelding[/url] ]

De 2 setjes. Vind de zwarte weer wat aan de korte kant terwijl het echt een full is. Vind dat wel jammer die grote verschillen. De bruine peesbeschermers passen helaas niet mooi bij het bruine dekje dus die gaan terug.

Ik heb trouwens het zomerboek gekregen ipv winter, jij ook @murphylover?


Uhh nee ik heb het winterboek gekregen

Afbeelding

Jammer dat de peesbeschermers niet bij het dekje passen en dat het zwarte dekje aan de korte kant is, want die vind ik echt geweldig die had ik ook bijna gekocht !

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:31

Thanks girls! Gave dekjes zeg!

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:38

@Murphy, jezelf even wat leuks geven is niet verkeerd :D Ik ga er denk ik ook nog even een trui halen

@Fjordjes, staan beide gaaf zeg! Het is dat ik een zwarte pony rijd anders zou ik die zwarte ook nog wel willen bestellen :) Hier ook gewoon het winterboek gekregen. Krijg altijd alles 2x :+ op mijn naam en die van mijn moeder

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:46

veertje99 schreef:
@Fjordjes, zo ziet die er al iets blauwer uit! Ben benieuwd hoe die op je paard staat
@cookie, toffe set zeg!
@iris, volgens mij alleen maar de 'normale' oornetjes

Heb met mezelf afgesproken als mijn M2 debuut heb gehad dat ik 1 van deze 2 mag kopen :+ Of Dark ocean of Olijf:
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -Essential
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -GSM-zakje



Die eerste in dark oceaan wil ik ook heel graag! :D
Twijfel of ik de bijpassende flextrainers (voorbenen) in zelfde kleur ook doe. Of dat ik toch verstandiger voor een setje (voor en achter) van de flextrainers in zwart (=universeel) zal gaan :+
Keuzes... :+

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:52

Dispar_Vulgo schreef:
veertje99 schreef:
@Fjordjes, zo ziet die er al iets blauwer uit! Ben benieuwd hoe die op je paard staat
@cookie, toffe set zeg!
@iris, volgens mij alleen maar de 'normale' oornetjes

Heb met mezelf afgesproken als mijn M2 debuut heb gehad dat ik 1 van deze 2 mag kopen :+ Of Dark ocean of Olijf:
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -Essential
https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... -GSM-zakje



Die eerste in dark oceaan wil ik ook heel graag! :D
Twijfel of ik de bijpassende flextrainers (voorbenen) in zelfde kleur ook doe. Of dat ik toch verstandiger voor een setje (voor en achter) van de flextrainers in zwart (=universeel) zal gaan :+
Keuzes... :+

Die twijfel heb ik ook nog :P Maar ik kan mijn peesjes bijna niet meer kwijt dus dan zou ik al snel voor zwart gaan haha. Twijfel alleen of de dark ocean mooi staat bij een bruin zadel

Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:17

Hahah luxe problemen }> heb je dan niet al zwarte beschermers?
Ik denk dat die ocean kleur wel mooi staat hoor bij bruin (tenzij je echt cognac hebt misschien iets minder).

Ik heb eigenlijk weinig echt fijne beenbeschermers: een 2 paar rode (matchen met geen dekjes :+ ) en een paar donker blauw met bont (te warm voor zomer). En 3 setjes matchende bandages bij meerdere dekjes, maar dat is natuurlijk niet voor dagelijks.
Dus een zwarte set beschermers zou ik goed kunnen gebruiken.
Maar dan wil ik eigenlijk ook een matchende set bandages (best duur 23 euro) bij het dekje.

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:19

Haha ja zwart heb ik al, alhoewel ze nu niet echt meer zwart zijn :P Nee het is een donkerbruin zadel. Dressuur zadel is wel zwart.

Zwart is altijd handig! Bandages heb ik helemaal niet haha. Vind die inderdaad vrij duur! Heb zelf voor bijna elk dekje wel peesjes die erbij kunnen maar voornamelijk pak ik de zwarte erbij.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-20 14:29

Zijn hier mensen die ervaring hebben met de winterdekens van Kramer en specifiek die van thermomaster en felix bugler? Ik zag een mooie betaalbare in het magazine staan.

Wilde eigenlijk eerst de reputex bucas voor hem maar meneer heeft zn been gestoten en heel veel dierenarts kosten verder en nog een aantal die komen wordt het deze winter nog even een wat goedkopere haha

cp112

Berichten: 14728
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:40

Ik ga donderdag naar een krämer megastore <3

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 15:02

Oeh leuk cp112! Naar welke ga je? Ben er ook al eens bij 1 geweest :D

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-20 15:16

Gaaf ik zou er ook wel een keer naar toe willen. Leuk dagje uit.

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 15:31

HorseTimeXL schreef:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de winterdekens van Kramer en specifiek die van thermomaster en felix bugler? Ik zag een mooie betaalbare in het magazine staan.

Wilde eigenlijk eerst de reputex bucas voor hem maar meneer heeft zn been gestoten en heel veel dierenarts kosten verder en nog een aantal die komen wordt het deze winter nog even een wat goedkopere haha


Met die van thermomaster wel. Niet super goed waterdicht helaas. Ik ben over op dekens van Shires. De pasvorm van thermomaster is overigens voor mijn Haflinger wél goed, maar ja, waterdicht vind ik met een winter/regendeken wel belangrijk ;)

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:59

Ik heb vandaag mijn pakket binnen gekregen.

Afbeelding

Jas was echt veelste groot, dus daar heb ik een maat kleiner van besteld (mijn moeder houd nu deze jas). Echt zo'n mooi kleur <3
Shirtje valt ook iets groot maar dat is niet hinderlijk.

Cp112 ohh dat is heeeel leuk. Ik zou ook nog wel eens een keertje naar de winkel willen.

HopeDreamer

Berichten: 966
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:21

Murphylover schreef:
Ik heb vandaag mijn pakket binnen gekregen.

[ [url=m/XVaX8E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jas was echt veelste groot, dus daar heb ik een maat kleiner van besteld (mijn moeder houd nu deze jas). Echt zo'n mooi kleur <3
Shirtje valt ook iets groot maar dat is niet hinderlijk.

Cp112 ohh dat is heeeel leuk. Ik zou ook nog wel eens een keertje naar de winkel willen.


Wauw! Welke jas en truitje zijn dat?

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:31

HopeDreamer schreef:
Murphylover schreef:
Ik heb vandaag mijn pakket binnen gekregen.

[ [url=m/XVaX8E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jas was echt veelste groot, dus daar heb ik een maat kleiner van besteld (mijn moeder houd nu deze jas). Echt zo'n mooi kleur <3
Shirtje valt ook iets groot maar dat is niet hinderlijk.

Cp112 ohh dat is heeeel leuk. Ik zou ook nog wel eens een keertje naar de winkel willen.


Wauw! Welke jas en truitje zijn dat?


Hopedreamer deze zijn het
Afbeelding
Jas is eigenlijk een regenjas maar hij is ook met teddy gevoerd dus lekker warm voor de winter.


Afbeelding

Suusjepluus

Berichten: 788
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:40

Gave jas murphylover, inderdaad een hele mooie kleur in het echt! Ik heb vandaag mijn Felix buhler jas lotta binnen gekregen en die was ook te groot. Ik heb hem ook maar een maat kleiner besteld.

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:41

Leuk! Dat shirt staat ook op mijn wishlist.

Hier ook weer wat kramer spullen binnen, pakje 2 is onderweg (hoofdstel).

Moest wat shirts enzo erbij, ook voor gewoon. Maar deze kan ik ook nog combineren met paardenspullen :)


Afbeelding

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 18:45

Dat flamingo shirt vind ik zoooo leuk! En het glittershirt staat zeker op mn wishlist!

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 20:26

Suusjepluus schreef:
Gave jas murphylover, inderdaad een hele mooie kleur in het echt! Ik heb vandaag mijn Felix buhler jas lotta binnen gekregen en die was ook te groot. Ik heb hem ook maar een maat kleiner besteld.


Ohh bij jou ook al :( . Ik val altijd tussen twee maten s en m. S zit vaak mooier bij mijn taille en buik maar vaak zit mijn voorgevel er weer in gehesen _O- . M zit vaak goed bij mijn borsten maar weer te wijd bij mijn taille en buik. De lotta vind ik ook erg mooi welke kleur heb je besteld ??



@darkadia en iriscope het glitter shirt is echt heel gaaf. Ik had hem besteld voor bij mij glitter dekje (is van een ander merk)

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Maat Felix Buhler dekje voor dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 20:28

Ik heb ook een glitterdekje, maar helaas is die turquoise en is dit shirt er niet in turquoise, maar ik ben op zoek naar een ander dekje om 1 ervan bij te kopen haha.