Zoutewelle BBP

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JulieV000
Berichten: 8
Geregistreerd: 13-06-20

Zoutewelle BBP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-20 12:32

Ik ben sinds kort opzoek naar een nieuwe bbp
Ik dacht aan de zoutwelle.
Wat doen jullie allemaal met jullie Zoutewelle en zijn jullie er tevreden over?
Voor mij is het vooral belangrijk dat ik goed stevig zit. Ik ga vooral op buitenrit en elk paard schrik wel eens dus het is niet de bedoeling dat ik er meteen naast lig :)
Eentje die aangenaam is om langere ritten mee te doen ( max 1.5u) en die zich makkelijk omvormt omdat ik hem op 3 paarden wil gaan gebruiken.
Tot nu toe past de zoutewelle het best bij mij.
Wat denken jullie?
Wat zijn jullie ervaringen ?

_Carien

Berichten: 1798
Geregistreerd: 13-05-08

Re: Zoutewelle BBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:49

Ik ben altijd heel tevreden geweest met mijn Zoutewelle, je zit als een huis! Kan je er niet een via marktplaats op de kop tikken om het te proberen? Het vervangt qua stevigheid en drukverdeling natuurlijk geen zadel.

JulieV000
Berichten: 8
Geregistreerd: 13-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-20 14:09

Heb al enkele 2dehands sites afgelopen maar helaas geen gevonden. Begrijpelijk ook metdat iedereen er zo weg van is. Is een serieuze aankoop dus dermee dat ik zeker wil zijn dat hij het echt wel waard is. Zeker niet de bedoeling om hem te gebruiken als zadel eerder als afwisseling

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Zoutewelle BBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:09

Tsja ik denk dat er weinig mensen zijn die hem weg doen, ik vind hem ook super fijn Afbeelding

Anoniem

Re: Zoutewelle BBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:14

Ik had 'm voor mijn vorige merrie. Zij was al op leeftijd en ik wilde geen zadel meer aanschaffen. Super fijn mee gereden, ik reed er ook een dressuurlesje mee. Ik heb hem verkocht omdat mijn merrie niet meer leeft maar ik zou 'm zeker aanraden.

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:36

Afbeelding

Ik ben er ook heel blij mee. Ik maak ritten van max 3 uur ermee. Langer vind ik mijn barefoot fijner.
En doordat het straagschuim is past het snel aan aan je paard. En je zit er daardoor echt in. Ik vind hem daardoor wel wat warm. Maar niet storend.

JulieV000
Berichten: 8
Geregistreerd: 13-06-20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-20 21:59

Sure_lee schreef:
[ [url=m/WhOs7t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er ook heel blij mee. Ik maak ritten van max 3 uur ermee. Langer vind ik mijn barefoot fijner.
En doordat het straagschuim is past het snel aan aan je paard. En je zit er daardoor echt in. Ik vind hem daardoor wel wat warm. Maar niet storend.


Welke van Barefoot heb jij dan?

Sure_lee

Berichten: 10393
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 22:21

JulieV000 schreef:
Sure_lee schreef:
[ [url=m/WhOs7t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben er ook heel blij mee. Ik maak ritten van max 3 uur ermee. Langer vind ik mijn barefoot fijner.
En doordat het straagschuim is past het snel aan aan je paard. En je zit er daardoor echt in. Ik vind hem daardoor wel wat warm. Maar niet storend.


Welke van Barefoot heb jij dan?

Oh daar moest nog zadel achter. Is de Arizona Nut.
Maar ik heb ook de support physio. Daar rijdt mijn bijrijdster mee. Die is ook fijn.
Voordeel daarvan is dat er inlages in kunnen en dat de singel niet over de rug loopt.
Afbeelding