Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:03

Ik zou ook gewoon even wat minder vriendelijk zijn ... het is veel te netjes afgescheurd. Ik heb het ooit met een deken van divoza gehad net een uur opgeleten van voor tot achter helemaal los gescheurd er werd geadverteerd dat de deken een rip stop laag had waardoor de deken niet verder zou gaan scheuren. Ik ging terug met de mededeling nou ik weet niet waar de stop is gebleven? Kreeg wel een tegemoetkoming op een andere deken want hij had niet zo door mogen scheuren

ziezoziezo22
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-10-13

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:20

Ik heb de deken niet gewassen. Dit is bij mij rambo en amigo keer verkeerd gegaan . Ik stel het zo lang mogelijk uit

kincsem

Berichten: 198
Geregistreerd: 13-06-14

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-19 15:37

Vooralsnog geen reactie meer gehad naar aanleiding van mijn extra vragen. Vandaag of morgen nog maar een keer proberen contact te krijgen. Overal waar de naad los zit (m.u.v. staartflap wat die heeft geen voering) zie je ook plukjes voering naar buiten komen. Inmiddels zijn overal de regendekens in de aanbieding dus twijfel nu heel erg of ik maar alvast een nieuwe van een ander merk aan moet schaffen.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:54

Hier ook geen goede ervaring met de klantenservice helaas, weinig tot geen reactie en geen oplossing. Ging om een ander product maar wat ook niet aan de verwachtingen voldeed.

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:47

TS wil je mij even een PBtje doen :) ik zal voor zorgen dat nieuwe deken je kant op komt.

kincsem

Berichten: 198
Geregistreerd: 13-06-14

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-19 17:18

Nicole is de reddende engel en zorgt dat ik een nieuwe toegestuurd krijg *\o/*

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 17:24

Super, fijn dat Nicole je er mee helpt top!!

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 10:33

Iets ouder topic, maar ik kan geen nieuwere vinden over deze dekens. Ik heb ik april een Master regendeken gekocht. Destijds was er 1 flinke bui, deken nat maar paard eronder nog droog. Foto's gemaakt, die waren niet duidelijk genoeg aldus Hypostore. Toen op aanwijzing van klantenservice deken getest met kopje water. Dat ging goed. Daarna geen regen meer gehad, dus kan er niks over zeggen.
Nu gister stond mijn paard helemaal nat. D'r schoft, schouders en buik en flanken waren drijfnat. De deken was op die plekken ook doorweekt. Helaas vergeten foto's te maken omdat ik het koud had en het erg donker was. Nu net klantenservice gebeld en ik moet foto's maken, anders kunnen ze er niks mee. Dus paardlief moet morgen weer in de regen staan met deze deken, dan zeiknat worden en dan kan ik foto's maken. De oplossing kon ze ook nog niet noemen, want dat hangt er vanaf waar de deken nat is. Kortom, zoek het maar uit. Voor mij geen Hypostore meer en geen Master 'regen'deken. Terug naar Horseware.
Ik ben wel benieuwd wat degenen die wel een nieuwe deken hebben gekregen, hebben moeten doen om dat voor elkaar te krijgen. Ook eerst bewijs leveren of krijg je al een nette reactie op basis van je verhaal?
Even een aanvulling op bovenstaande, bewijs ligt niet bij mij maar bij Hypostore aldus consuwijzer. Binnen 6 maanden hoeft de koper niks te bewijzen, maar moet de verkoper bewijzen dat het product wel goed is. Dus mijn paard hoeft niet morgen weer natgeregend te worden, wat ik eigenlijk ook niet van plan was te laten gebeuren.

kincsem

Berichten: 198
Geregistreerd: 13-06-14

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 16:38

Tot nu toe gaat het bij mij met de nieuwe deken die ik heb gekregen goed. Ik weet niet zeker of dit klopt, maar volgens mij voert het bedrijf waar je het gekocht hebt doorgaans zelf een watertest uit. Wanneer daar uitkomt dat de deken inderdaad lek is geven ze dat aan bij de fabrikant van de deken. Zij krijgen dan door de fabrikant de deken vergoed en sturen dan een nieuwe deken naar de klant.

Ik ben het met je eens dat de bewijslast niet bij jou hoort te liggen en het zou fijn zijn om in de tussentijd gebruik te kunnen maken van een vervangende regendeken, zodat je paard niet helemaal doorweekt hoeft te worden.

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:47

Dank je wel voor je reactie. Fijn dat de nieuwe deken wel bevalt.
Ik heb aangeboden mijn deken op te sturen zodat zij hem kunnen testen. Maar dat werd afgewezen. Er werd gezegd dat ze niet op basis van een verhaal een deken gaan testen. Ik moet eerst bewijzen door foto's dat hij niet voldoet, en dan gaan zij misschien iets doen.
Paard staat nu weer met deze deken. Vandaag regent het weer, dus ik ben benieuwd vanmiddag. Ik had een andere deken op gedaan, maar die is voor dit weer eigenlijk iets te warm.
Maar voor jou in ieder geval prettig dat het is opgelost.

kincsem

Berichten: 198
Geregistreerd: 13-06-14

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-19 12:20

Wel wat vreemd dat ze niet willen testen. Je doet immers niet alle moeite om de deken weer terug te sturen als je denkt dat er niets mee is. Hopelijk heb je vandaag meer duidelijkheid!

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 13:39

Ja, dat vind ik dus ook zo raar. Als er niks mis mee is, zou ik er niet over klagen. Dan ben ik blij dat mijn paard droog blijft met dit weer.

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 09:38

Deken was gister weer nat van binnen. Niet zo erg als de vorige keer, het regende nu ook minder hard en minder lang. Ik heb een mail gestuurd naar Hypostore. Hopelijk krijg ik daar snel een reactie op.
Eerlijk gezegd heb ik geen vertrouwen meer in de Master dekens en zou ik het liefst een tegoedbon of mijn geld terug krijgen ipv een nieuwe Master deken. Maar goed, zover zijn we nog niet. Eerst maar hun aan het verstand brengen dat deze deken echt niet voldoet en ik niet voor niks loop te 'zeuren'. ;)

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 10:11

Zelf geen ervaring met Master dekens. Ik heb er wel eens over zitten denken gezien de reviews op de wedsite, maar gelukkig niet gedaan. Vandaar dat ik uit nieuwsgierigheid dit topic aanklikte. Daarentegen heb ik wel ervaring met de klantenservive van Hypostore. Ik heb hun regelmatig gecontacteerd over andere dingen en ben altijd goed geholpen. Daarbij kreeg ik ook altijd erg snel reactie. Nu ging dit wel over andere merken en werd er vanuit het merk besloten. Hierbij heb ik soms wel eerst het merk zelf gecontacteerd.

@sanie22, pff wat vervelend zeg. Niks zo vervelend om in zoiets zoveel tijd en moeite te moeten steken om een keer je gelijk te krijgen.

_Rosanna

Berichten: 2891
Geregistreerd: 20-05-06
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:40

Hier helaas ook slechte ervaring met de klantenservice ook om een master deken alleen dan de vliegendeken ook klitterband wat los liet en de hals.
Helaas nog geen 2 weken kunnen gebruiken wel jammer want kwa matriaal voelt het wel als een sterke deken aan.

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:50

Ik heb een aantal weken geleden met bibberende vingers dan toch maar een tweede master deken besteld, zeer tevreden over tot nu toe. Mooi afgewerkt, past goed, niet duur voor wat je krijgt vind ik. Ik weet nog niet of die doorregent oid.

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 09:03

_Rosanna schreef:
Hier helaas ook slechte ervaring met de klantenservice ook om een master deken alleen dan de vliegendeken ook klitterband wat los liet en de hals.
Helaas nog geen 2 weken kunnen gebruiken wel jammer want kwa matriaal voelt het wel als een sterke deken aan.


Is dit inmiddels wel opgelost?
Bij mij leek het, na nogmaals contact te hebben gehad met Hypostore omdat m'n paard weer nat was geworden onder de deken, opgelost te worden. Ik had afgesproken dat ik de deken retour zou sturen en een tegoedbon zou krijgen t.w.v. de Master deken. Die zou ik dan gebruiken voor een nieuwe. Maar omdat ik dan geen goede deken had, heb ik afgesproken om direct een ander deken te bestellen en dan zou mijn geld teruggestort worden.
Deken moest een aantal dagen drogen voordat hij verzonden kon worden. De deken is op 24 oktober verzonden, op 30 oktober heb ik een mail gehad met een code. Maar de afspraak was geld terug, dus daarop gereageerd. Op deze mail heb ik nog geen reactie ontvangen.
Dus helemaal opgelost is het nog niet.

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 22:58

Hobbyhorse schreef:
Ik heb een aantal weken geleden met bibberende vingers dan toch maar een tweede master deken besteld, zeer tevreden over tot nu toe. Mooi afgewerkt, past goed, niet duur voor wat je krijgt vind ik. Ik weet nog niet of die doorregent oid.


Ondertussen paard dagelijks buiten gehad in tig regenbuien sinds ik de deken heb gekocht
en hij blijft droog, ook echt wel bestand tegen slopers dus ik ben gewoon erg tevreden.