Anatomische hoofdstellen deel 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Igniss

Berichten: 1001
Geregistreerd: 27-09-15
Woonplaats: Het mooie limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 22:21

Farjen schreef:
Igniss, zo dun zijn de neusriemen van Montar niet hoor.

Van links naar rechts: Dyon, Montar en de Paladin van PS of Sweden
[ [url=m/NPj3nA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt voor het verschil te laten zien! Dat valt inderdaad wel mee. Ik vind de dyon hoofdstellen ook prachtig. Maar echt te duur.


Verder heb ik eens een brede neusriem geprobeerd die wel correct zat natuurlijk. En dat leek ze harstikke prima te vinden zolang die niet strak zat (logisch) het zachte is dan een voorkeur van mij.

Avalanche

Berichten: 16081
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 23:09

De neusriem van de Antares is ook zo dun niet. Het lusje voor de sperriem kun je er zo uit schuiven :)

Afbeelding

evilginger

Berichten: 211
Geregistreerd: 18-12-22

Re: Anatomische hoofdstellen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 21:46

Heeft er iemand al eens geprobeerd om de rambo micklem competition bitloos te gebruiken? Ik vind de meeste anatomische bitloze hoofdstellen niet zo wauw en ik vind de nieuwe versie van de rambo micklem multi niet passen bij de rest van mijn tuig alsook duur om nu al een nieuw hoofdstel te kopen

pluisje88

Berichten: 8084
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Anatomische hoofdstellen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 23:05

Niet bitloos gemaakte hoofdstellen zijn niet sterk genoeg om bitloos te gebruiken. De ringetjes en stiksels zijn daar niet sterk genoeg voor. Het zal ongetwijfeld lukken maar het kan op een cruciaal moment ineens niet houden en dan heb je wel een probleem.

evilginger

Berichten: 211
Geregistreerd: 18-12-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:17

pluisje88 schreef:
Niet bitloos gemaakte hoofdstellen zijn niet sterk genoeg om bitloos te gebruiken. De ringetjes en stiksels zijn daar niet sterk genoeg voor. Het zal ongetwijfeld lukken maar het kan op een cruciaal moment ineens niet houden en dan heb je wel een probleem.


Ik heb de ringen toevallig gisteren vergeleken in de epplejeck en ze hebben allesinds een heel andere maat. Voor eens te proberen lukt het misschien wel, maar ik denk inderdaad niet voor lange termijn